Wat dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:18 schreef Lokasenna het volgende:
Er was een keer een topic in CUL waar iemand met een klein bedrag de maand door moest komen en om tips vroeg. Kaneel postte toen de rijst met kool gestoofd in pindasaus die ik vaak maak, maar dat werd lekker afgeschoten door de snobs.
Ik ben wel over naar de volkoren pasta maar dit lukte me toch maar niet met nog iets van behoud van levensgelukquote:
Waarom zou je niet reizen voor bier? Dat doe ik heel vaak.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:20 schreef Allures het volgende:
[..]
maar was je daar helemaal heen voor die winkel?
omdat je online nog meer kunt krijgen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:22 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom zou je niet reizen voor bier? Dat doe ik heel vaak.
Niet teveel kool eten voor het squattenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat dan?
Klinkt goed, ik heb nog kool liggen waar ik vanaf moet.ff zoeken
Dat eet ik ook niet meer. Gatverdammequote:Op donderdag 21 februari 2019 10:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben wel over naar de volkoren pasta maar dit lukte me toch maar niet met nog iets van behoud van levensgeluk
Rijst koken. Een uitje en knoflook bakken, een halve in reepjes gesneden spitskool erbij met een flinke scheut ketjap, lepel sambal en twee lepels pindakaas en 20 minuten laten staan, met genoeg vocht erbij. Het kost echt een euro per persoon ofzo.quote:
Hmmm, niet zo mijn ding. Vaak duurder, kapotte flessen en bij IPAs kun je niet de canning date zien.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:22 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat je online nog meer kunt krijgen?
volkoren pasta? Dat merk ik niet eens meerquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat eet ik ook niet meer. Gatverdamme
Klinkt goedquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rijst koken. Een uitje en knoflook bakken, een halve in reepjes gesneden spitskool erbij met een flinke scheut ketjap, lepel sambal en twee lepels pindakaas en 20 minuten laten staan, met genoeg vocht erbij. Het kost echt een euro per persoon ofzo.
echt nog noooooit een kapotte fles gehadquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Hmmm, niet zo mijn ding. Vaak duurder, kapotte flessen en bij IPAs kun je niet de canning date zien.
Het werkt alleen niet helemaal. "Dit staat nu in je clipboard"quote:
Ik ga dit vanavond eten maar dan met savooiekoolquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rijst koken. Een uitje en knoflook bakken, een halve in reepjes gesneden spitskool erbij met een flinke scheut ketjap, lepel sambal en twee lepels pindakaas en 20 minuten laten staan, met genoeg vocht erbij. Het kost echt een euro per persoon ofzo.
Maar wanneer moet je het dan opdrinken, dat doe je toch in de trein?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:22 schreef Allures het volgende:
[..]
omdat je online nog meer kunt krijgen?
Lekker!quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |