ik denk dat er legio mannen zijn die ook wel een Frutsel willen hebben, maar of er dan nog wat van Frutsel overblijft is een weer iets andersquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:50 schreef yaello het volgende:
Franny: het gaat gewoon te goed tussen ons, dat zijn ze hier niet gewend.
Van mij mag je hoor. Ik ben daar genuanceerder in. Ik zie zijn goede kanten als mens.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:35 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het een domme heikneuter en daar houdt het echt wel mee op.
van wie?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor. Ik ben daar genuanceerder in. Ik zie zijn goede kanten als mens.
pfff hij heeft vanaf het begin de toon gezet, en dat krijgt hij nu terug, en Jessie is geen haar beterquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:53 schreef Danchelle het volgende:
Wat een verstandige keuze van Mike om naar huis te gaan. Hij past zo niet tussen de mensen die daar zitten. Wat een opluchting straalt hij uit.
Tim en Franny...
Ik heb alles terug gelezen.
Ik zeg er maar niet teveel over, ik sluit me eigenlijk bij jullie allemaal aan. We zijn het erover eens: die sporen niet. Ik hoop dat broer Jordy zijn woorden extra kracht zal geven door bij het hek ook nog met haar te spreken
Ze had het over Mike.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Was ook letterlijk shitJessies vinger in Jens zijn reet
Ojee, nee... brrr... al heeft ook hij een moeder.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja sorry, was het ff kwijt, dacht ff dat je Tim bedoelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |