haha hoe gekker en dommer hoe beter ze kunnen manipuleren denk ik.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
echt niet, met zgn screening, ze worden gescreend op wat TV maakt, wat botst, wat gek is, niet anders hoor, en de fysieke test kan je ook vergeten als je Hitskse hoort met haar gehijg en gekreun
quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind haar echt zo eng! Die ogen! Bakru
Ze ligt in bed.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:25 schreef schizolientje het volgende:
Lotus is bijna de hele dag niet in beeld, ze laat Mike wel met rust
Tja, snap het ook niet dat gepush.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:26 schreef Sofia2019 het volgende:
Regelen hiske en Christel een date voor merel en Jessie ? Jessie is toch heel duidelijk geweest dat hij merel te vol vind ?
Ach de vorige keren gingen die dates ook goed,hilarisch was dat toen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:26 schreef Sofia2019 het volgende:
Regelen hiske en Christel een date voor merel en Jessie ? Jessie is toch heel duidelijk geweest dat hij merel te vol vind ?
Mammaloe weer (shelly voor de gene die het niet snappen)quote:
Hilarisch,kan bijna niet wachten tot Gerrit hem krijgt.Hopen dat het de tv uitzending haalt,kan ik het nog een keer bekijken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:30 schreef snetje het volgende:
Jessie gaat een Playboy trui voor Gerrit maken?...
Zijn moeder heeft zelfs geschreven dat ze bang was dat hij ook tegen Franny zou ontploffen. Die heeft niets over dat voorgenomen huwelijk geschreven.quote:Op donderdag 21 februari 2019 15:29 schreef yaello het volgende:
Tim blijft herhalen dat zijn moeder WEL blij is.
Hij moest in therapie,niets meer over gehoord.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zijn moeder heeft zelfs geschreven dat ze bang was dat hij ook tegen Franny zou ontploffen. Die heeft niets over dat voorgenomen huwelijk geschreven.
quote:
de gedwongen opname van zowel Tim als Fruts is in de kliniek Utopiaquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij moest in therapie,niets meer over gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |