Verhalen verzint? Snetje geeft haar mening daarover en dat mag toch?quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat als je dit soort verhalen verzint over inwoners, het straks weer overgenomen word als waarheid. Je weet niet wat de situatie is geweest met het vreemdgaan.
Tuurlijk, maar zet er dan ff bij dat jij dat denkt. Ipv het te posten alsof dat de bevestigde reden is. Anders nemen mensen het voor waar aan terwijl dat nooit gezegd is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Verhalen verzint? Snetje geeft haar mening daarover en dat mag toch?
Alsof mensen mij hier ooit serieus gaan nemen...quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zet er dan ff bij dat jij dat denkt. Ipv het te posten alsof dat de bevestigde reden is. Anders nemen mensen het voor waar aan terwijl dat nooit gezegd is.
Ik zie er niets vreemds aan. Het is wel duidelijk dat het de mening van Snetje is. Ik heb eerder fakenews voorbij zien komen over een inwoner die nooooooooit iets doet en dat mag wel en dit niet. Ik snap er helemaal niets meer van!quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zet er dan ff bij dat jij dat denkt. Ipv het te posten alsof dat de bevestigde reden is. Anders nemen mensen het voor waar aan terwijl dat nooit gezegd is.
Dat alleen al is hilarisch.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:38 schreef snetje het volgende:
Tuurlijk, maar zet er dan ff bij dat jij dat denkt. Ipv het te posten alsof dat de bevestigde reden is. Anders nemen
Je leest mijn posts dus niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Alsof mensen mij hier ooit serieus gaan nemen...![]()
![]()
![]()
Jij mag mij teddy hebben hoor...quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je leest mijn posts dus niet.
Ja echt hè, wat een laffe lui ....quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:35 schreef Sambalbaai het volgende:
Die reacties van de anderen op het filmpje. Erik is lief voor Brandon en Adriaan ook en de rest doet evenen eet gewoon verder. Tekenend voor de huidige sfeer daar op dit moment.
Je snapt dus werkelijk niet wat Soulraven bedoeld.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Alsof mensen mij hier ooit serieus gaan nemen...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja echt hè, wat een laffe lui ....
Hoezo?quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was het vervolg, waar doe ik het nog voor GVD ....![]()
[ afbeelding ]
Jessie zeiken over het bord van Brandon - 19 februari 2019.
x72rag8
Credits for You.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x72rag8
Sterker nog, in een COS van vanmorgen staat dat Jessie vastgezeten heeft voor oplichting.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zie er niets vreemds aan. Het is wel duidelijk dat het de mening van Snetje is. Ik heb eerder fakenews voorbij zien komen over een inwoner die nooooooooit iets doet en dat mag wel en dit niet. Ik snap er helemaal niets meer van!
In het begin, Adriaan met Katiequote:Op donderdag 21 februari 2019 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x72rag8
quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sterker nog, in een COS van vanmorgen staat dat Jessie vastgezeten heeft voor oplichting.
Misschien moet ik zijn ouders even op deze laster attenderen.
Daar was ik niet bij, heb ik achteraf wel meekregen. Had iemand op fb beweerd ofzo?quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sterker nog, in een COS van vanmorgen staat dat Jessie vastgezeten heeft voor oplichting.
Leuk......Brandon jennen en die nietsnut met zijn mapje maar doormekkeren.quote:
Even voor de duidelijkheid:quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
-punt gemaakt-quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij, heb ik achteraf wel meekregen. Had iemand op fb beweerd ofzo?
Wat mij betreft prima, maar dan ook over iedereen. Er stond hier ook van alles over Tim en daar werd heel gretig op ingegaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:49 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid:
Dat was een cap die iemand gemaakt had van een FB pagina.
En hij/zij had er duidelijk onder gezet dat hij/zij niet wist wat er van waar was.
Ik ben van mening dat al die FB crap hier gelijk verwijderd moet worden.
99,9 procent daarvan is meestal toch onzin en wordt hier alleen maar geplempt om een discussie uit te lokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |