Die busrit van het vliegtuig naar de airport duurde 17 minutenquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens.
Heb je die rookruimtes gezien![]()
![]()
Teringver lopen ook. En met bussen het vliegtuig in![]()
Zeer matig vliegveld.
Ik heb daar iets van 15 E betaald voor een pils en moest roken in een omgebouwde telefooncel met zn 4-en.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die busrit van het vliegtuig naar de airport duurde 17 minuten. Ik had honger want ik haat vliegtuigvoedsel, was er helemaal geen restaurant of zoiets. Ik zag op een bordje foodcorner dus ik helemaal die kant oplopen, was het een desk waar je vieze sandwiches kon halen.
Wat een aids.
Die chick staat ook echt te genieten bij naive melodyquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Waar staat ie nu? Toen ik er was stond hij op 40 per euro
Zo'n rijk land mag wel een beter vliegveld maken zeg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb daar iets van 15 E betaald voor een pils en moest roken in een omgebouwde telefooncel met zn 4-en.
Midden oosten landen en goede vliegvelden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo'n rijk land mag wel een beter vliegveld maken zeg.
ze stoppen zwaar geld in de vliegmaatschappijquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo'n rijk land mag wel een beter vliegveld maken zeg.
Tja, dat heb ik dus met Australie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:07 schreef RensAjacied het volgende:
Ik snao trouwens niet wat er zo leuk is aan vakanties in Dubai, Qatar, Abu Dabi etc
trekt mij ook niet maar het is wel de helft zo'n beetje aan vliegtijdquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:07 schreef RensAjacied het volgende:
Ik snao trouwens niet wat er zo leuk is aan vakanties in Dubai, Qatar, Abu Dabi etc. Het is een woestijn met een groot winkelcentrum.
Kan je toch veel beter naar Zuid-Oost Azië genot
Was lekker goedkoop vliegen. Scheelde 350 euro's met KLM op vrijwel zelfde tijdstip.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze stoppen zwaar geld in de vliegmaatschappij
Dat mag maat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:08 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik dus met Australie.
Dat is het vooral denk ik voor de meeste mensen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
trekt mij ook niet maar het is wel de helft zo'n beetje aan vliegtijd
Dat snapt niemandquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:07 schreef RensAjacied het volgende:
Ik snao trouwens niet wat er zo leuk is aan vakanties in Dubai, Qatar, Abu Dabi etc. Het is een woestijn met een groot winkelcentrum.
Kan je toch veel beter naar Zuid-Oost Azië genot
Ik had nu voor het eerst pas echt enorm last. 2 dagen na aankomst was ik nog naar de tyfusquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:09 schreef JanPawelII het volgende:
Ik bedoel.
Ik heb de laatste 2 jaar meerdere malen voor 3-4 dagen naar Thailand gevlogen.
Dat is niet best voor je lichaam hoor.
ik een keer een dag en een nacht van HongKong naar Milaan, was ook niet bevordelijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:09 schreef JanPawelII het volgende:
Ik bedoel.
Ik heb de laatste 2 jaar meerdere malen voor 3-4 dagen naar Thailand gevlogen.
Dat is niet best voor je lichaam hoor.
ja dat heb ik ook gezien was Van Aanholt toch die dat zei?quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:11 schreef JanPawelII het volgende:
Ik hoorde laatst dat Sam Allardyce als trainer gewoon 4 dagen per week in Dubai zat.
(lol)
Wel knap dat je direct zaken kunt doen op aankomstdag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik een keer een dag en een nacht van HongKong naar Milaan, was ook niet bevordelijk
Ja, moest erg lachen om dat gesprek.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook gezien was Van Aanholt toch die dat zei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |