Toen ik mn Thai elite visum ging regelen was het wel prima te doen in Engels.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker in Thailand zal je wel moeten want ze hebben gewoon schijt aan je
Geen idee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt toch vrijwel niks uit Engeland op dat gebied? Komt regelrecht in Rotterdam aan toch.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
die gaan toch wel op de knietjes, is toch helemaal niet nodig
Zou kunnen. Overigens huur ik wel altijd een motor. Auto zelden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook al kom je van rechts je krijgt altijd de schuld
Jr gaat weer over op saucijzenbroodjes met paar dikke klodders mayonaise.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:38 schreef Zipportal het volgende:
Grootste Nutella-fabriek ter wereld ligt stil door problemen met kwaliteit
https://www.ad.nl/koken-e(...)-kwaliteit~a6be99ab/
Geen pannenkoeken met Nutella voor @:JR-style-93
nog linkerquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou kunnen. Overigens huur ik wel altijd een motor. Auto zelden.
Zwaar levenquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:45 schreef Saind het volgende:
Nu zit ik in de buurt van de liften en iedere keer dat de lift stopt hoor je het belletje
wat een klotegebouw dit
Hij eet geen mayonaise. Niet goed voor zijn ecto lichaamquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jr gaat weer over op saucijzenbroodjes met paar dikke klodders mayonaise.
bohquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sylvana heeft naveltruitje aan
zal wel een andere Sylvana zijn dan de eerste die bij op komtquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |