Verhalen verzint? Snetje geeft haar mening daarover en dat mag toch?quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat als je dit soort verhalen verzint over inwoners, het straks weer overgenomen word als waarheid. Je weet niet wat de situatie is geweest met het vreemdgaan.
Tuurlijk, maar zet er dan ff bij dat jij dat denkt. Ipv het te posten alsof dat de bevestigde reden is. Anders nemen mensen het voor waar aan terwijl dat nooit gezegd is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Verhalen verzint? Snetje geeft haar mening daarover en dat mag toch?
Alsof mensen mij hier ooit serieus gaan nemen...quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zet er dan ff bij dat jij dat denkt. Ipv het te posten alsof dat de bevestigde reden is. Anders nemen mensen het voor waar aan terwijl dat nooit gezegd is.
Ik zie er niets vreemds aan. Het is wel duidelijk dat het de mening van Snetje is. Ik heb eerder fakenews voorbij zien komen over een inwoner die nooooooooit iets doet en dat mag wel en dit niet. Ik snap er helemaal niets meer van!quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zet er dan ff bij dat jij dat denkt. Ipv het te posten alsof dat de bevestigde reden is. Anders nemen mensen het voor waar aan terwijl dat nooit gezegd is.
Dat alleen al is hilarisch.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:38 schreef snetje het volgende:
Tuurlijk, maar zet er dan ff bij dat jij dat denkt. Ipv het te posten alsof dat de bevestigde reden is. Anders nemen
Je leest mijn posts dus niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Alsof mensen mij hier ooit serieus gaan nemen...![]()
![]()
![]()
Jij mag mij teddy hebben hoor...quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je leest mijn posts dus niet.
Ja echt hè, wat een laffe lui ....quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:35 schreef Sambalbaai het volgende:
Die reacties van de anderen op het filmpje. Erik is lief voor Brandon en Adriaan ook en de rest doet evenen eet gewoon verder. Tekenend voor de huidige sfeer daar op dit moment.
Je snapt dus werkelijk niet wat Soulraven bedoeld.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Alsof mensen mij hier ooit serieus gaan nemen...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja echt hè, wat een laffe lui ....
Hoezo?quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was het vervolg, waar doe ik het nog voor GVD ....![]()
[ afbeelding ]
Jessie zeiken over het bord van Brandon - 19 februari 2019.
x72rag8
Credits for You.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x72rag8
Sterker nog, in een COS van vanmorgen staat dat Jessie vastgezeten heeft voor oplichting.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik zie er niets vreemds aan. Het is wel duidelijk dat het de mening van Snetje is. Ik heb eerder fakenews voorbij zien komen over een inwoner die nooooooooit iets doet en dat mag wel en dit niet. Ik snap er helemaal niets meer van!
In het begin, Adriaan met Katiequote:Op donderdag 21 februari 2019 00:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x72rag8
quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sterker nog, in een COS van vanmorgen staat dat Jessie vastgezeten heeft voor oplichting.
Misschien moet ik zijn ouders even op deze laster attenderen.
Daar was ik niet bij, heb ik achteraf wel meekregen. Had iemand op fb beweerd ofzo?quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sterker nog, in een COS van vanmorgen staat dat Jessie vastgezeten heeft voor oplichting.
Leuk......Brandon jennen en die nietsnut met zijn mapje maar doormekkeren.quote:
Even voor de duidelijkheid:quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
-punt gemaakt-quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij, heb ik achteraf wel meekregen. Had iemand op fb beweerd ofzo?
Wat mij betreft prima, maar dan ook over iedereen. Er stond hier ook van alles over Tim en daar werd heel gretig op ingegaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:49 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid:
Dat was een cap die iemand gemaakt had van een FB pagina.
En hij/zij had er duidelijk onder gezet dat hij/zij niet wist wat er van waar was.
Ik ben van mening dat al die FB crap hier gelijk verwijderd moet worden.
99,9 procent daarvan is meestal toch onzin en wordt hier alleen maar geplempt om een discussie uit te lokken.
Ik was er niet bij toen dat gepost werd dus ik kan er weinig over zeggen. Mijn telefoon was kaduk dus ik ben er nauwelijks geweest de afgelopen dagen. Heb er alleen vaag iets over meegekregen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stel dat ik wat over jou lees op Facebook ( volgens mij was het op de Utopiakrant) , je zou kinderen op de school waar je werkte hebben mishandelden ik ga het hier posten als waarheid en anders 'waar rook is is vuur' van maken, dan blijft het hier ook gewoon staan?
Nou, ik mag toch hopen dat het weggehaald is, net zoals ik het stukje over jou nu ga verwijderen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:53 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik was er niet bij toen dat gepost werd dus ik kan er weinig over zeggen. Mijn telefoon was kaduk dus ik ben er nauwelijks geweest de afgelopen dagen. Heb er alleen vaag iets over meegekregen.
Klopt, ben ik met je eens.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima, maar dan ook over iedereen. Er stond hier ook van alles over Tim en daar werd heel gretig op ingegaan.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Leuk......Brandon jennen en die nietsnut met zijn mapje maar doormekkeren.![]()
Jessie had ook een krasje op zijn schoen, mar gelukkig heeft Brandon nog zakgeld.
Het gaat er vooral om dat er dingen gezegd worden over situaties van voor de tijd dat de bewoners binnen waren, door exen bv. Ik ga geen namen noemen, maar.......quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Klopt, ben ik met je eens.
FB en/of Utopiakrant commentaar hoort hier niet thuis.
Het is de COS. Commentaar op de Streams.
Laat ze het op FB en de krant lekker zelf uitvechten, dat soort shit hoef ik eigenlijk niet eens te weten, ik kan zelf wel een mening vormen door veel naar de streams te kijken.
Ik snap precies wat je bedoelt en Brandon blijft er veel te lang, ook vandaag nog, in hangen. Maar de ironie is dat Jessie tegen hem zegt dat je het verleden los moet laten en vervolgens de volgende dag tegen Adriaan en Mylene weer over begint. En met bewoordingen die ik respectloos vind.quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:58 schreef Bonken het volgende:
[..]Ik ben de draad alweer allang kwijtgeraakt. Gaat me meer om het gedrag.
Brandon is boos op Jessie omdat Eric wel of niet wilde helpen met dat ding en of het te lang duurde voor Jessie er iets mee deed ... zie alleen dat Brandon zich volgens hun als een kind gedraagt en dat hij in dat vorige filmpje niet werd gehoord door de groep toen hij zo boos werd.
Hoeft het ook verder niet uit te leggen.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Twee zwijnen .....![]()
[ afbeelding ]
Adriaan knuffelt Katie - 19 februari 2019.
x72rbui
En opsturen. Had jij brood gekocht van Adriaan of was het iemand anders?quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Geen handschoentjes aan en over vier uur weer brood bakken ...
Ja twee stuks, na vier dagen ontvangen en kon ze meteen weggooien ...quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:06 schreef Sambalbaai het volgende:
En opsturen. Had jij brood gekocht van Adriaan of was het iemand anders?
quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja twee stuks, na vier dagen ontvangen en kon ze meteen weggooien ...![]()
Boze mail gestuurd, maar die is natuurlijk verdwenen ...
Ja echt he? Dat brood is gewoon de grootste onzin. Werkt zo niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja twee stuks, na vier dagen ontvangen en kon ze meteen weggooien ...![]()
Boze mail gestuurd, maar die is natuurlijk verdwenen ...
Ik begrijp dat dus niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja echt he? Dat brood is gewoon de grootste onzin. Werkt zo niet.
Wie is jouw werkgever als ik vragen mag?quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik bestel gewoon af en toe dingen van de webshop om te zien wat er daarna gebeurd ...
Jeffry's Kruidenbitter ging goed, twee flessen ontvangen en daarna niets meer.
Timothy zijn planten potje, nooit ontvangen maar wel betaald.
Spekstenen van Tim en Joa, wel betaald maar nooit ontvangen.
Vrouwen kalender, nooit ontvangen maar wel betaald.
ik declareer dit allemaal bij mijn werkgever, dus het kost mij persoonlijk niets,
maar ik vind het wel leuk om te volgen ....
Dit mag idd vaker gezegd worden. Dgk is een uto held.quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:36 schreef Straatverlichting het volgende:
Thx DGK voor al je filmpjes!!
Dat was gewoon een FEBO opdrachtje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:37 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dit mag idd vaker gezegd worden. Dgk is een uto held.![]()
Ik vond dat interviewtje van Gerrit met Mylene toch echt vaag vandaag hoor.
Vette Dikke Aanname...quote:Op donderdag 21 februari 2019 01:58 schreef Yaksa het volgende:
Het slaapt in Utopia:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen weer een 'drukke' dag.
Er zijn 2 vrachtwagens met straatklinkers gestort vanaaf.
Volgens mij afkomstig van het terrein van Uto 1.0.
Wim Vroege moet toch ergens met die puinzooi naar toe.
Uto 2.0 is dan goedkoper dan ergens laten storten.
Dat wordt weer 2 weken sjouwen en straten voor de inwoners.
Je punt is weer verdwenen...men gaat luchtig en grappig over naar andere onderwerpen....(die eigenlijk doorgestuurd horen te worden naar de SC)...quote:Op donderdag 21 februari 2019 00:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, ik mag toch hopen dat het weggehaald is, net zoals ik het stukje over jou nu ga verwijderen.
Hetquote:Op donderdag 21 februari 2019 02:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Vette Dikke Aanname...
Nog meer aanname..
En dat mag wel ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |