nee, ze heeft haar depressie overwonnen, door hem! Haar ouders wilden haar wegstoppen in een crisisopvang, de schande!quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Tim vindt dat Tranny geen steun krijgt van haar familie.
mijn god, je broer zit er doorheenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:01 schreef Ranah het volgende:
broer heeft gezegd dat mike er nog een nachtje over moet slapen, thuis gaat het goed
mike: ik ga niet naar huis omdat het daar slecht gaat maar mijn gevoel zegt dat, het staat vast
Tim is echt nog dommer dan de kont van Kathy!quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:01 schreef rowan634 het volgende:
tim heeft een boze brief geschreven
Die voelt stemmingen haarfijn aan.quote:
Laat het nog verder escalerenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:01 schreef rowan634 het volgende:
bquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:01 schreef rowan634 het volgende:
nee dat moet hij doen, de sukkelquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:01 schreef rowan634 het volgende:
Zo was is dit walgelijk zeg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:02 schreef pollewop77 het volgende:
Tim zegt dat de depressie komt door de ouders van Frennie
Met zo'n idioot zou je dochter maar willen trouwen!quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:02 schreef Hznootje het volgende:
Oehh wat een vieze vuilak..Suggereren dat Franny haar depressie door haar ouders komt..
gewaagde uitspraak van Tim domme uitspraak ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:02 schreef pollewop77 het volgende:
Die heeft ze echt niet op een rij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:02 schreef rowan634 het volgende:
de moeder van frennie moet blij zijn, volgens tim. ze kan de bruiloft nu op de voet volgen. welke kan dat zeggen?![]()
Eindelijk eens goede woorden.Stuk voor stuk,allemaal!quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:01 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Wat een idioten daar, stuk voor stuk
Oeps die durft , echt die is niet in ze kop alle radertjes door elkaar .quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:02 schreef pollewop77 het volgende:
Ze ontnemen hem de smoes om om vanwege die redenen naar huis te gaan die Mike steeds maar roept. Want m.i. is dat niet de reden waarom hij weg gaat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
mijn god, je broer zit er doorheen
waarom hem pushen om te blijven?
Dit wordt nog wel een dingetje ben ik bang.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:03 schreef PTLe het volgende:
[..]
Oeps die durft , echt die is niet in ze kop alle radertjes door elkaar .
Dat hebben ze meer dan genoeg gehad. Als ze nog meer privacy willen moeten ze lekker hand in hand samen de poort uitlopen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
waarom laten die lui Mike en Lotus niet alleen in dat hok, die shelley zit daar maar met die clownskop van haar bij. Geef die mensen privacy
Heel dom en kwetsend voor die ouders. Wat mankeert die gast?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gewaagde uitspraak van Tim domme uitspraak ook
En nog zijn er mensen die denken dat TIm normaal is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:02 schreef rowan634 het volgende:
de moeder van frennie moet blij zijn, volgens tim. ze kan de bruiloft nu op de voet volgen. welke moeder kan dat zeggen?![]()
Die 2 verdienen elkaar,niks meer aan doen.tuut tuut boing boingquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gewaagde uitspraak van Tim domme uitspraak ook
Dat snap ik ook niet, maar misschien bang dat Mike er later spijt van krijgt?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:01 schreef rowan634 het volgende:
[..]
mijn god, je broer zit er doorheen
waarom hem pushen om te blijven?
En Tim is het antidotum?quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:02 schreef pollewop77 het volgende:
geen empathie vermoge gok ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel dom en kwetsend voor die ouders. Wat mankeert die gast?
Ik vond het juist een heel rustige, duidelijke brief.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:03 schreef pollewop77 het volgende:
Tim leest 1 grote paniek aanval bij de ouders
Ja echt wel, mooi hequote:Op donderdag 21 februari 2019 13:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die voelt stemmingen haarfijn aan.
Van de week Brandon over de rooie en daar komt Katie aangewaggeld
hij wordt bozer en bozerquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:03 schreef Zeyina het volgende:
Tim wordt steeds vinniger in zijn reacties. Je ziet hem opladen, want hij krijgt weerwoord
noem eens op wie en is dat relevantquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En nog zijn er mensen die denken dat TIm normaal is.
dat was ook duidelijk te merkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vele malen erger. Patrick heeft heel veel meegemaakt in zijn leven.
I can't hardly wait for the next ERROR.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:03 schreef Zeyina het volgende:
Tim wordt steeds vinniger in zijn reacties. Je ziet hem opladen, want hij krijgt weerwoord
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef PTLe het volgende:
Ik vind die Tim het meest walglijk persoon daar in Utopia , dit mag ik toch wel zeggen ?
Hij leest en hoort enkel wat hij wil horen. Heel apart.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef pollewop77 het volgende:
Hij heeft aan alles gehoor gegeven zegt ie zelf
Arme ouders, wat moeten die nu hiermee
Ik ga stukquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:04 schreef Bramenstruik het volgende:
Nog ff en hij zegt, ze moeten blij zijn dat iemand dat debiele meisje wil
nou, ik zou niet zeggen dat tim erger isquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vele malen erger. Patrick heeft heel veel meegemaakt in zijn leven.
Hij is een wandelende tijdbom. Als er nu nog een brief van familie van hem komt is hij over het randje.quote:
Die gast is doodeng net zo'n loverboyquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef PTLe het volgende:
Ik vind die Tim het meest walglijk persoon daar in Utopia , dit mag ik toch wel zeggen ?
ik schat in jij (maar ik weet dat dat niet zo is)quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
noem eens op wie en is dat relevant
Voel je je aangesproken heb ik het over iemand hier. Nee en als ik dat wil schrijven doe ik dat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
noem eens op wie en is dat relevant
Ze moeten wel een heel groot toneelstuk opgooien wil hij niet met de volgende stemmingen opgerot zijnquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:06 schreef DKUp het volgende:
Tim moeten ze gewoon elimineren, ontzettend gevaarlijk die Tim qua denkwijze.
laten ze maar aan het hek komen, dat wordt een confrontatie waar ik nu al van kan genietenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij is een wandelende tijdbom. Als er nu nog een brief van familie van hem komt is hij over het randje.
Gewoon een zielig drammertje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
In zijn ogen wel
Manipulator eerste klas die jongen
Ergens vermoed ik dat Tim dondersgoed weet dat hij Franny buiten kwijt raakt, dus dan maar meteen een ring er omheen..dan kan ze niet meer vluchten..Hij heeft zelf enorme angst alleen over te blijven, niet realiserend dat dit door zijn eigen gedrag veroorzaakt wordt..quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:03 schreef freaky40 het volgende:
Tim zijn ridicule onzin wordt even beschermd met een SL...
Sorry. nee hoor tim mag van mij snel naar huis en franny er aub achter aanquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:06 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik schat in jij (maar ik weet dat dat niet zo is)
Waar blijft de oom met de hummer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef pollewop77 het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die gast is doodeng net zo'n loverboy
Ja maar, ja maar, ik wil het zelluf zegt zequote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef Ranah het volgende:
dat wordt nog wat, leg tim geen strobreed in de weg, dat pikt hij niet
leermomentje voor franny
Hopelijk zien die ouders dat ook wijselijk in, anders zijn ze geen haar beter.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ergens vermoed ik dat Tim dondersgoed weet dat hij Franny buiten kwijt raakt, dus dan maar meteen een ring er omheen..dan kan ze niet meer vluchten..Hij heeft zelf enorme angst alleen over te blijven, niet realiserend dat dit door zijn eigen gedrag veroorzaakt wordt..
hij zei het nog, een verliefd koppeltje uit elkaar rukkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:06 schreef freaky40 het volgende:
Dit is toch helemaal geen goede bodem voor een verdere relatie met Franny en haar ouders. Die Tim wil alleen maar daar trouwen omdat hij dan tenminste weer een ronde verder is...dat soort trucjes trappen we niet in!
Geen loverboy wel extreem bezitterigquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:06 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die gast is doodeng net zo'n loverboy
ik voel me niet aangesproken stelde een vraag nu niet weer gaan huilenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken heb ik het over iemand hier. Nee en als ik dat wil schrijven doe ik dat.
Er zullen vast wel weer mensen naar huis willen met de stemmingquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:06 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Ze moeten wel een heel groot toneelstuk opgooien wil hij niet met de volgende stemmingen opgerot zijn
Ik vind hem rijp voor eenzame opsluiting in 'n gestichtquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef PTLe het volgende:
zeg ik tochquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry. nee hoor tim mag van mij snel naar huis en franny er aub achter aan
Als het aan Merel ligt wel jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:07 schreef eskil het volgende:
Tim is een stuk vergif, hoop echt dat hij eruit gaat!
Ze komen vast snel op bezoekquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:06 schreef rowan634 het volgende:
[..]
laten ze maar aan het hek komen, dat wordt een confrontatie waar ik nu al van kan genieten
ik weet het Braamquote:
dat zegt ze met de nodige ironiequote:Op donderdag 21 februari 2019 13:07 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ik wil het zelluf zegt ze
Lotus nu: misschien krijg ik geen publieksstem meer en vinden ze me zielig
Ik weet niet hoelang je het volgt, maar eerder overleefden gevaren voor de volksgezondheid ook de bank, al zaten ze er met 20 stemmen op.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:06 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Ze moeten wel een heel groot toneelstuk opgooien wil hij niet met de volgende stemmingen opgerot zijn
nee komen niet staat er in de briefquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:08 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze komen vast snel op bezoek
Zowiezo al arme ouders met alle kritiek op hun dochter op Facebook en foraquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef pollewop77 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |