16 rondjes gereden en staat binnen volgens mij. Ze zeggen er verder niks over.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik moet de testdagen in verband met werk via Motorsport.com en GPUpdate volgen.
Weinig updates over Gasly echter. Niks te melden over Gasly?
Die heeft geen enkel team nog gevonden ga er maar vanuit dat ze allemaal nog minimaal een seconde sneller zouden kunnen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:29 schreef Metalfreak het volgende:
Ah, bij Mercedes hebben ze het gaspedaal nu ook gevonden?
Hij rijdt wel de hele dag toch? Of wisselt hij met Russel na de lunch.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:59 schreef Kerplunk het volgende:
Ik zou Kubica wel eens 100+ rondes zien doen met zn armpje. Ben benieuwd..
Hij staat nu weer binnen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:59 schreef Kerplunk het volgende:
Ik zou Kubica wel eens 100+ rondes zien doen met zn armpje. Ben benieuwd..
Er wordt in het artikel raar gedaan over het lagere aantal ronden dat RBR heeft gereden, maar dat aantal is niet echt opvallend. Als je meer dan 100 ronden doet op een dag dan heb je een volwaardig programma achter de kiezen voor zo'n dag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom Gasly wrsch regelmatig binnen staat: https://racingnews365.nl/(...)or-van-red-bull-test
ja, op de hypers (=C5)!quote:Op donderdag 21 februari 2019 11:31 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Die heeft geen enkel team nog gevonden ga er maar vanuit dat ze allemaal nog minimaal een seconde sneller zouden kunnen.
Edit: Ricciardo nu snelste.
En ze hebben dinsdag wat rondes gemist door de crash van Gasly.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er wordt in het artikel raar gedaan over het lagere aantal ronden dat RBR heeft gereden, maar dat aantal is niet echt opvallend. Als je meer dan 100 ronden doet op een dag dan heb je een volwaardig programma achter de kiezen voor zo'n dag.
bij Mercedes zijn ze er wel heel druk mee zichzelf in de underdog positie te lullentwitter:bgarloff twitterde op donderdag 21-02-2019 om 12:08:39 .@ValtteriBottas: „At this point @ScuderiaFerrari is ahead of us.“ https://t.co/8C2KGaun1E reageer retweet
ze schijnen een iets te brede en lange auto te hebben om alle zandzakken kwijt te kunnenquote:Op donderdag 21 februari 2019 11:29 schreef Metalfreak het volgende:
Ah, bij Mercedes hebben ze het gaspedaal nu ook gevonden?
Max zat op 33 gisteren dus zeker een goed resultaatquote:Op donderdag 21 februari 2019 13:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gasly op 52 laps nu. Als ze dat ook doen in middagsessie hebben ze een prima dag gehad.
Toch hadden ze vorig jaar helemaal gelijk, want Ferrari was sterker dan Mercedes (niet veel, maar toch)quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:03 schreef Kyran het volgende:
Heb echt zo'n hekel aan Mercedes met al die spelletjes. Doe gewoon je ding, shut the fuck up.
Klopt, maar ze lullen zoveel dat het niet uitmaakt wat ze zeggen. Niemand neemt ze serieus, dus waarom maar blijven lullen en iedere coureur en teamlid een keertje hun plasje laten doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:08 schreef twiFight het volgende:
[..]
Toch hadden ze vorig jaar helemaal gelijk, want Ferrari was sterker dan Mercedes (niet veel, maar toch)
Ferrari heeft het alleen verknalt met de doorontwikkeling.
Ben het verder wel met je eens hoor. Ze speelden vorig jaar ook regelmatig het heilige (underdog) boontje in de pers.quote:
Snelste tijden zeggen niets, Ferrari kan op die softs ook nog wel een second harder. Er wordt niet op zijn hardst gereden, door geen enkel team op geen enkele band deze eerste week. Je moet kijken naar de long runs en de tijden die ze daarin rijden, dat zegt iets, snelste tijden zegt op dit moment helemaal niets. Want niemand is echt aan het pushen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
ja, op de hypers (=C5)!
En daarmee zijn ze nog niet zo snel als de Ferrari van de week op de softs (=C3).
In de long runs is Ferrari tot nog toe overduidelijk het snelst, gevolgd door Alfa Romeo Racing. Mercedes zit daar, net als Red Bull Racing en Renault ruim achter.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:19 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Snelste tijden zeggen niets, Ferrari kan op die softs ook nog wel een second harder. Er wordt niet op zijn hardst gereden, door geen enkel team op geen enkele band deze eerste week. Je moet kijken naar de long runs en de tijden die ze daarin rijden, dat zegt iets, snelste tijden zegt op dit moment helemaal niets. Want niemand is echt aan het pushen.
ja is best leuk al is sky nu ook livequote:
Zit Alfa er goed bij ja? Nog weinig gelezen over die long runs, alleen ergens dat Max gister goed constant in de 1.21 zat terwijl een ander in de 1.23/24 zat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 13:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In de long runs is Ferrari tot nog toe overduidelijk het snelst, gevolgd door Alfa Romeo Racing. Mercedes zit daar, net als Red Bull Racing en Renault ruim achter.
Edit: Vorig jaar heb ik daar na de tweede testweek ook naar gekeken en toen was Mercedes ruim de snelste, gevolgd door Ferrari en Red Bull Racing die toen dicht op elkaar zaten.
Long runs kun hier vinden: https://twitter.com/f1debriefquote:Op donderdag 21 februari 2019 14:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zit Alfa er goed bij ja? Nog weinig gelezen over die long runs, alleen ergens dat Max gister goed constant in de 1.21 zat terwijl een ander in de 1.23/24 zat.
Gasly is dat constante patroon vandaag blijkbaar aan het herhalen. Maar ik zou nog niet durven zeggen dat de echte krachtsverhoudingen al zichtbaar zijn. Het programma van Ferrari en Alfa Romeo lijkt sowieso al erg af te wijken van het programma van Mercedes en RBR.quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:36 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zit Alfa er goed bij ja? Nog weinig gelezen over die long runs, alleen ergens dat Max gister goed constant in de 1.21 zat terwijl een ander in de 1.23/24 zat.
Volgende week als ze allemaal racesimulaties gaan doen met volle tanks dan kan je het echt goed tegen mekaar zetten en dan zie je wel iets van krachtverhoudingen (in ieder geval op race pace).quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Gasly is dat constante patroon vandaag blijkbaar aan het herhalen. Maar ik zou nog niet durven zeggen dat de echte krachtsverhoudingen al zichtbaar zijn. Het programma van Ferrari en Alfa Romeo lijkt sowieso al erg af te wijken van het programma van Mercedes en RBR.
Thanks !quote:Op donderdag 21 februari 2019 14:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Long runs kun hier vinden: https://twitter.com/f1debrief
Ik heb er mijn eigen analyse op losgelaten in een spreadsheet.
twitter:redbullracing twitterde op donderdag 21-02-2019 om 16:05:55 SPY: Having spent nine months staring at new front wings, this morning Adrian looked at his razor, screamed, threw it in the bin and vowed never to shave again. #RBspy 🕵️♂️ #F1Testing https://t.co/qQfVfClQv4 reageer retweet
Honda betrouwbaarquote:Op donderdag 21 februari 2019 15:44 schreef beantherio het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de wintertests dit jaar saaier dan de afgelopen jaren?
Gasly alweer de 100 ronden gepasseerd trouwens.
Was vorig jaar ook al toch? Hadden ze volgens mij de meeste KMs van iedereen.quote:
Het optimisme viert hoogtij bij RBR.quote:Helmut Marko sprak net met F1 TV.
"We hebben nog nooit zo'n vlotte voorbereiding gehad met beide wagens. De motor is betrouwbaar. Ferrari is momenteel duidelijk de snelste, daarna Red Bull en Mercedes. We hopen dat we dit jaar op eigen kracht races kunnen winnen en niet alleen op circuits als Monte Carlo en Singapore."
Vorig jaar hebben ze Brazilië op eigen kracht gewonnen. Dat is nou niet echt een baan als Monte Carlo of Singapore.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:23 schreef beantherio het volgende:
Uit de live blog van GPupdate:
[..]
Het optimisme viert hoogtij bij RBR.
Ja, en dit is ook weer een verkeerd antwoord. Coureurs hoeven niet meer 300km gereden te hebben om een superlicense te krijgen, maar elke superlicense die uitgegeven wordt wordt persoonlijk besproken in de WMSC, en die meeting is voor dit seizoen nog niet geweest, dus een aantal coureurs krijgen hem pas later.quote:Op donderdag 21 februari 2019 16:46 schreef NaturalScience het volgende:
16:36 Some fans may have noticed that certain drivers have green lights flashing on their cars rather than the traditional red. There has been a misconception that it is for rookie drivers. Actually, it's for drivers who have yet to complete a certain amount of mileage.
Article 10.8c: (During testing) cars being driven by drivers who do not possess a Super Licence must be fitted with a green rear light which must be illuminated at all times the car is on the track.
Of was die discussie al gesloten?
hadden kunnen winnenquote:Op donderdag 21 februari 2019 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze Brazilië op eigen kracht gewonnen. Dat is nou niet echt een baan als Monte Carlo of Singapore.
Ze hebben op eigen kracht gewonnen, ze zijn door externe omstandigheden uitgeschakeld.quote:
dus hebben ze niet gewonnenquote:Op donderdag 21 februari 2019 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben op eigen kracht gewonnen, ze zijn door externe omstandigheden uitgeschakeld.
quote:Red Bull has been circulating with two extra struts connecting the central wing pillar to the mounting points further down. It seems as though the team's not confident about the strength of its rear wing, bolting on some extra support to keep it in place.
And here we were, thinking Red Bull GIVES you wings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |