Ik vond het juist een heel rustige, duidelijke brief.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:03 schreef pollewop77 het volgende:
Tim leest 1 grote paniek aanval bij de ouders
Ja echt wel, mooi hequote:Op donderdag 21 februari 2019 13:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die voelt stemmingen haarfijn aan.
Van de week Brandon over de rooie en daar komt Katie aangewaggeld
hij wordt bozer en bozerquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:03 schreef Zeyina het volgende:
Tim wordt steeds vinniger in zijn reacties. Je ziet hem opladen, want hij krijgt weerwoord
noem eens op wie en is dat relevantquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En nog zijn er mensen die denken dat TIm normaal is.
dat was ook duidelijk te merkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vele malen erger. Patrick heeft heel veel meegemaakt in zijn leven.
I can't hardly wait for the next ERROR.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:03 schreef Zeyina het volgende:
Tim wordt steeds vinniger in zijn reacties. Je ziet hem opladen, want hij krijgt weerwoord
quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef PTLe het volgende:
Ik vind die Tim het meest walglijk persoon daar in Utopia , dit mag ik toch wel zeggen ?
Hij leest en hoort enkel wat hij wil horen. Heel apart.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef pollewop77 het volgende:
Hij heeft aan alles gehoor gegeven zegt ie zelf
Arme ouders, wat moeten die nu hiermee
Ik ga stukquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:04 schreef Bramenstruik het volgende:
Nog ff en hij zegt, ze moeten blij zijn dat iemand dat debiele meisje wil
nou, ik zou niet zeggen dat tim erger isquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vele malen erger. Patrick heeft heel veel meegemaakt in zijn leven.
Hij is een wandelende tijdbom. Als er nu nog een brief van familie van hem komt is hij over het randje.quote:
Die gast is doodeng net zo'n loverboyquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef PTLe het volgende:
Ik vind die Tim het meest walglijk persoon daar in Utopia , dit mag ik toch wel zeggen ?
ik schat in jij (maar ik weet dat dat niet zo is)quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
noem eens op wie en is dat relevant
Voel je je aangesproken heb ik het over iemand hier. Nee en als ik dat wil schrijven doe ik dat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
noem eens op wie en is dat relevant
Ze moeten wel een heel groot toneelstuk opgooien wil hij niet met de volgende stemmingen opgerot zijnquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:06 schreef DKUp het volgende:
Tim moeten ze gewoon elimineren, ontzettend gevaarlijk die Tim qua denkwijze.
laten ze maar aan het hek komen, dat wordt een confrontatie waar ik nu al van kan genietenquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij is een wandelende tijdbom. Als er nu nog een brief van familie van hem komt is hij over het randje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |