Verhalen verzint? Snetje geeft haar mening daarover en dat mag toch?quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat als je dit soort verhalen verzint over inwoners, het straks weer overgenomen word als waarheid. Je weet niet wat de situatie is geweest met het vreemdgaan.
Tuurlijk, maar zet er dan ff bij dat jij dat denkt. Ipv het te posten alsof dat de bevestigde reden is. Anders nemen mensen het voor waar aan terwijl dat nooit gezegd is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Verhalen verzint? Snetje geeft haar mening daarover en dat mag toch?
Alsof mensen mij hier ooit serieus gaan nemen...quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zet er dan ff bij dat jij dat denkt. Ipv het te posten alsof dat de bevestigde reden is. Anders nemen mensen het voor waar aan terwijl dat nooit gezegd is.
Ik zie er niets vreemds aan. Het is wel duidelijk dat het de mening van Snetje is. Ik heb eerder fakenews voorbij zien komen over een inwoner die nooooooooit iets doet en dat mag wel en dit niet. Ik snap er helemaal niets meer van!quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zet er dan ff bij dat jij dat denkt. Ipv het te posten alsof dat de bevestigde reden is. Anders nemen mensen het voor waar aan terwijl dat nooit gezegd is.
Dat alleen al is hilarisch.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:38 schreef snetje het volgende:
Tuurlijk, maar zet er dan ff bij dat jij dat denkt. Ipv het te posten alsof dat de bevestigde reden is. Anders nemen
Je leest mijn posts dus niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Alsof mensen mij hier ooit serieus gaan nemen...![]()
![]()
![]()
Jij mag mij teddy hebben hoor...quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je leest mijn posts dus niet.
Ja echt hè, wat een laffe lui ....quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:35 schreef Sambalbaai het volgende:
Die reacties van de anderen op het filmpje. Erik is lief voor Brandon en Adriaan ook en de rest doet evenen eet gewoon verder. Tekenend voor de huidige sfeer daar op dit moment.
Je snapt dus werkelijk niet wat Soulraven bedoeld.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Alsof mensen mij hier ooit serieus gaan nemen...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja echt hè, wat een laffe lui ....
Hoezo?quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was het vervolg, waar doe ik het nog voor GVD ....![]()
[ afbeelding ]
Jessie zeiken over het bord van Brandon - 19 februari 2019.
x72rag8
Credits for You.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x72rag8
Sterker nog, in een COS van vanmorgen staat dat Jessie vastgezeten heeft voor oplichting.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zie er niets vreemds aan. Het is wel duidelijk dat het de mening van Snetje is. Ik heb eerder fakenews voorbij zien komen over een inwoner die nooooooooit iets doet en dat mag wel en dit niet. Ik snap er helemaal niets meer van!
In het begin, Adriaan met Katiequote:Op donderdag 21 februari 2019 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x72rag8
quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sterker nog, in een COS van vanmorgen staat dat Jessie vastgezeten heeft voor oplichting.
Misschien moet ik zijn ouders even op deze laster attenderen.
Daar was ik niet bij, heb ik achteraf wel meekregen. Had iemand op fb beweerd ofzo?quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sterker nog, in een COS van vanmorgen staat dat Jessie vastgezeten heeft voor oplichting.
Leuk......Brandon jennen en die nietsnut met zijn mapje maar doormekkeren.quote:
Even voor de duidelijkheid:quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
-punt gemaakt-quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij, heb ik achteraf wel meekregen. Had iemand op fb beweerd ofzo?
Wat mij betreft prima, maar dan ook over iedereen. Er stond hier ook van alles over Tim en daar werd heel gretig op ingegaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:49 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid:
Dat was een cap die iemand gemaakt had van een FB pagina.
En hij/zij had er duidelijk onder gezet dat hij/zij niet wist wat er van waar was.
Ik ben van mening dat al die FB crap hier gelijk verwijderd moet worden.
99,9 procent daarvan is meestal toch onzin en wordt hier alleen maar geplempt om een discussie uit te lokken.
Ik was er niet bij toen dat gepost werd dus ik kan er weinig over zeggen. Mijn telefoon was kaduk dus ik ben er nauwelijks geweest de afgelopen dagen. Heb er alleen vaag iets over meegekregen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stel dat ik wat over jou lees op Facebook ( volgens mij was het op de Utopiakrant) , je zou kinderen op de school waar je werkte hebben mishandelden ik ga het hier posten als waarheid en anders 'waar rook is is vuur' van maken, dan blijft het hier ook gewoon staan?
Nou, ik mag toch hopen dat het weggehaald is, net zoals ik het stukje over jou nu ga verwijderen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik was er niet bij toen dat gepost werd dus ik kan er weinig over zeggen. Mijn telefoon was kaduk dus ik ben er nauwelijks geweest de afgelopen dagen. Heb er alleen vaag iets over meegekregen.
Klopt, ben ik met je eens.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima, maar dan ook over iedereen. Er stond hier ook van alles over Tim en daar werd heel gretig op ingegaan.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Leuk......Brandon jennen en die nietsnut met zijn mapje maar doormekkeren.![]()
Jessie had ook een krasje op zijn schoen, mar gelukkig heeft Brandon nog zakgeld.
Het gaat er vooral om dat er dingen gezegd worden over situaties van voor de tijd dat de bewoners binnen waren, door exen bv. Ik ga geen namen noemen, maar.......quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Klopt, ben ik met je eens.
FB en/of Utopiakrant commentaar hoort hier niet thuis.
Het is de COS. Commentaar op de Streams.
Laat ze het op FB en de krant lekker zelf uitvechten, dat soort shit hoef ik eigenlijk niet eens te weten, ik kan zelf wel een mening vormen door veel naar de streams te kijken.
Ik snap precies wat je bedoelt en Brandon blijft er veel te lang, ook vandaag nog, in hangen. Maar de ironie is dat Jessie tegen hem zegt dat je het verleden los moet laten en vervolgens de volgende dag tegen Adriaan en Mylene weer over begint. En met bewoordingen die ik respectloos vind.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:58 schreef Bonken het volgende:
[..]Ik ben de draad alweer allang kwijtgeraakt. Gaat me meer om het gedrag.
Brandon is boos op Jessie omdat Eric wel of niet wilde helpen met dat ding en of het te lang duurde voor Jessie er iets mee deed ... zie alleen dat Brandon zich volgens hun als een kind gedraagt en dat hij in dat vorige filmpje niet werd gehoord door de groep toen hij zo boos werd.
Hoeft het ook verder niet uit te leggen.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Twee zwijnen .....![]()
[ afbeelding ]
Adriaan knuffelt Katie - 19 februari 2019.
x72rbui
En opsturen. Had jij brood gekocht van Adriaan of was het iemand anders?quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen handschoentjes aan en over vier uur weer brood bakken ...
Ja twee stuks, na vier dagen ontvangen en kon ze meteen weggooien ...quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:06 schreef Sambalbaai het volgende:
En opsturen. Had jij brood gekocht van Adriaan of was het iemand anders?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja twee stuks, na vier dagen ontvangen en kon ze meteen weggooien ...![]()
Boze mail gestuurd, maar die is natuurlijk verdwenen ...
Ja echt he? Dat brood is gewoon de grootste onzin. Werkt zo niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dus niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja echt he? Dat brood is gewoon de grootste onzin. Werkt zo niet.
Wie is jouw werkgever als ik vragen mag?quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik bestel gewoon af en toe dingen van de webshop om te zien wat er daarna gebeurd ...
Jeffry's Kruidenbitter ging goed, twee flessen ontvangen en daarna niets meer.
Timothy zijn planten potje, nooit ontvangen maar wel betaald.
Spekstenen van Tim en Joa, wel betaald maar nooit ontvangen.
Vrouwen kalender, nooit ontvangen maar wel betaald.
ik declareer dit allemaal bij mijn werkgever, dus het kost mij persoonlijk niets,
maar ik vind het wel leuk om te volgen ....
Dit mag idd vaker gezegd worden. Dgk is een uto held.quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:36 schreef Straatverlichting het volgende:
Thx DGK voor al je filmpjes!!
Dat was gewoon een FEBO opdrachtje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dit mag idd vaker gezegd worden. Dgk is een uto held.![]()
Ik vond dat interviewtje van Gerrit met Mylene toch echt vaag vandaag hoor.
Vette Dikke Aanname...quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:58 schreef Yaksa het volgende:
Het slaapt in Utopia:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen weer een 'drukke' dag.
Er zijn 2 vrachtwagens met straatklinkers gestort vanaaf.
Volgens mij afkomstig van het terrein van Uto 1.0.
Wim Vroege moet toch ergens met die puinzooi naar toe.
Uto 2.0 is dan goedkoper dan ergens laten storten.
Dat wordt weer 2 weken sjouwen en straten voor de inwoners.
Je punt is weer verdwenen...men gaat luchtig en grappig over naar andere onderwerpen....(die eigenlijk doorgestuurd horen te worden naar de SC)...quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, ik mag toch hopen dat het weggehaald is, net zoals ik het stukje over jou nu ga verwijderen.
Hetquote:Op donderdag 21 februari 2019 02:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Vette Dikke Aanname...
Nog meer aanname..
En dat mag wel ???
Ach, een ei erbij, en dan is het wel te pruimen toch?quote:Op donderdag 21 februari 2019 02:51 schreef snetje het volgende:
Voor de ochtendploeg ...
[ afbeelding ]
Ga hier eens over mauwen..
Een ei?..quote:Op donderdag 21 februari 2019 02:52 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Ach, een ei erbij, en dan is het wel te pruimen toch?
Tijd voor een biertje..quote:Op donderdag 21 februari 2019 05:12 schreef ZieHane het volgende:
Adriaan en Jessie zijn weer wakker.
Tim heeft zelf verteld dat hij was opgepakt voor het stelen van koper.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Doe dat dan ook over Tim.
![]()
Maar goed, ik ga voortaan elke post beginnen met: ik denk dat.....
Weet jij hoelaat Dave weggaat?quote:Op donderdag 21 februari 2019 06:40 schreef schizolientje het volgende:
Christel zou een eitje bakken voor haar project maar ze heeft er niet bij gezegd hoe laat. Ben benieuwd of ze hem nog ziet voordat hij weg gaat
hij zou om 9 uur weg moeten zijn las ik maar ze had ook kunnen vragen hoe laat hij meestal wakker is. Maar hij kletste wat af maar echt veel vragen werden er niet gesteld en iedereen haakte vrij snel afquote:
ze kunnen toch zelf ook wel bedenken dat deze man niet tot 9 uur uitslaapt? Normaal in de opvang moeten ze rond 7 a 8 uur de straat weer op, zo een fiasco weer van Christel, sufkut, heb er echt geen andere woorden voorquote:Op donderdag 21 februari 2019 06:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij zou om 9 uur weg moeten zijn las ik maar ze had ook kunnen vragen hoe laat hij meestal wakker is. Maar hij kletste wat af maar echt veel vragen werden er niet gesteld en iedereen haakte vrij snel af
heeft ze ook gevraagd, hij werd half 5 wakker en 6 uur er dan uitquote:Op donderdag 21 februari 2019 06:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij zou om 9 uur weg moeten zijn las ik maar ze had ook kunnen vragen hoe laat hij meestal wakker is. Maar hij kletste wat af maar echt veel vragen werden er niet gesteld en iedereen haakte vrij snel af
ze heeft er uberhaupt helemaal niets aan gedaan, toen hij aankwam liep ze haar nageltjes nog te doenquote:Op donderdag 21 februari 2019 07:16 schreef Ranah het volgende:
[..]
heeft ze ook gevraagd, hij werd half 5 wakker en 6 uur er dan uit
daarna was het haar verantwoordelijkheid niet alleen meer, ook die van hiske (of anderen)
9 uur moet hij weg
en ze krijgt zo een pannenkoek van Jessie, die lust ze wel, als hij het maakt helemaal, zegt zequote:Op donderdag 21 februari 2019 07:34 schreef pollewop77 het volgende:
GM
Ze maakt in ieder geval een pokkeherrie, er gaat nu ook nog een banaantje in
Smoothquote:Op donderdag 21 februari 2019 07:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en ze krijgt zo een pannenkoek van Jessie, die lust ze wel, als hij het maakt helemaal, zegt ze
Dan ben je een echte Utopiaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 07:38 schreef Bramenstruik het volgende:
ze haalt het deel van de staafmixer eraf, zet het weer neer, maar ff afspoelen?
Jij bent er ook vroeg bij, zegt Mylene. Jaaaahha zeker! Zegt Christel. Me hoelaquote:Op donderdag 21 februari 2019 07:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dan ben je een echte Utopiaan![]()
Christel loopt ook de silo binnen
Haha, kijken of zijn haar goed zitquote:Op donderdag 21 februari 2019 07:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
er hangt zelfs een spiegeltje, zodat ie af en toe ook nog naar zichzelf kan kijken
nou dan zal die wandelende gasbel zo wel weer losgaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:02 schreef pollewop77 het volgende:
Soundlock over, en Frennie is ook wakker maar nu SL
Wandelende gasbelquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou dan zal die wandelende gasbel zo wel weer losgaan
quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:04 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou dan zal die wandelende gasbel zo wel weer losgaan
Ach tuurlijkquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ne Frutsel met haar scheten
Ja, je zou maar een spiegeltje missen in je bakkerijquote:Op donderdag 21 februari 2019 07:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[ afbeelding ]
er hangt zelfs een spiegeltje, zodat ie af en toe ook nog naar zichzelf kan kijken
Daar doelde ik helemaal niet op.quote:Op donderdag 21 februari 2019 05:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tim heeft zelf verteld dat hij was opgepakt voor het stelen van koper.
Hier werkt FOK gewoonquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:21 schreef pollewop77 het volgende:
Gaat erg lastig om hier iets te plaatsen
Erik is pannenkoeken aan't bakken
Hier doet ie het ook weerquote:
als grapje, Frutsel zegt dat ze echt nooit wat gekregen heeftquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:28 schreef pollewop77 het volgende:
Lotus zegt dat ze altijd goed verwend is. Jessie, ik niet
Daarom idd mijn smileyquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als grapje, Frutsel zegt dat ze echt nooit wat gekregen heeft
Heeft Tim de ooievaar al besteldquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heeft Tim de ooievaar al besteld
Wat een deus wijf is dat zeg, kan niet anders zeggenquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:31 schreef Dotteke het volgende:
Franny denkt dat Mike denkt dat Lotus misschien een relatie met Brandon wil
Ja, die denkt soms verstandig te praten, maar het is zo onzin wat er uit komt somsquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:32 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wat een deus wijf is dat zeg, kan niet anders zeggen
Ik vraag mij soms af, hebben deze mensen ooit eens een echt leven meegemaakt?quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:32 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wat een deus wijf is dat zeg, kan niet anders zeggen
Soms??quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die denkt soms verstandig te praten, maar het is zo onzin wat er uit komt soms
Vraag ik me ook af, maar goed wijsheid komt met de jaren of zo toch?quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik vraag mij soms af, hebben deze mensen ooit eens een echt leven meegemaakt?
Of mijn leven is gek, dat kan ook.
Welke wijsheid, en tegen welke prijs.quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:35 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, maar goed wijsheid komt met de jaren of zo toch?
Fran is niet helemaal zuiver maar dat wisten we al.quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:31 schreef Dotteke het volgende:
Franny denkt dat Mike denkt dat Lotus misschien een relatie met Brandon wil
Ik snap je helemaalquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Welke wijsheid, en tegen welke prijs.
Ik vraag me dat serieus af.
Ik word oud geloof ik.
We blijven hopen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:40 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal![]()
Ook dat oud worden![]()
Ik blijf mezelf maar voorhouden dat de Utopianen geen afspiegeling zijn van de maatschappij
Ach het knulletjequote:Op donderdag 21 februari 2019 08:43 schreef krabje het volgende:
brandon blijft hangen in zijn boosheid naar jessie toe hahahahaha,heel volwassen die brandon
ik lig in een deukquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:43 schreef krabje het volgende:
brandon blijft hangen in zijn boosheid naar jessie toe hahahahaha,heel volwassen die brandon
Je kan er paneermeel van makenquote:Op donderdag 21 februari 2019 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Is het erg als ik dit met iedereen heb daar?quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:44 schreef krabje het volgende:
[..]
juist,en hij wil graag voor vol worden aangezien,dan is er zeker nog werk aan de winkel
Denk het ook Punkquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Welke wijsheid, en tegen welke prijs.
Ik vraag me dat serieus af.
Ik word oud geloof ik.
Vandaag weer een jaar ouder, dus klopt wel.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vandaag weer een jaar ouder, dus klopt wel.
Of dat invloed heeft op mijn gedachten is weer wat anders.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
I know sorryquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Thanks!Maar niet de bedoeling hier.
Ook mijn fout.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:51 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
I know sorry![]()
Zal het vlug over de streams hebben
Ben je jarig Punk ? Ow ik zie het al , je probeerde mij in te halen , ik gister , maar Hartelijk Gefeliciteerd en een mooie dag !quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Te laatquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, en niet hier please.![]()
![]()
Was mijn fout.
TR gemacht!quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, en niet hier please.![]()
![]()
Was mijn fout.
Goedemorgen Sambalquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:04 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een TR.o nee SL.
Ow hebben ze een dakloze binnen , en is het wat dit heb ik gister dus gemistquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:59 schreef ANTPQ-36 het volgende:
He Dave de dakloze loopt nog rond, samen met Chrispel.
Kneiter interessant.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:06 schreef Bramenstruik het volgende:
Het was echt te gek dat je er was, zegt Hiske plichtmatig
ja een windeiquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heeft Dave die gebakken ei nog gehad van Christel, of was het weer 'n loze belofte?
ja en zijn ex die poste op fb werd hier neer gegooid en daar werd op gereageerrd mocht welquote:Op donderdag 21 februari 2019 05:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tim heeft zelf verteld dat hij was opgepakt voor het stelen van koper.
niet erg hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Is het erg als ik dit met iedereen heb daar?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
UTO / Verjaardagstopic #6 - Feliciteer hier UTO-ers met hun verjaardagquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen alle jarigen gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was inderdaad mijn fout, sorry.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen alle jarigen gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niets fouts aan moet toch kunnenquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was inderdaad mijn fout, sorry.
Hij heeft z'n kado al gehad van mequote:Op donderdag 21 februari 2019 09:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niets fouts aan moet toch kunnen
niets mis mee laat ze maar hun ding doenquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:18 schreef PTLe het volgende:
Er word weer geviselefoost onder het dekbed .
[ afbeelding ]
Terwijl Mike en Lotus staan te kijken, en lotus zelfs in gesprek met Frannyquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niets mis mee laat ze maar hun ding doen
Ow daar mag ik niks van zeggen ? ik blijf het een stel aso s vinden en dat is mijn mening dus !quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niets mis mee laat ze maar hun ding doen
Juist Fritsie het fatsoen is ver wegquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Terwijl Mike en Lotus staan te kijken, en lotus zelfs in gesprek met Franny
waar staat er dat je niets mag zeggen vul je zelf inquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:21 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow daar mag ik niks van zeggen ? ik blijf het een stel aso s vinden en dat is mijn mening dus !
Die douchen idd vaak samen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Hoe doen Mike en Lotus dat eigenlijk? Onder de douche of helemaal niet?
ook gewoon in bed hoor alleen minder vaak in beeldquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:22 schreef BarryOSeven het volgende:
GMquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:23 schreef Elounda2019 het volgende:
We zijn weer één met de bomen deze ochtend! GM.
Die mogen tussen 14:00 en 15:00 uur, Tim en Franniy om 16:00 kan de hut nog ff 'n uurtjequote:Op donderdag 21 februari 2019 09:22 schreef BarryOSeven het volgende:
Hahahaha feli.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was inderdaad mijn fout, sorry.
Van haar ouders. Het is een zeik brief aldus Frannyquote:
Leuk als haar ouders zitten te kijkenquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:28 schreef Bramenstruik het volgende:
Een zeikbrief zegt ze van haar ouders
Geen gewone post dus?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:28 schreef yaello het volgende:
Witte brief voor franny!! Wat prachtig
wilde het net typen,die kan het leuk hebben als ze buiten komtquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leuk als haar ouders zitten te kijken
Fritsie , net wat ik zeg , die 2 zijn niet goed in hun kop .quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leuk als haar ouders zitten te kijken
"n clusterbomquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 21 februari 2019 09:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Denk dat Pa en Ma hun handen van haar af trekken als ze door gaat met die gladjakker.
Aan haar de keuze
[/quo
ik denk dat ze de bruidsschat komen brengen
Dat mag en kan maar ze is en blijft volwassen. snap dat nooit dat gebemoei van ouders.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:31 schreef yaello het volgende:
Ze gooit de brief weg. Ze zijn er niet blij mee en staan er niet achter. En terecht
hadden ze ook al aan tim geschreven en daar gaat hij aan voorbij,stel idioten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:31 schreef yaello het volgende:
Ze gooit de brief weg. Ze zijn er niet blij mee en staan er niet achter. En terecht
Ouders moeten leren kinderen los te latenquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:32 schreef PTLe het volgende:
Juist Cristel je zegt het goed , tegen de wil van de ouders ingewalsd.
Uiteraard. Maar waarom heeft Tim dan uberhaupt die brief naar haar vader gestuurd?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat mag en kan maar ze is en blijft volwassen. snap dat nooit dat gebemoei van ouders.
En Kelsey is de Rottweiler?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:31 schreef Zeyina het volgende:
Franny: Nou. Ze zijn er niet blij mee. Ze staan er niet achter. Zelfs Kelsey moest huilen
nou om je dochter te beschermen zou ik ook alles doen hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat mag en kan maar ze is en blijft volwassen. snap dat nooit dat gebemoei van ouders.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Zelfs Kelsey moest huilen, wie is dat? De hond?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Kelsey is de Rottweiler?
Bij normale mensen wel maar Tranny heeft een verstandelijke beperking.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ouders moeten leren kinderen los te laten
Maar Franny is nog 'n kind qua denkvermogen, die schat ik niet ouder dan 14quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
buiten dat is ze daar helemaal geisoleerd van elke andere mening dan ook, behalve die van die griezel Timquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:33 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Bij normale mensen wel maar Tranny heeft een verstandelijke beperking.
En totaal geen volwassen gedrag .quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar Franny is nog 'n kind qua denkvermogen, die schat ik niet ouder dan 14
quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar Franny is nog 'n kind qua denkvermogen, die schat ik niet ouder dan 14
Ze mogen hun mening toch laten horen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja en waar bemoeit ze zich mee? Mevrouw de relatiedeskundige die op haar 45ste geen relatie heeft gehad die langer dan 4 jaar duurde.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:32 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Wat komt die Chris slecht uit haar woorden zeg.
Op haar 25ste....quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:32 schreef PTLe het volgende:
Juist Cristel je zegt het goed , tegen de wil van de ouders ingewalsd.
vind ik ook hoor,mijn kinderen zijn ouder en komen nog steeds bij me voor raad en advies.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze mogen hun mening toch laten horen?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:32 schreef Bramenstruik het volgende:
Zelfs Kelsey moest huilen, wie is dat? De hond?
En de ouders werden er in betrokken door die oetlul van 'n RimTimTim, die heeft zequote:Op donderdag 21 februari 2019 09:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
dat is gevraagd adviesquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:36 schreef krabje het volgende:
[..]
vind ik ook hoor,mijn kinderen zijn ouder en komen nog steeds bij me voor raad en advies.
Ja dus , als je eerst de vraag stelt aan de ouders , en dan totaal anders doet ?quote:
En nu moeten Gerrit en Jens aanvallen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:36 schreef juul. het volgende:
Ware aard van Tim komt weer naar boven
Dan hadden ze er alles aan moeten doen om haar niet naar Utopia te laten gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:33 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Bij normale mensen wel maar Tranny heeft een verstandelijke beperking.
ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:36 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik vind het top van die ouders, dat ze zo ingrijpen
precies , niet meer en niet minder .quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de ouders werden er in betrokken door die oetlul van 'n RimTimTim, die heeft ze
'n brief gestuurd. Dan moeten ze nu ook niet janken dat er reaktie komt (en terecht)
quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:35 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja ze is nou niet bepaald een juiste ervaringsdeskundige in dit geval.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:35 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja en waar bemoeit ze zich mee? Mevrouw de relatiedeskundige die op haar 45ste geen relatie heeft gehad die langer dan 4 jaar duurde.
klopt maar zeg er ook iets van als iets me niet goed lijkt,en gelukkig hebben we dat vertrouwen in elkaar dat we naar elkaar luisteren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat is gevraagd advies
Dat heeft Tim gedaan, niet Franny.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja dus , als je eerst de vraag stelt aan de ouders , en dan totaal anders doet ?
nou ik denk niet dat Frutsel gelukkig gaat worden met Timquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik ga voor het geluk van mijn kinderen
die krijgt zo een error en gooit een matras in de vijver of gooit er modder opquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:37 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Tim: Ik wil niet eens verder lezen. Ik word enorm boos. Er stond toch duidelijk in die brief Franny is oud en wijs genoeg
Top!!quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:37 schreef ANTPQ-36 het volgende:
De brief gericht aan frutsel:
[ afbeelding ]
Die zit binnen de kortste keren in 'n Blijf huisquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou ik denk niet dat Frutsel gelukkig gaat worden met Tim
Tim was zo slim om de brief van haar ouders na de verloving aan Franny te laten lezen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:36 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja dus , als je eerst de vraag stelt aan de ouders , en dan totaal anders doet ?
ja dat zal ze wel gaan vinden bij die narcistische pschychopaatquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik ga voor het geluk van mijn kinderen
Nee, 1 van de laatsten die daar iets over kan zeggen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:38 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ja ze is nou niet bepaald een juiste ervaringsdeskundige in dit geval.
Dat kunnenquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nou ik denk niet dat Frutsel gelukkig gaat worden met Tim
we niet weten ow w ow owquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zit binnen de kortste keren in 'n Blijf huis
quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:37 schreef ANTPQ-36 het volgende:
De brief gericht aan frutsel:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:40 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik zie alleen maar een verstandig advies in die brief, zou je niet even wachten, meer niet
Jordy is inderdaad een broerquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:43 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Brief komt dus van Jordy?
Wie dat ook mag wezen (broer van frutsel?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |