Dankje! Sounds goodquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:27 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Seoul Sista (Korean BBQ)
Onbeperkt (nee het is geen tokkiezaak) vlees, vis, groente etc. bestellen wat je vervolgens zelf kunt bereiden op een grillplaat aan tafel.
![]()
Ik ben er zelf vorige week nog geweest en het was wel een aanrader.
Hou je van sushi? Fugu is echt een aanrader. Wel wat duurder als de bekende sushitoko's, maar het verschil is zeker wel te merken. Lekkere verse sushi. Ook de vis)vleesgerechten zijn heerlijk. Enig minpuntje is de bediening, die vind ik wat minder. Maar goed, doet niet af aan het etenquote:
Hmm.. vriend wat minder, maar hier kan ik altijd met een vriendin heenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hou je van sushi? Fugu is echt een aanrader. Wel wat duurder als de bekende sushitoko's, maar het verschil is zeker wel te merken. Lekkere verse sushi. Ook de vis)vleesgerechten zijn heerlijk. Enig minpuntje is de bediening, die vind ik wat minder. Maar goed, doet niet af aan het eten
Er loopt daar een vaste serveerder rond, ik vind die wat nors overkomen. In het weekend vooral Aziatisch ogende studenten (denk ik) die niet tot nauwelijks Nederlands spreken.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Hmm.. vriend wat minder, maar hier kan ik altijd met een vriendin heen
Al zijn wij twee nogal zeikerds als de bediening slecht is![]()
Niet echt een restaurant, maar voor een snellere hap probeer de Kade eens.quote:
Oeh! Dit zijn ook tipsquote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet echt een restaurant, maar voor een snellere hap probeer de Kade eens.
Fan van hotspot hutspot maar das ook weer niet voor alles geschikt.
Vega Blabla.
Gusto ook altijd goed.
Iwanius, ben jij het?quote:Op dinsdag 12 maart 2019 18:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Niet echt een restaurant, maar voor een snellere hap probeer de Kade eens.
Is die goed? Tof. Woon daar vlakbij.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 14:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, serieus.
https://goo.gl/maps/FeZh3MicoGs
Dan wonen wij wel redelijk dicht bij elkaar. Ik woon iets verderop Vreewijk in.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is die goed? Tof. Woon daar vlakbij.
Heb zn beste tijd wel gehad dat restaurant.quote:Op dinsdag 12 maart 2019 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is die goed? Tof. Woon daar vlakbij.
Beetje verwarrend, waarom?quote:Op woensdag 13 maart 2019 00:53 schreef Dandilion het volgende:
[..]
Heb zn beste tijd wel gehad dat restaurant.
Dat BBQ restaurant is prima inderdaad, je zit er wel gegarandeerd tussen de Arabieren en de berbers. Geen Hollander te zien.quote:Op woensdag 13 maart 2019 08:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je schijnt ook tegenover metro Rijnhaven een goed restaurant te hebben waar je zelf je vlees aan tafel bakt en grillt.
Of de hoek van de Dorpsweg/Wolphaertbocht heb je een Griek zitten die goede recensies heeft op internet.
Bij allebei de zaken geen persoonlijke ervaring.
Dat is ook wel een beetje te verwachten in die buurtquote:Op woensdag 13 maart 2019 08:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat BBQ restaurant is prima inderdaad, je zit er wel gegarandeerd tussen de Arabieren en de berbers. Geen Hollander te zien.
Nhow en ook NY Basement op Kop van Zuid (nabij metrostation Wilhelminaplein)quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:18 schreef Kluun1985 het volgende:
Kluun heeft beet, Kluun heeft date!
Weet iemand een rustige plek in Rotterdam waar ik en date wat kunnen drinken, en waar genoeg parkeergelegenheid is en dat goed bereikbaar is met OV?
Hoe was de date?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:18 schreef Kluun1985 het volgende:
Weet iemand een rustige plek in Rotterdam waar ik en date wat kunnen drinken, en waar genoeg parkeergelegenheid is en dat goed bereikbaar is met OV?
Die borden zijn toch gewoon geplaatst door Denk zelf. Vorige verkiezingen was alles nog Leefbaarborden wat de klok sloeg.quote:Op zondag 17 maart 2019 09:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hoe was de date?
Hmmmmm, iets wat me zorgen baart is DENK. Rondom de Beijerlandselaan, overal waar je kijkt zie je DENK pamfletten en borden. Idem bij Slinge. Ik weigerde te geloven en te denken dat die buurten 'overgenomen' waren door allochtonen, maar nu weet ik het niet zo zeker meer.
Ben benieuwd hoe het verder gaat in de toekomst....
Labru.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:18 schreef Kluun1985 het volgende:
Saai geworden*quote:Op zondag 17 maart 2019 12:17 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat is het uitgaansleven in Rotterdam toch ontzettend saai.
Al het uitgaan draait om WdW en in de clubs heerst altijd een grimmig sfeertje en driekwart staat de boel te scannen of zit op zijn telefoon.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:47 schreef TRON2.0 het volgende:
[..]
Saai geworden*
Bedank ome Abou hiervoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |