quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:02 schreef yaello het volgende:
[..]
Nou het ging over afkicken. heb er een screenshot van gemaakt maar weet niet hoe ik die hier kan plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Op het plaatje wat je gecapt hebt gaan staan , rechtermuisknop indrukken en op adres van afbeelding kopiëren klikken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:06 schreef yaello het volgende:
[..]
Hoe maak ik een link van de afbeelding dan?
Ik zie nog wel gebeuren dat Lotus zelf die hut afmaakt, met hulp van Erikquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:06 schreef ThunderBitch het volgende:
Toch wel jammer dat die hut niet afgemaakt kon worden.
Lekker makkelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:07 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Waarom date van merel/janky in de yurt? Feeksen claimen zowel yurt als iglo nogal voor hun eigen activiteiten
eerst kopieer van Gyazo, selecteer dan op FOK voeg afbeelding toe, plak het in die regel, haal dat httpppss enzo weg, en klaarquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:06 schreef yaello het volgende:
[..]
Hoe maak ik een link van de afbeelding dan?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]Ik keek net naar de buik van Chris, heuptasje hing lager, dus dat was het niet, is ze dikker geworden of had ze iets onder d'r trui verstopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Ik haal die https nooit wegquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eerst kopieer van Gyazo, selecteer dan op FOK voeg afbeelding toe, plak het in die regel, haal dat httpppss enzo weg, en klaar
Dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zie nog wel gebeuren dat Lotus zelf die hut afmaakt, met hulp van Erik
En er dan lekker zelf in gaat wonen
oh ok, ik wel, anders werkt het bij mij nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik haal die https nooit wegNiet nodig
Nu doe je lieve Katie ernstig tekortquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tim is echt nog dommer dan de kont van Kathy!
Niet opgelet. Ik was bovenstaande plaatje aan het zoeken voor Yaelloquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik keek net naar de buik van Chris, heuptasje hing lager, dus dat was het niet, is ze dikker geworden of had ze iets onder d'r trui verstopt?
quote:
tis Katie haar kont maar, denk echt wel dat haar hersens in haar koppie zitten, wat een gek ding is dat beestquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:09 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Nu doe je lieve Katie ernstig tekort
quote:
Ik ben erg benieuwd hoe Erik zich zal gaan ontwikkelen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:00 schreef pollewop77 het volgende:
Mike moet wel nog ff vertellen hoe het allemaal moet en werkt voor Erik
Heb het idee dat Erik nu in "rangorde" gaat stijgen voor zijn gevoel en nu eerste bouwer wordt. Zal hem alleen maar goed doen ipv alleen maar die bemoederende bewoners
Wat een verwrongen beeld heeft die gozer van de wereld om zich heen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:50 schreef pollewop77 het volgende:
Tim: iedereen vindt me toch een beetje zielig
Jens: zit je er een beetje doorheen? Wil je er over praten
Tim mompelt nee
quote:
Ik kan heel behulpzaam zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:12 schreef Bramenstruik het volgende:
Weet je nog Poezel, jij hebt het mij geleerd toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |