Dat is helemaal niet leukquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:56 schreef JanPawelII het volgende:
Leuk feitje.
De Thaise baht gaat wellicht vandaag naar onder de 35 baht per euro.
Ik moet vooral erg lachen dat Ajax voorbereiding nodig heeft in een gelopen wedstrijd.quote:
Wanneer ging je weer die kant op oude reusquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:56 schreef JanPawelII het volgende:
Leuk feitje.
Ik heb een flexibel ticket in april-mei.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wanneer ging je weer die kant op oude reus
Waar staat ie nu? Toen ik er was stond hij op 40 per euroquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:56 schreef JanPawelII het volgende:
Leuk feitje.
Nee kon alleen aan de desk en ik had online gedaan. Maar vanaf de rit van Dubai had ik wel een ticket met geen stoel voor mij dus kon lekker de benen strekken. Was ook maar één plaats die dat had in economy en gewoon reguliere prijs. GENOT.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:57 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik heb een flexibel ticket in april-mei.
Was het nog gelukt met exit seat
35.3quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Waar staat ie nu? Toen ik er was stond hij op 40 per euro
Je vloog van Dubai met Qatarquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee kon alleen aan de desk en ik had online gedaan. Maar vanaf de rit van Dubai had ik wel een ticket met geen stoel voor mij dus kon lekker de benen strekken. Was ook maar één plaats die dat had in economy en gewoon reguliere prijs. GENOT.
Qatar excuus.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:59 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Je vloog van Dubai met Qatar
Eens.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Qatar excuus.
Ook een kut vliegveld vergeleken met dubai en abu dabi
Over 2 weken vlieg ik naar Moskou.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens.
Heb je die rookruimtes gezien![]()
![]()
Teringver lopen ook. En met bussen het vliegtuig in![]()
Zeer matig vliegveld.
Kan gewoon op meeste vliegvelden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:02 schreef JanPawelII het volgende:
Dat moet in Europa ook weer terug.
Zelfs in First niet hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan gewoon op meeste vliegvelden.
Wel First++++
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |