Heb je ook een eigen foto van het gerecht?quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:00 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat het recept bijna 20 jaar oud is, maar het is zo zo lekker
dan zal ik het weer moeten makenquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je ook een eigen foto van het gerecht?
Oh, dat zou ik zo eten. Liefst nu.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:00 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Filmpje van hoe je het maakt is ook welkomquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dan zal ik het weer moeten maken
(Y) Vind je het goed als ik die ter inspiratie gebruik bij de items op de FPquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik post recepten soms hier
CUL / [FOK!-kookboek]Post hier je recepten en opmerkingen deel 2
quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
(Y) Vind je het goed als ik die ter inspiratie gebruik bij de items op de FPIk zag er al wat lekkers tussen staan
quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:00 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
waar slaat dit dan weer op dan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:35 schreef Adames het volgende:
[..]
nog een vegetable jello salade erbij en je bent klaar
[ afbeelding ]
Anders zou ik ze ook niet posten, ja dusquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
(Y) Vind je het goed als ik die ter inspiratie gebruik bij de items op de FPIk zag er al wat lekkers tussen staan
Linkje naar deel 1 ook?quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik moet toch echt eens uitzoeken hoe ik dat kookboek update.
CUL / [Fok!-kookboek] Post hier je kookboek-receptenquote:
Ja het kon toch zijn dat je het niet wilde? Ik wil (eigengemaakte) recepten gewoon niet zonder toestemming van de user gebruikenquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Anders zou ik ze ook niet posten, ja dus
Ik post geen fotos’s, vind foto’s van gerechten het eten verpesten, instagram en Facebook verpesten eten omdat het steeds meer om gaat hoe het eruit ziet i.p.v. hoe het smaakt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja het kon toch zijn dat je het niet wilde? Ik wil (eigengemaakte) recepten gewoon niet zonder toestemming van de user gebruikenHet zou trouwens wel leuk zijn als ook foto's ter illustratie hebt voor me
quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik post geen fotos’s, vind foto’s van gerechten het eten verpesten, instagram en Facebook verpesten eten omdat het steeds meer om gaat hoe het eruit ziet i.p.v. hoe het smaakt.
Je kunt het me ook gewoon vragenquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik moet toch echt eens uitzoeken hoe ik dat kookboek update.
Oh ja, jouw project. Nou, bij dezequote:
Ik bedoelde eigenlijk: ik wil best helpen het aan te passenquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh ja, jouw project. Nou, bij dezeKan je me via pm vertellen hoe we dat kookboek het meest handig aanpassen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |