Geen Geile Gerrit tekst?quote:
Doen alsof ze wat doet..quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:40 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley zit daar heel vaak achter de pc, maar wat doet ze eigenlijk?
Best wel een gemiste kans.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:46 schreef mcspicy het volgende:
A3: als dat nu utopia is,de hele tijd in een bakkerij staan
Vertrek dan ook maar vrijwillig voor de stemmingquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:46 schreef mcspicy het volgende:
A3: als dat nu utopia is,de hele tijd in een bakkerij staan
Hilarisch,daar gaan we het over 2 jaar nog over hebbenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:50 schreef Poezewoes het volgende:
kinderachtige spelletjes in Utopia
Wil het net zeggen, moe van!quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:50 schreef Poezewoes het volgende:
kinderachtige spelletjes in Utopia
Ze is als Tim er niet is een stuk eerlijker. Ik hoop dat haar ouders haar goed kennen (wat ik wel aanneem) omdat ze haar familie behoorlijk afvaltquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:57 schreef Koos1958 het volgende:
echt smerig ventje die tim. Ik vind het gedrag zo manipulerend en zo min en vies naar franny haar ouders toe. Brrrr opsluiten die gek. En franny lult ook echt met twee monden. Haar mening is afhankelijk van de persoon met wie ze praat.
Ze zit weer naar lingerie te kijken. Verkoop eerst die andere shit eensquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kolere kijk die verveelde rotbek van d'r![]()
[ afbeelding ]
Wat stond er danquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:59 schreef mcspicy het volgende:
Gerrit heeft de tekst op de deur gelezen.Als dat de uitzending niet gaat halen weet ik het ook niet meer.Kun je de hele uitzending wel mee vullen.Hilarisch
Toevallig toch weer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:02 schreef juul. het volgende:
Morgen komen de ouders en broer van Franny
Oh dankquote:
Die komen op spoedbezoek volgens mij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:02 schreef juul. het volgende:
Ojeeeeeeequote:Op donderdag 21 februari 2019 17:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hoor ik dit nou goed? Morgen komen de ouders van Franny.
Yep, zat er dik in na alles wat er vandaag is gezegd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 17:02 schreef juul. het volgende:
Ik denk dat hij morgen beter stilletjes in die boomhut kan gaan zittenquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:04 schreef danaqui het volgende:
Kijkenof Timtim morgen ook zo'n grote bek heeft tegen haar ouders als dat hij vanmiddag had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |