over respectloos gesproken, alsof PD een of andere debiel isquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was gewoon een beetje assertief, meer niet...
Een beetje wel jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dus helemaal niet met een knipoog. Je vindt het gewoon nog steeds.
Dat zeg ik toch niet, maar als ze daarom al meteen weg blijft, jeetje...quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
over respectloos gesproken, alsof PD een of andere debiel is
Dan ben ik medeschuldig.quote:
Dat werd idd een beetje overmoedig geopperd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ben ik medeschuldig.
Er werd een opmerking geplaatst dat ze hier wel even de sc zouden overnemen en daar heb ik ook wat van gezegd.
Ja toch.. dan ga je toch in de verdedigingquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ben ik medeschuldig.
Er werd een opmerking geplaatst dat ze hier wel even de sc zouden overnemen en daar heb ik ook wat van gezegd.
Daarom, maak je niet zo druk, het is uiteindelijk toch allemaal goed gekomen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:42 schreef TillyB het volgende:
Volgens mij heeft niemand serieus gezegd dat we de boel gaan overnemen, hooguit met de befaamde knipoog. We zijn hier nota bene herhaaldelijk door chufi zelf (!!! De respectabele autoriteit !!!!) uitgenodigd
Nou niet dus want dankzij ZKH zitten we hier zonder PDquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom, maak je niet zo druk, het is uiteindelijk toch allemaal goed gekomen.
Ze kan toch nog gewoon komen en de boel even herzien, er is geen mens die hier zegt dat zij niet welkom zou zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou niet dus want dankzij ZKH zitten we hier zonder PD
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch.. dan ga je toch in de verdediging
Kan jij je niet even voorstellen als nieuwe binnenkomer.quote:
Ik ga nooit naar de MacDonalds.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach ja, als iemand zich ergens, om welke reden dan ook, niet happy voelt moet ie er niet heengaan.
Hij slaat zichzelf er nog voor op de borst.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was gewoon een beetje assertief, meer niet...
Dat is zijn eigen verantwoordelijkheid, niet de mijne.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij slaat zichzelf er nog voor op de borst.
Ik ook - het is een grapje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is zijn eigen verantwoordelijkheid, niet de mijne.
Ik ben hier redelijk neutraal in.
Ik heb ook geen idee waarom die zich hier niet welkom voelde.quote:
Sorry, over wie gaat het nu? Ben net thuis.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waarom die zich hier niet welkom voelde.
PoezeligDingquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, over wie gaat het nu? Ben net thuis.
Blijkbaar om wat Sly 'riep'.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waarom die zich hier niet welkom voelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |