Dat is opzich prima te doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel knap dat je direct zaken kunt doen op aankomstdag.
nee alleen in Brasil en HongKongquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:13 schreef JanPawelII het volgende:
Heb jij op BKK wel eens Heli service gebruikt @:Tarado ?
Ik vertrouw die Thai daar niet mee hoor.
Mijn neef gebruikt die vaak.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee alleen in Brasil en HongKong
ik denk dat het veiliger is dan een snelweg pakken daarquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:14 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Mijn neef gebruikt die vaak.
Maar mij niet gezien, terwijl ik geen eens vliegangst heb.
Chauffeurtje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:17 schreef RensAjacied het volgende:
In zulke landen moet je nooit zelf willen rijden als blanke boy.
het gaat me meer om de andere weggebruikers, die beroepschauffeurs daar schromen de pilletjes nietquote:
zo duur ja?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker hele week chauffeur voor woekerprijzen
valt wel mee hoor, ik had ook een vast mannetje toen ik daar woondequote:Op donderdag 21 februari 2019 11:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker hele week chauffeur voor woekerprijzen
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:17 schreef RensAjacied het volgende:
In zulke landen moet je nooit zelf willen rijden als blanke boy.
Oh geen idee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat me meer om de andere weggebruikers, die beroepschauffeurs daar schromen de pilletjes niet
Ja als het omrekent naar onze maatstaven is het natuurlijk spotgoedkoop. Ik vind het ook altijd belangrijk dat je een beetje kunt lullen met zo'n kerel en dat hij niet een dubbele agenda heeft die je langs winkeltjes wil brengen voor commissies. Gewoon rijden en wat tips geven lul.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, ik had ook een vast mannetje toen ik daar woonde
Ik vind het juist belangrijk aan een chauffeur dat ie niets zegt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja als het omrekent naar onze maatstaven is het natuurlijk spotgoedkoop. Ik vind het ook altijd belangrijk dat je een beetje kunt lullen met zo'n kerel en dat hij niet een dubbele agenda heeft die je langs winkeltjes wil brengen voor commissies. Gewoon rijden en wat tips geven lul.
Ben ik te bang aangelegd denk ik.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik rij overal. Nooit problemen gehad.
ook al kom je van rechts je krijgt altijd de schuldquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik rij overal. Nooit problemen gehad.
Die is gekquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:24 schreef RensAjacied het volgende:
Jij spreekt inmiddels wel Thais toch
Picquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:25 schreef napoleonfour het volgende:
goede FP van de telegraaf wel.
?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:25 schreef napoleonfour het volgende:
goede FP van de telegraaf wel.
sawasdee ka is het enige wat ik ken vriendquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Na Pools, Nederlands en Engels mag dit er wel bij amigo.
jij moet wel krap zeggenquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:26 schreef JanPawelII het volgende:
of sawasdee krap
maar ik spreek daar niet met mannen
Je gaat er toch wonen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:28 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Mij te moeilijk hoor die taal
Ga daar maar niet van uit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ga je het dan wel leren toch?
Ah. Walgelijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:31 schreef JanPawelII het volgende:
Maar dan spreek ik gewoon Engels.
Tot een bepaald niveau vast wel ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je er woont gaat het vanzelf
zeker in Thailand zal je wel moeten want ze hebben gewoon schijt aan jequote:Op donderdag 21 februari 2019 11:32 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon aanpassen aan het land Inso
Komt toch vrijwel niks uit Engeland op dat gebied? Komt regelrecht in Rotterdam aan toch.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Krijg net app van dealer in londen dat ie bevoorradingaproblemen heeft
Brexit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |