Het blijft raar.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee familie heeft er niets mee te maken irl. Dit is wat anders ze neuken 3 maanden. Niemand met een beetje verstand gaat dan trouwen. Oh ja verstand
Het komt heel wanhopig over.quote:
Jah.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het komt heel wanhopig over.
Neemt ze de pil nu dan consequent in?quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:48 schreef An_0_Niem het volgende:
Franny komt nooit meer van hem af als ze zwanger raakt. Als ze maar niet stopt met de pil.
Dat zat ik me net ook af te vragen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neemt ze de pil nu dan consequent in?
Stoer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:50 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Gerrit maakt Mylene belachelijk bij Chris, His en Jensie
Die heeft ook een toneelhaak nodig.quote:Op woensdag 20 februari 2019 16:52 schreef DKUp het volgende:
Brandon doet weer stoer en hij hangt de moraalridder uit
Dat is toch normaal. Op een feestje zie ik er ook anders uit dan 9 uur in de ochtendquote:Op woensdag 20 februari 2019 16:51 schreef Soulraven het volgende:
Valt me wel op dat die utopiacamera´s idd weinig flatteus zijn. Mylene ziet er zo ook heel anders uit dan in haar welkomst filmpje.
Dat is de grote vraag aangezien ze in het verleden ook pillen verwisseldequote:Op woensdag 20 februari 2019 16:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Neemt ze de pil nu dan consequent in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |