Boiler room ken ik van naam.quote:Op maandag 18 maart 2019 18:04 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Dat is zeker niet de enige Rotterdamse technotent lol
BAR is vrij bekend onder de ravers. Boiler Room is er zelfs geweest.
Misschien kan je Iwanius even DM'en voor z'n laatste tips.quote:Op donderdag 21 maart 2019 06:58 schreef Atta-boy het volgende:
Hoi ik woon ook in Rotterdam.
Dat lijstje met internationaal eten is niet up tot date toch hoop ik? Warung mini is een stuk lekkerder dan de kade. Bijna alle sushi lekkerder dan shabu en happy italy is nou ook niet bepaald hoogstaand Italiaans eten
Jammer van alle uitgaansgelegenheden idd. Dat hele stuk bij Annabel, biergarten enzo gaat ook weg toch?
Het hele Schieblok zou op een gegeven moment wel eens gesloopt moeten gaan worden. Maar dan moet er wel iets moois voor terug komen en dat lukt nog even niet.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:43 schreef Breuls het volgende:
Wat gaat daar weg?
Ik weet dat de gemeente wil dat er tussen Centraal Station en Central Post nog wat gebouwd wordt, maar aan de andere kant dus ook? Of zijn er andere plannen?
Via Google zoeken op Visser (afgetreden wethouder), LSI (eigenaar van de panden) en Schieblok leveren direct wat resultaten op, ook met de plannen (voor zover die inmiddels niet verouderd zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:43 schreef Breuls het volgende:
Wat gaat daar weg?
Ik weet dat de gemeente wil dat er tussen Centraal Station en Central Post nog wat gebouwd wordt, maar aan de andere kant dus ook? Of zijn er andere plannen?
Biergarten vind ik nog steeds heerlijk in de zomer hoor. Uniek in Rotterdam eigenlijk, zoiets heb je verder niet echt. Als dat weg zou gaan zou ik onwijs balenquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het hele Schieblok zou op een gegeven moment wel eens gesloopt moeten gaan worden. Maar dan moet er wel iets moois voor terug komen en dat lukt nog even niet.
Dus eerst maar even de randjes zoals het Pompenburgpark en bij het busstation opvullen.
Biergarten was het eerste jaar leuk, maar daarna al snel een grote commerciële bende geworden.
Waarom zou je op een mooie zomerdag op een andere plek als buiten bij de kaapse brouwers gaan zitten in Rotterdam. Maw wat is er zo uniek aan die biergarten.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:12 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Biergarten vind ik nog steeds heerlijk in de zomer hoor. Uniek in Rotterdam eigenlijk, zoiets heb je verder niet echt. Als dat weg zou gaan zou ik onwijs balen
Die zitten toch bij de FFF? Jammer dat ze waarschijnlijk gaan verhuizen naar noord. Was een goede boost voor zuid. Die raken we nu kwijt ten faveure van een museum. Doodzonde.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zou je op een mooie zomerdag op een andere plek als buiten bij de kaapse brouwers gaan zitten in Rotterdam. Maw wat is er zo uniek aan die biergarten.
Ik hoorde van iemand (die op Katendrecht woont en hopelijk accurate/actuele info heeft) dat Kaapse Brouwers naar het nieuwe gebouw naast Walhalla gaat. Dus ik vertrouw enigszins op een doorgroei van wat we daar gewend zijn, alleen wat nieuwer en anders.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die zitten toch bij de FFF? Jammer dat ze waarschijnlijk gaan verhuizen naar noord. Was een goede boost voor zuid. Die raken we nu kwijt ten faveure van een museum. Doodzonde.
Ik heb niet gehoord wat Breuls zegt maar wel dat het in de buurt blijft. Dus ben benieuwd waar jij jouw info vandaan hebt. Ik vind het nog steeds te dom voor woorden dat je zoiets unieks sluit voor een museum. Alsof mensen daar, afgezien van het aparte ontwerp, op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die zitten toch bij de FFF? Jammer dat ze waarschijnlijk gaan verhuizen naar noord. Was een goede boost voor zuid. Die raken we nu kwijt ten faveure van een museum. Doodzonde.
Mijn opmerking gaat over de FFF als geheel. Dus waarschijnlijk is beide correct.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb niet gehoord wat Breuls zegt maar wel dat het in de buurt blijft. Dus ben benieuwd waar jij jouw info vandaan hebt. Ik vind het nog steeds te dom voor woorden dat je zoiets unieks sluit voor een museum. Alsof mensen daar, afgezien van het aparte ontwerp, op zitten te wachten.
De inrichting van FFF is natuurlijk altijd tijdelijk bedoeld geweest. Daarom ziet het er allemaal zo provisorisch uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb niet gehoord wat Breuls zegt maar wel dat het in de buurt blijft. Dus ben benieuwd waar jij jouw info vandaan hebt. Ik vind het nog steeds te dom voor woorden dat je zoiets unieks sluit voor een museum. Alsof mensen daar, afgezien van het aparte ontwerp, op zitten te wachten.
Kaapse Maria vergeten?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 13:39 schreef Breuls het volgende:
[..]
De inrichting van FFF is natuurlijk altijd tijdelijk bedoeld geweest. Daarom ziet het er allemaal zo provisorisch uit.
Maar Kaapse Brouwers niet op de Kaap zou natuurlijk wel een beetje apart zijn. Straks open Noordt een brewpub op Zuidplein.
Nee, en ik hoopte al dat niemand zo bijdehand zou zijn om die als tegenargument te geven, want dat is natuurlijk niet wat ik bedoel. Het gaat om het niet meer op de Kaap zitten. Het bestaan van Kaapse Maria neemt niet het bestaan van de brewpub weg.quote:
Genoeg brouwers die niet meer op de plek zitten wat hun naam suggereert. Anyway, jammer dat er weer een rauw stukje verdwijnt. Het zal de vriendelijke bierprijzen en royale servings geen goed doen als ze verhuizen naar nieuwbouw.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 15:53 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, en ik hoopte al dat niemand zo bijdehand zou zijn om die als tegenargument te geven, want dat is natuurlijk niet wat ik bedoel. Het gaat om het niet meer op de Kaap zitten. Het bestaan van Kaapse Maria neemt niet het bestaan van de brewpub weg.
die Amsterdammers zijn kennelijk niets gewend.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Olcay Gülsen over de Afrikaanderwijk: het heeft wat dorps in een grote stad.
omdat ze vanalles gratis aangeboden krijgt omdat ze met hotpants en cameraploeg langs komtquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Olcay Gülsen over de Afrikaanderwijk: het heeft wat dorps in een grote stad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |