Met wie allemaalquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dubbeldate? of ben je al bezet?
Wie neuktbwie danquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn moeder, jouw moeder, jij en ik.
Laptop uitquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Heerlijk. Hopelijk niet al te dikke penis ivm anaal.
Okequote:Op woensdag 20 februari 2019 19:19 schreef Monopoly het volgende:
En onder invloed van biergist compleet van binnen verzuren.
Lekker walmen en schijt aan de buren.
Alles gaat dood,
zelfs de kanker waar de chemokuur geen soelaas voor bood.
Leve de frituurkuur,
want wie niet frituurt tegen kanker is zuur.Godverdomme, wat mooi.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:19 schreef Monopoly het volgende:
En onder invloed van biergist compleet van binnen verzuren.
Lekker walmen en schijt aan de buren.
Alles gaat dood,
zelfs de kanker waar de chemokuur geen soelaas voor bood.
Leve de frituurkuur,
want wie niet frituurt tegen kanker is zuur.Godverdomme, wat mooi.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Laptop uit
Raam open
Gooi laptop uit raam
Kom nooit meer terug
Eindk! Wegwezen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Laptop uit
Raam open
Gooi laptop uit raam
Kom nooit meer terug
Heb je klappen op je hoofd gehadquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij doet zuur omdat Braddie niet meer tegen je in kan gaan.
Nee, wel een hartaanval gehad.quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je klappen op je hoofd gehad
echt hequote:Op woensdag 20 februari 2019 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is het hier kankersaai tegenwoordig
hmm, ik heb dan weer de memo gemist dat dit weer mochtquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
TR hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Heyquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ja haha moest daar ook om grinniken als een paardquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
LIF / Vandaag wakker geworden met droge keel.
Gotvertyfus. De huisarts bellen omdat je met een droge mond opstaat 😭
die mikey maakt toch altijd verzonnen topics aanquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
LIF / Vandaag wakker geworden met droge keel.
Gotvertyfus. De huisarts bellen omdat je met een droge mond opstaat 😭
Echt hequote:Op woensdag 20 februari 2019 19:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Geen idee, het is wel te hopenquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die mikey maakt toch altijd verzonnen topics aan
Roleplay is wel nice iddquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet liegen, jij voelt je helemaal in je nopjes als je met cholo kunt roleplayen
Mooiquote:
Wat is die obsessie met mijn dick?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hoerenmoeder volgepompt achter het station door de piemel van Che_
Heb ook verzaakt, zit op twee weken nuquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:30 schreef Cronometer het volgende:
Hij verwisselt zijn laken na 6 maanden
we hebben eergisteren geleerd dat Che_ op moeilijk dikke wijven valt dus dit is een match made in heavenquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:35 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je dick is nu eenmaal geweldig.
Huh doet che het met je moeder?quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we hebben eergisteren geleerd dat Che_ op moeilijk dikke wijven valt dus dit is een match made in heaven
mijn moeder is overledenquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Huh doet che het met je moeder?
Lolll 🤣🤣🤣quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wij, van gangbang69, eren haar jaarlijks.
Hahahahahaquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wij, van gangbang69, eren haar jaarlijks.
medelanders*quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
1 ginger tegen 2 buitenlanders, altijd een klassieker
Ben je ginger?!?!?!?! Hahahhahaahhahahahahahaahhaahahhhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahaahhahahahahahahahahahqyyqyayayqyqyquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
volgens mij ben jij geen helder ligtquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ben je ginger?!?!?!?! Hahahhahaahhahahahahahaahhaahahhhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahaahhahahahahahahahahahqyyqyayayqyqy
Nee, maar moet me toch verlagen tot jouw niveau??quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij ben jij geen helder ligt
Dit is niet eens grappigquote:
Nee hoor.quote:
jij bent gelukkig goed uit elkaar te houden van andere buitenlanders door je formaatquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:59 schreef Cronometer het volgende:
Voor mij zijn jullie 1. Lijken allemaal op elkaar.
Maar Ginger.
Kom eens met iets nieuws, echt te saaiquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent gelukkig goed uit elkaar te houden van andere buitenlanders door je formaat
Valt wel meequote:Op woensdag 20 februari 2019 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Volledig van de pot gerukt, zo een die je lul eraf hakt met een bot mes als ze je verdenkt van vreemdgaan
Geile fantasie van jou zeker weirdoquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Volledig van de pot gerukt, zo een die je lul eraf hakt met een bot mes als ze je verdenkt van vreemdgaan
quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Kom eens met iets nieuws, echt te saai
quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Huh doet che het met je moeder?
quote:
quote:Op maandag 18 februari 2019 16:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je vergist je lieverd, dat was je moeder die je daar zag.
quote:
quote:
quote:
sorry, zal met origineler materiaal komenquote:
CARE MUCH 🤣quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
sorry, zal met origineler materiaal komen
Is het nou die dikke crip of stimoquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent gelukkig goed uit elkaar te houden van andere buitenlanders door je formaat
Nee maar serieus wat gebruik jijquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:03 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Geile fantasie van jou zeker weirdo
quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:05 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Is het nou die dikke crip of stimo
Wacht maar tot ze jouw lul zat isquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Valt wel mee
Iedereen schijnt irl heel aardig te zijn
Iig meer energie dan een uitkeringstrekkerquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee maar serieus wat gebruik jij
Maar jij bent altijd moe zei je laatst nogquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Iig meer energie dan een uitkeringstrekker
en super onzeker dus die lul ben je sws kwijtquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
Energie verbruiken maakt je......?quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar jij bent altijd moe zei je laatst nog
Ben nog maagd..quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze jouw lul zat is
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:19 schreef Vlaggenroof het volgende: [..] Ja, tardis. Is er 1 van Gr gr
Het houdt je jong hequote:Op woensdag 20 februari 2019 20:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker bezig pik het komt vanzelf
Oooh snoezig hoe je probeert mee te liften op andermans scheten 😊quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:13 schreef Flamarande het volgende:
Vraag me af of che en stimo zichzelf hebben gemycroft die twee zijn echt jaren belachelijk gemaakt lol
Vind het gewoon bewonderenswaardig dat een vrouw op het internet het al weken heeft over een een of andere leuterquote:
In Ierland voel ik me daarom veel meer thuis, veel minder buitenlandersquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
Hou je bek dikzakquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:13 schreef Flamarande het volgende:
Vraag me af of che en stimo zichzelf hebben gemycroft die twee zijn echt jaren belachelijk gemaakt lol
Is dat B?quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hou je bek dikzak
[ afbeelding ]
Spoilerquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hou je bek dikzak
[ afbeelding ]
Nu ik weet dat je ginger ben zie ik je als southpark ginger.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
In Ierland voel ik me daarom veel meer thuis, veel minder buitenlanders
quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee gewoon van het internet af geplukt.
waarom heb je een hekel aan gingers?quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:24 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nu ik weet dat je ginger ben zie ik je als southpark ginger.
Go Cartman.
Niet alles serieus nemenquote:Op woensdag 20 februari 2019 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vind het gewoon bewonderenswaardig dat een vrouw op het internet het al weken heeft over een een of andere leuter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |