nah dat was niet zo knipoogerig. Dat weet ik nog wel. Maar whatever. History.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was met een knipoog, als je dat niet doorhebt moet je bij jezelf te rade gaan.
Snap het 'OK, dan maar niet...' gevoel wel maar meestal komt het wel op zijn pootjes terecht want gaat opgevangen worden daar users waar je het wel mee kan vinden. Maar goed, jammer is het inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar in de COS bijvoorbeeld zit je met een gezamenlijk doel soortvan. Als een sc niet gezellig/leuk is dan houdt het al snel op.
Bovendien presenteerde chuf zijn aansporingen als een soort autoriteit en werd er door de ware autoriteit niet tegenin gegaan dus kan me voorstellen dat dat niet helemaal eerlijk aanvoelt.
Wij komen hier dagelijks maar als je eens in de zoveel tijd komt aanwaaien dan komt dat heel anders overquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was met een knipoog, als je dat niet doorhebt moet je bij jezelf te rade gaan.
Willyquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lekkere mannen ook. En Willebrord voor Tilly natuurlijk.
Dat klopt zeker, je moet user even 'kennen', lees dan eerst even mee zodat je de manier waarop verschillende mensen posten even tot je neemt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wij komen hier dagelijks maar als je eens in de zoveel tijd komt aanwaaien dan komt dat heel anders over
zijn ze ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja vanuit Till's oogpunt zijn alle mannen knap dan
Zal ik hem naar UTO wegsturen?quote:
Geen kwaad woord over mijn Willy PAS OPquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:19 schreef Prisha het volgende:
Willebrord. Ik kan er nog steeds niet bij
hoe is zijn kaaklijn?quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over mijn Willy PAS OP
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:19 schreef Prisha het volgende:
Willebrord. Ik kan er nog steeds niet bij
Als jongetje moet je dit niet zeggen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over mijn Willy PAS OP
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Niemand vies menneke hij heeft ook wit kwijl in zijn mondhoeken altijd
QFT.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Niemand vies menneke hij heeft ook wit kwijl in zijn mondhoeken altijd
Of mensen moeten gewoon normaal op je reageren en niet gaan zeiken om niksquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klopt zeker, je moet user even 'kennen', lees dan eerst even mee zodat je de manier waarop verschillende mensen posten even tot je neemt.
daar zit ie toch alquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik hem naar UTO wegsturen?![]()
dat kwijl komt omdat ie aan mij denkt natuurlijkquote:
Niet zo gauw op je teentjes getrapt voelen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Of mensen moeten gewoon normaal op je reageren en niet gaan zeiken om niks
quote:
nee maar ik las van de week een topic van een (enge creepy) incel. Die haten vrouwen en beschuldigen vrouwen ervan dat ze alleen mannen met een stevige kaaklijn leuk vinden en de rest krijgt geen kans.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
hoezo? Hou je van stevige kaaklijnon?
gmtaquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:27 schreef TillyB het volgende:
[..]daar moest ik ook aan denken bij het woord kaaklijn, maar geen idee hoe die heet
GEWOON VAN DIE TENEN AFBLIJVENquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet zo gauw op je teentjes getrapt voelen.
Ron Moss of zoietsquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:27 schreef TillyB het volgende:
[..]daar moest ik ook aan denken bij het woord kaaklijn, maar geen idee hoe die heet
Ga je teennagels lakken.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee maar ik las van de week een topic van een (enge creepy) incel. Die haten vrouwen en beschuldigen vrouwen ervan dat ze alleen mannen met een stevige kaaklijn leuk vinden en de rest krijgt geen kans.
Dus vroeg me af hoe Willy's kaaklijn was.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je teennagels lakken.
Los vel, en wit kwijl.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:31 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik ben niet zo dol op mega kaaklijnen. Willy heeft meer kin dan kaak geloof ik.. kan er niet zoveel van maken van die kaak, hangt allemaal los oud vel omheen.
Een vaderfiguur.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Los vel, en wit kwijl.![]()
Wat zie je er in.
Dus helemaal niet met een knipoog. Je vindt het gewoon nog steeds.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:31 schreef chufi het volgende:
Ik was ff weg en gelijk weer een hele discussie opgerakeld ... Dat was toen in de beginnen van de UTO SC migratie van een hoop naar hier en dat waren een paar bij die gelijk vonden dat zij daar de baas konden spelen.. Nou zo werkt dat niet en daar heb ik toen wat van gezegd, misschien deed ik wel alsof ik er de baas was..Maar een beetje meer respect had toen wel gemogen..
Hij was gewoon een beetje assertief, meer niet...quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dus helemaal niet met een knipoog. Je vindt het gewoon nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |