Het blijft raar.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee familie heeft er niets mee te maken irl. Dit is wat anders ze neuken 3 maanden. Niemand met een beetje verstand gaat dan trouwen. Oh ja verstand
Het komt heel wanhopig over.quote:
Jah.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het komt heel wanhopig over.
Neemt ze de pil nu dan consequent in?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:48 schreef An_0_Niem het volgende:
Franny komt nooit meer van hem af als ze zwanger raakt. Als ze maar niet stopt met de pil.
Dat zat ik me net ook af te vragen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neemt ze de pil nu dan consequent in?
Stoer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:50 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Gerrit maakt Mylene belachelijk bij Chris, His en Jensie
Die heeft ook een toneelhaak nodig.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:52 schreef DKUp het volgende:
Brandon doet weer stoer en hij hangt de moraalridder uit
Dat is toch normaal. Op een feestje zie ik er ook anders uit dan 9 uur in de ochtendquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:51 schreef Soulraven het volgende:
Valt me wel op dat die utopiacamera´s idd weinig flatteus zijn. Mylene ziet er zo ook heel anders uit dan in haar welkomst filmpje.
Dat is de grote vraag aangezien ze in het verleden ook pillen verwisseldequote:Op woensdag 20 februari 2019 16:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neemt ze de pil nu dan consequent in?
Je hoofd word niet spontaan breder tussen die uren lijkt me. En dat is een heel andere situatie, van gedempt licht op een feestje naar fel ochtendlicht.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:53ede schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch normaal. Op een feestje zie ik er ook anders uit dan 9 uur in de ochtend
Klopt, ook andere beelden gedraaid in Utopia met andere camera's of het nu een vlog camera is of een camera van Shownieuws zie je een heel ander een veel lichter beeld. Er zit een grijze grauwe waas op die camera's daar. Ook op TV komt dat zo over. Er wordt teveel filtering toegepast of zo.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:51 schreef Soulraven het volgende:
Valt me wel op dat die utopiacamera´s idd weinig flatteus zijn. Mylene ziet er zo ook heel anders uit dan in haar welkomst filmpje.
Dat ook idd. Het valt echt wel op.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Klopt, ook andere beelden gedraaid in Utopia met andere camera's of het nu een vlog camera is of een camera van Shownieuws zie je een heel ander een veel lichter beeld. Er zit een grijze grauwe waas op die camera's daar. Ook op TV komt dat zo over. Er wordt teveel filtering toegepast of zo.
Boehoe, ze pakken hout zonder overleg.....jankmuil A3.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Lambal en lamlul op het bankje.
Hypocrieten bij elkaar.
Hij kan toch ook een pizza eten. En inderdaad hij haalt het ruim in met al dat fruit wat hij eetquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaan: elke keer loop ik iets mis.![]()
Maar wel het buikje rond eten aan al dat fruit.
Misschien komt het wel door die bol die voor die camera's hangt die voor een extra grauwe tint zorgt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:56 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat ook idd. Het valt echt wel op.
En dikke smoothies elke ochtend....quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Alles is voo radje, alles is voor Adjequote:Op woensdag 20 februari 2019 16:56 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Boehoe, ze pakken hout zonder overleg.....jankmuil A3.
Nee, al die bakkerij spullen zijn lekker overlegd en A3 denkt dat hij winst maakt omdat die oplichter van een Jessie hem dat vertelt!
Dit.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:57 schreef DKUp het volgende:
Ja Adriaan komt echt wat te kort![]()
Dierlijke producten ja
Hij regelt toch zelf het eten nu? Dan doet hij zelf dus iets fout.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:57 schreef DKUp het volgende:
Dierlijke producten ja
En vooral die van het vrouwelijk geslacht.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:57 schreef DKUp het volgende:
Dierlijke producten ja
Van foto's gooi je ook de helft weg als je er niet goed op staat. Je kunt gewoon niet 24/7 mooi zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch normaal. Op een feestje zie ik er ook anders uit dan 9 uur in de ochtend
Alles is voor A3, hij heeft nog nooit, echt nog nooit...............SLquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:59 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaan is zeker vergeten dat hij tot voor kort helemaal geen geld heeft verdiend. Zelfs geweigerd om geld te verdienen. Wel alle tijd verdoen aan die mislukte moestuin en een peperduur boksgala. Wat een plaat heeft hij voor zijn kop.
Heb je die bak van hem vanmorgen gezien?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Zijn pannetje zat weer vol fruit vanochtend.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:57 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
En dikke smoothies elke ochtend....
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:00 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Zeur niet zo Adje, ze zijn allemaal hartstikke blij dat je eindelijk wat doet om je bokslessen terug te verdienen
Daar heeft hij absoluut een punt, maar trek dan je scheur open.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:01 schreef Bestweldonker het volgende:
A3 stoort zich aan His en Cris, die hebben alles via zogenaamde ruilhandel, heel veel kleding en dan moet Adje zijn zakgeld naar beneden, dat stoort hem.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:02 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wie zij er
"Ik heb poepjes aan de groep"
"Ik heb straks de caravan alleen"
"Ik stop met verkopen van insecten hotels, wil geen geld verdienen"
Was dat:
Adje
A3
Adrieanus
Onder de goede inzenders verloten wij wij 2 tickets voor de apresski smeltwater feesie van zondag.
Omdat Erik het heel handig heeft ingekleed met een gezamenlijke doucheruimte.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
![]()
Hij deed zo zijn best om te stoken over Erik die een huisje aan het bouwen is op de fundering. Jessie reageerde amper.
En dan denken dat dat gezond isquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:01 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Zijn pannetje zat weer vol fruit vanochtend.![]()
[ afbeelding ]
Is ook gezond malen van fruit wat minderquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:04 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
En dan denken dat dat gezond is![]()
Wat een gek.
Dat kwam pas later. Adriaan had amper zijn luiken open en begon er al over.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Omdat Erik het heel handig heeft ingekleed met een gezamenlijke doucheruimte.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook gezond malen van fruit wat minder
Laat dar wijs maar weg.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:04 schreef freaky40 het volgende:
Wat een zeurkous die Brandon. A3 is oud en wijs genoeg om zelf te beslissen wat hij aan kan of niet.
Kanquote:
Mike loopt ook zoquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:08 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Waarom loopt Lotus alsof ze keihard in haar aars is genomen?
Omdat dat misschien ook zo is...?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:08 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Waarom loopt Lotus alsof ze keihard in haar aars is genomen?
Ik snapte niet wat shell nu bedoel toen ze zei goochelquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:10 schreef Bestweldonker het volgende:
Shell maakt zich zorgen, komt allemaal door Google.
Heb je weer gekeken dan? - Lotus
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Heb je die bak van hem vanmorgen gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2019 17:13:12 ]
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:12 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]En vanmiddag zag ik hem weer een kiwi ,appel en een banaan eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Buitengewoon eenzijdig.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En vanmiddag zag ik hem weer een kiwi ,appel en een banaan eten.
Adriaan zal zo tegen de 10 stuks fruit per dag eten schat ik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:12 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]Fruit met mate is gezond maar dit is voor een week fruitsuikers vooruit eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
en 2 is gezond.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:16 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Adriaan zal zo tegen de 10 stuks fruit per dag eten schat ik.
Één en al fructose... lekker voor zijn lever.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:15 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Buitengewoon eenzijdig.
Die knul krijgt flinke tekorten,als hij die al niet heeft
Een date voorbereiden voor Jens en Truus.Zo grappig.quote:
Truus?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een date voorbereiden voor Jens en Truus.Zo grappig.
De paspop van Shelley.quote:
hi-la-rischquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sjesusquote:
Wat een humor...quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dan zeuren dat de andere een pizza van de bv krijgen ... Wat Adrie dagelijks naar binnen schuift, daar kun je een hele school van een fruithapjes van voorzienquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een date van Merel met een man, Jessie of Jens?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:22 schreef Sofia2019 het volgende:
Waarom ruimen ze op ? Gaat er iets gebeuren in de Mongoolse tent?
Als je goed kijkt zie je de sticker van het dikke lippen busje nog in spiegeschrift op haar voorhoofd:quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:21 schreef Jemoederniet het volgende:
#op #leeg #driedagendip #moetnoglanden
[ afbeelding ]
Merel en Jessie is morgen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:23 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Een date van Merel met een man, Jessie of Jens?
Is geen sneeuw maar geschraapt ijs wat uit een koeling komt volgens Timquote:
Lolquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:23 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je de sticker van het dikke lippen busje nog in spiegeschrift op haar voorhoofd:
"Niet aan de ramen likken"
Dat is morgen pas Merel en Jessiequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:23 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Een date van Merel met een man, Jessie of Jens?
Tim de snowman weet het beter natuurlijk.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is geen sneeuw maar geschraapt ijs wat uit een koeling komt volgens Tim
Zeiden ze gisteren avond ook al dat het ijs was en geen sneeuwquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:28 schreef yaello het volgende:
[..]
Tim de snowman weet het beter natuurlijk.
Nou nee, want sneeuw is het sws nietquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:28 schreef yaello het volgende:
[..]
Tim de snowman weet het beter natuurlijk.
Want? Ik heb geen idee hoor. Ik weet wel dat je sneeuw kan bestellen. Of dit echte sneeuw is, geen idee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou nee, want sneeuw is het sws niet
smelten zal hetquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is geen sneeuw maar geschraapt ijs wat uit een koeling komt volgens Tim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:31 schreef An_0_Niem het volgende:
Ja en?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Juist! Daarom heeft hij geen enkel recht van spreken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan zeuren dat de andere een pizza van de bv krijgen ... Wat Adrie dagelijks naar binnen schuift, daar kun je een hele school van een fruithapjes van voorzien
Oehh lekkerquote:
Onzin hij heeft die huisjes niet allemaal alleen gebouwd en daarbij hij lag in zijn eigen huisje en daar had hij samen met lotus alleen kunnen liggen. Adriaan zegt dat hij toch gewoon had kunnen overleggen net zoals nu Erik dat ook gedaan heeft en dan is het geen probleem.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Jankmuil Adriaan is het niet eens dat Mike "voor zichzelf" hout pakt om een huis te bouwen.
Lekker makkelijk praten heeft Adriaan, die ligt al vanaf het begin in de caravan en hoeft geen huisje.
En Mike bouwt niet alleen voor zichzelf maar voor iedereen. Er staan inmiddels al 4 huisjes en Mike ligt nog steeds heel krap.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:31 schreef An_0_Niem het volgende:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
En anderen aan Vlees beleg eieren kaas melk ect. kan hij veel fruit voor kopen. Maar ja mensen die een hekel aan hem hebben zien alleen maar slechte dingen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:55 schreef Jemoederniet het volgende:
En dat al vanaf dag 1 deed ie sneaky met voedsel voor zichzelf... ook al verhongerden de anderen A3 had zn dagelijkse porties zoals ie altijd gewend was ..quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Juist! Daarom heeft hij geen enkel recht van spreken.
Mooie landing welquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Die trap is echt een death trap lol.
Hij is er al 2 keer van af geknikkert, Myl gisteren ook alquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:33 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En anderen aan Vlees beleg eieren kaas melk ect. kan hij veel fruit voor kopen. Maar ja mensen die een hekel aan hem hebben zien alleen maar slechte dingen.
Trappen zijn zo kutquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja met killer hakkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is er al 2 keer van af geknikkert, Myl gisteren ook al
Erik heeft overlegd met hoofd bouw en dat is Mike. Zoals het hoort volgens het protokool van Jessie. En Mike heeft ook met het hoofd bouw overlegd, dus geen probleem.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:32 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Onzin hij heeft die huisjes niet allemaal alleen gebouwd en daarbij hij lag in zijn eigen huisje en daar had hij samen met lotus alleen kunnen liggen. Adriaan zegt dat hij toch gewoon had kunnen overleggen net zoals nu Erik dat ook gedaan heeft en dan is het geen probleem.
Met gehaktquote:
Ach kom, ze eten sinds een paar dagen weer vlees en dan nog met mate.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:33 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En anderen aan Vlees beleg eieren kaas melk ect. kan hij veel fruit voor kopen. Maar ja mensen die een hekel aan hem hebben zien alleen maar slechte dingen.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat al vanaf dag 1 deed ie sneaky met voedsel voor zichzelf... ook al verhongerden de anderen A3 had zn dagelijkse porties zoals ie altijd gewend was ..
Twee slachtoffers in 2 dagen tijd. Zullen er nog wel meer worden, vrees ik. Je kunt toch erg lelijk terecht komen en een behoorlijke doodsmak makenquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Lekker die taaie zooi eromheenquote:
Jessie heeft het zelf doorgedrukt die trap.ik zie ze nog staan met hun grote monden.een trap is toch niet zo moeilijk te maken!Als zelfs Wim Vroege hem niet goed vind zal er wel echt iets aan mankerenquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is er al 2 keer van af geknikkert, Myl gisteren ook al
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:37 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Jessie heeft het zelf doorgedrukt die trap.ik zie ze nog staan met hun grote monden.een trap is toch niet zo moeilijk te maken!Als zelfs Wim Vroege hem niet goed vind zal er wel echt iets aan mankeren
Valt wel mee hoor. Gaan nog de oven in zo te zienquote:
Jessie drukte het erdoor........quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ineens moest er een trap komen......Zie hier het resultaat.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Gaan nog de oven in zo te zien
Dan nog is het pielenquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Gaan nog de oven in zo te zien
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jessie drukte het erdoor........
En zie hier............Karma....quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En zou hem zelf gaan bouwen....
Nicequote:
Gewoon met mes en vork eten gaat primaquote:
Wie een slechte trap bouwt voor een ander pleurt er zelf vanaf.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jessie drukte het erdoor........
De betere sausenquote:
Nee. Hij heeft dingen gemeten en vroeg Erik het te bouwen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En zou hem zelf gaan bouwen....
Zo is dat.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft dingen gemeten en vroeg Erik het te bouwen.
BAUWE BAUWE MANquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wie een slechte trap bouwt voor een ander pleurt er zelf vanaf.
Oh jeequote:
Precies. Want Eric was de enige die er ervaring in had.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Met wie ?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:45 schreef Mjelleke het volgende:
Ben zo benieuwd hoe Jessie op die date gaat reageren.
Tja. Zo koop je ze tenslottequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:45 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
veel te dun het loopt er zo uit
Dan heeft hij verkeerd gemetenquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dan hebben ze beide geen moer verstand van trappen bouwenquote:
Had je dat verwacht dan?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben ze beide geen moer verstand van trappen bouwen
En toen Wim de trap afkeurde kon het Erik niet boeien.quote:
Maar gelukkig is het Jessies schuldquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En toen Wim de de trap afkeurde kon het Erik niet boeien.
Nee, ik niet maar grootmuil Jessie wist het welquote:
En even snel wat geld in zijn handen gedrukt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:42 schreef Dotteke het volgende:
Na Hiske nu Chris smoezen met Rob over de dingen die hij moet halen voor een date tussen Jessie en Merel
[ afbeelding ]
Ook daar was Erik bij betrokken en het was zelfs Erik die tegen Wim zei. Ik vind het goed zo en ga het niet aanpassen. Dat was niet Jessie volgens mij.quote:
Maar hij beweerde vooraf dat hij het zelf ging bouwen en vroeg vervolgens Erik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
As always.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het Jessies schuld
Ik denk dat Mylene gaat lachenquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Shelly gaat een gesprek aan met Mylene. Ze kent haar nog niet echt.
Shelley ontloopt sowieso elke vorm van contact met haar. In bed keert ze zelfs haar de rug toequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Shelly gaat een gesprek aan met Mylene. Ze kent haar nog niet echt.
Dat zou kunnen kloppen, maar voortdurend wordt het Jessie alleen verweten dat de trap niet zou deugen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan hebben ze beide geen moer verstand van trappen bouwen
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik niet maar grootmuil Jessie wist het wel
En Erik ook
Er is niks mis met de trap. Ik zou er dood aan gaan dat dan weer welquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:48 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ook daar was Erik bij betrokken en het was zelfs Erik die tegen Wim zei. Ik vind het goed zo en ga het niet aanpassen. Dat was niet Jessie volgens mij.
Grootmuil Jessie liet het aan Erik over want die zei er verstand van te hebben. Hij heeft alleen geholpen met dingen opmeten en er over nadenkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik niet maar grootmuil Jessie wist het wel
En Erik ook
Hij was degene die het doordrukte.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat zou kunnen kloppen, maar voortdurend wordt het Jessie alleen verweten dat de trap niet zou deugen.
En als hij écht niet zou deugen zou hij echt wel opnieuw gezet zijn. Dat zou de Febo niet accepteren
Daarom snap ik ook niet waarom er gasten naar boven mogen, best wel gevaarlijkquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zulke dingen kan je beter aan iemand overlaten die het echt wel weet.
Die leuning boven zit ook heel los.
Waar op die trap? Nou daar!.....quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is niks mis met de trap. Ik zou er dood aan gaan dat dan weer wel
quote:
Nee, hij vroeg Erik. Die heeft zich echt niet aangeboden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Grootmuil Jessie liet het aan Erik over want die zei er verstand van te hebben. Hij heeft alleen geholpen met dingen opmeten en er over nadenken
Nee. Hij zei dat hij vond dat die trap wel gebouwd kon worden. Waarom er op Mike gewacht moest worden, die het te druk had met eigen dingen. En toen zijn Gerrit en Jessie naar Erik gegaan om het aan te gaan pakkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Maar hij beweerde vooraf dat hij het zelf ging bouwen en vroeg vervolgens Erik.
Ja idd, in 1 mochten de gasten niet eens op die rodeostier, en nu mag alles ineens.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet waarom er gasten naar boven mogen, best wel gevaarlijk
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Hij zei dat hij vond dat die trap wel gebouwd kon worden. Waarom er op Mike gewacht moest worden, die het te druk had met eigen dingen. En toen zijn Gerrit en Jessie naar Erik gegaan om het aan te gaan pakken
En waarom?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was degene die het doordrukte.
Ja. Dat die trap gemaakt kon worden. Zodat ze de bovenverdieping konden gaan gebruiken.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was degene die het doordrukte.
Mike wou die trap niet want hij wou daar blijven slapen met klotusquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Hij zei dat hij vond dat die trap wel gebouwd kon worden. Waarom er op Mike gewacht moest worden, die het te druk had met eigen dingen. En toen zijn Gerrit en Jessie naar Erik gegaan om het aan te gaan pakken
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En waarom?
Lotus en meikie lagen boven.
En als snotkoker iemand iets niks gunt dan zijn het bovengenoemde 2 wel
Klopt. Dat type ik in een andere post dan ookquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:52 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, hij vroeg Erik. Die heeft zich echt niet aangeboden.
Misschien filmpje vragen aan DGK?quote:
quote:
Nou, dan zei we eruit. Jessie zou het doen, maar vroeg uiteindelijk Erik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:54 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Klopt. Dat type ik in een andere post dan ook
Hij heeft al 9 maanden vakantiequote:Op woensdag 20 februari 2019 17:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mike wil over 3 maanden vakantie.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hij blijft staan. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lig in een deuk. leuke streams.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Merel vindt het leuker als hij valt. Kom op, Jens ff vallen.
![]()
Er is nog maar weinig over van die bult.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk. leuke streams.
Ja ik hou ervan.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]stelletje gekken.
rititirititirititi.
Onregelmatigquote:Op woensdag 20 februari 2019 17:58 schreef Bestweldonker het volgende:
Shelly - Over 3 maanden WILT Maik op vakantie....
Wild zit in het woud Shell!
Willen is een zwak werkwoord, Maik WIL op vakantie......
Hoelang geleden had Gerrit iets met Mylene?quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:59 schreef yaello het volgende:
Shelley vraagt zich af of Gerrit Mylene als bezoek had uitgenodigd om te showen wat voor vrouwen hij heeft gehad. Die vrouw is niet goed in d'r hoofd
Ze haalt van alles in haar hoofd wat totaal niet klopt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 17:59 schreef yaello het volgende:
Shelley vraagt zich af of Gerrit Mylene als bezoek had uitgenodigd om te showen wat voor vrouwen hij heeft gehad. Die vrouw is niet goed in d'r hoofd
Precies nietquote:
Kort maar krachtige piste.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:00 schreef Sambalbaai het volgende:
Jens: het is een piste voor gevorderden.![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Heb het net toegevoegd....ietsje te laat.![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:00 schreef Sambalbaai het volgende:
Jens: het is een piste voor gevorderden.![]()
Jezelf quoten?quote:
Jens is grappigquote:
Ja ik hou van mezelfquote:
Prima optie.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:03 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie mag van Shell door de stront zakken....
Mylene heeft haar zinnen gezet op de meest populaire man! Jessiequote:Op woensdag 20 februari 2019 18:04 schreef eskil het volgende:
Ik heb er nog niet veel van gezien maar heb het idee dat die Mylene echt niet op Gerrit zit te wachten.
En dan zijn er ook nog mensen die Shelly dom vindenquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:03 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie mag van Shell door de stront zakken....
Mylène is tot nu toe alleen nog maar bezig met mannen, de vrouwen interesseren haar niet zoveel...quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mylene heeft haar zinnen gezet op de meest populaire man! Jessie
Mylene zit daar voor zichzelf een carriere als model. Op tvquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:04 schreef eskil het volgende:
Ik heb er nog niet veel van gezien maar heb het idee dat die Mylene echt niet op Gerrit zit te wachten.
Ik heb het gevoel dat Gerrit ook niet echt op Mylene zit te wachtenquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:04 schreef eskil het volgende:
Haha. Ja daar kun je nog weleens gelijk in hebben.quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die neukt zich straks wel omhoogquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:06 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Mylène is tot nu toe alleen nog maar bezig met mannen, de vrouwen interesseren haar niet zoveel...
Dus Shelly kan gerust zijnquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:06 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Gerrit ook niet echt op Mylene zit te wachten
Denkfoutquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:08 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Die neukt zich straks wel omhoog
quote:Op woensdag 20 februari 2019 18:08 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Die neukt zich straks wel omhoog
Ik denk dus dat Gerrit stiekem wel een beetje hoop heeft, maar hard to get speelt omdat Mylene hem nog niet zo veel opzoekt als dat hij zou willen. Hij denkt nog steeds dat hij een keuze tussen de twee moet/kan makenquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:06 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Gerrit ook niet echt op Mylene zit te wachten
Ik zie welquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:10 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Klopt:Die neukt zich straks wel omlaag
Word nog lachen want vlak Merel niet uit...die ziet Jessie ook wel zittenquote:Op woensdag 20 februari 2019 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |