Genee zegt draw bij atleti.. die had gisteren beide goed.quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:24 schreef KingRoland het volgende:
@:ripcity
@:mansjester
wat is een goede bet bij deze? help
Echt geen ideequote:Op woensdag 20 februari 2019 19:24 schreef KingRoland het volgende:
@:ripcity
@:mansjester
wat is een goede bet bij deze? help
Toen was de eerste helft nog wel leukquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Slechter dan gisteren kan niet
Maar wel ontzettend slordig . Dat Bayern alleen maar voor een gelijkspel kwam hielp ook niet mee .quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was de eerste helft nog wel leuk
Vooral dom, want een 0-0 uit is helemaal geen goede uitslag.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar wel ontzettend slordig . Dat Bayern alleen maar voor een gelijkspel kwam hielp ook niet mee .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er allemaal leuk en modern uit, maar het heeft niks vergeleken met Calderón. Dát is een stadion.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:42 schreef Max23 het volgende:
Will Smith gaat toch niet de rol van geest spelen in de live-action film van AladdinDit wordt een heerlijke meme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik maak zelf wel uit of ik ermee eens benquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Stelling: Mensen die Griezmann uitspreken als Grijesman mogen de griep krijgen
(quote als je het eens bent)
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Stelling: Mensen die Griezmann uitspreken als Grijesman mogen de griep krijgen
(quote als je het eens bent)
Zeg gewoon Cavaliersquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koffieplanter gaat zo zeggen dat Atletico een uiterst nette club is. Hahaha.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Boys
kijkt GGMM weer eens met vrienden?
Vrienden?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Boys
kijkt GGMM weer eens met vrienden?
Niemand caredquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand die het antwoord op mijn mooie rebus weet?
Het is Atleti, wat verwacht je danquote:
jodejongquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Woensdagavond rebusavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna.quote:
Dat het iets minder is.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is Atleti, wat verwacht je dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is daarvan het nadeel voor PSV precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
waanzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolWhat can change the nature of a man?
Voor PSV is het niet echt nadelig dat Ajax na Real uit een zwaarder programma krijgt denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
Wel raar dat het gebeurt natuurlijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Niks, die zeiken gewoon constant omdat ze het idee hebben benadeeld te worden ten opzichte van het grote Ajax.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is daarvan het nadeel voor PSV precies?
Verdikkeme daar had je mij even te pakken zeg!quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geintje maat
welkomRené, Davy en ik heten je welkom
Geen idee. Misschien omdat PSV een paar dagen voor de wedstrijd tegen Ajax 120 minuten tegen Atetico moest spelen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
René trapte er laatst ook inquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Verdikkeme daar had je mij even te pakken zeg!
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, die zeiken gewoon constant omdat ze het idee hebben benadeeld te worden ten opzichte van het grote Ajax.
In andere competities als de Premier League zijn dit soort situaties vrijwel ieder seizoen meerdere keren aan de orde. Hoor je daar iemand zeuren over competitievervalsing?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben ze toen ook uitstel gevraagd?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien omdat PSV een paar dagen voor de wedstrijd tegen Ajax 120 minuten tegen Atetico moest spelen.
Uh watquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien omdat PSV een paar dagen voor de wedstrijd tegen Ajax 120 minuten tegen Atetico moest spelen.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In andere competities als de Premier League zijn dit soort situaties vrijwel ieder seizoen meerdere keren aan de orde. Hoor je daar iemand zeuren over competitievervalsing?
Kortom; zwakzinnig zwakzinnigengejank. Move along, nothing to see here. Er wordt meegedacht met een Europees spelende club.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In andere competities als de Premier League zijn dit soort situaties vrijwel ieder seizoen meerdere keren aan de orde. Hoor je daar iemand zeuren over competitievervalsing?
Kortom; zwakzinnig zwakzinnigengejank. Move along, nothing to see here. Er wordt meegedacht met een Europees spelende club.
Zou vaker moeten gebeuren hier in Nederlandquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je van de wedstrijd?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:21 schreef Doublepain het volgende:
Kunnen we die onzin ergens anders bespreken?
Graag weer over de GOAT CR7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Tagliano op 20-02-2019 21:24:49 ]
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Oké allen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iedereen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat jij op je plek wordt gezet maar jij draait het even om. Prima hoor.
Alleen ik zei dat.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat jij op je plek wordt gezet maar jij draait het even om. Prima hoor.
Iedereen? Het was alleen GGMM. Hoe dan? Ik plaats letterlijk een nieuwsbericht.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Door wat je daarna zegt Hans.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iedereen? Het was alleen GGMM. Hoe dan? Ik plaats letterlijk een nieuwsbericht.
Net Haxballquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:25 schreef tralalala het volgende:
Waarom gaat iedereen altijd vol in de aanval op Davy hier? Walgelijk.
Het was Cocoquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iedereen? Het was alleen GGMM. Hoe dan? Ik plaats letterlijk een nieuwsbericht.
2-3 mensen naja niet echt belangrijkquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:25 schreef tralalala het volgende:
Waarom gaat iedereen altijd vol in de aanval op Davy hier? Walgelijk.
zo maakte ik ze vroeger ookquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Wel mooi opgezet door CR7, op de borst en meteen naar de flanken
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:25 schreef Coco. het volgende:
Oei een Forum Admin.
Tijd om het over de wedstrijd te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
PSV heeft 13 gele kaarten meer gepakt dan Ajax dit seizoen.Denk dat weinig mensen hier wakker van zullen liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
ook jij maakt foutenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atleti toch wel vrij aardig voorlopig. Komen beter voor de dag dan ik had verwacht.
vind het wel jammer dat Arias niet speelt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atleti toch wel vrij aardig voorlopig. Komen beter voor de dag dan ik had verwacht.
PSV heeft 13 gele kaarten meer gepakt dan Ajax dit seizoen.Iets met KNJBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:25 schreef Coco. het volgende:
Oei een Forum Admin.
Tijd om het over de wedstrijd te hebben.
PSV heeft 13 gele kaarten meer gepakt dan Ajax dit seizoen.Dat is een leuk feitje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Die goede oude tijdquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je gewoon bans met het posten van een gifje in het live topic
Volgens VAR niet.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:31 schreef KingRoland het volgende:
wacht
no foul? is toch wel een foul maar no penalty?
Omdat Ajax een paar dagen extra rust wil.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:32 schreef KingRoland het volgende:
ik snap er niets meer van
als het geen overtreding is waarom geef je dan een vrije trap?
Omdat de scheids het wel een overtreding vindt?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:32 schreef KingRoland het volgende:
ik snap er niets meer van
als het geen overtreding is waarom geef je dan een vrije trap?
aha duidelijkquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:33 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat de scheids het wel een overtreding vindt?
Daar heeft de VAR niets mee nodig.
Welkom allen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:32 schreef Zipportal het volgende:
Foul? Praat gewoon Nederlands Wiepke.
Ben er blij om.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:32 schreef Eenskijken het volgende:
die var verneukt wel echt alle sensatie die bij een goal/penalty/wedstrijd horen... blegh
Hij voelt een beetje wind en gaat liggen. Net als Torres tegen Chili in 2010.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
Dit was een rode kaart voor Costa
Op het moment naaien ze vooral zichzelf met mensonterend voetbal.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:34 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ben er blij om.
Vorig jaar werd Juve al genaaid in Madrid door de scheids. Gelukkig niet nog een keer.
Je ziet in eerste frames al dat zijn voet wordt geraakt maar valt wel laatquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij voelt een beetje wind en gaat liggen. Net als Torres tegen Chili in 2010.
je ziet hem ook aarzelen tijdens het rennenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je ziet in eerste frames al dat zijn voet wordt geraakt maar valt wel laat
naja hij valt wel laat hoor..quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat zeg ikquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
naja hij valt wel laat hoor..
Dat is toch geen overtreding, dat is gewoon een botsing, het risico als je voor iemand langskruist.quote:
Brengt hem totaal niet uit balans.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Risico voor de verdediger ja, als je voor iemand langs kruist.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is toch geen overtreding, dat is gewoon een botsing, het risico als je voor iemand langskruist.
Net zo'n onzin als obstructie geven als een speler gewoon door een ander probeert heen te lopen.
Geen van beiden doet dat?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op het moment naaien ze vooral zichzelf met mensonterend voetbal.
Zo danquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof er nog beleid is met huidige moderators
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
sowquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Atletico speelt dan ook behoorlijk defensief.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:41 schreef Doublepain het volgende:
Juve komt er moeilijk doorheen he
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die gast kan alleen de NSB uithangenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
Tot zover de bijdrages van de sympathieke Wereldgozer.
Basis.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:46 schreef Caland het volgende:
WIJ ZIJN NIET BANG WANT BRUMA IS ERBIJ
Lekker boeiendquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:47 schreef bianconeri het volgende:
Volgens mij vergissen sommigen zich met het topic haha. Dit is niet Schalke-City.
Dank je wel bianconeriquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:47 schreef bianconeri het volgende:
Volgens mij vergissen sommigen zich met het topic haha. Dit is niet Schalke-City.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:47 schreef Coco. het volgende:
VBL / [2018/2019] Champions League #18: Matig
TR gezetquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:47 schreef Coco. het volgende:
Staat de server al klaar maatje?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:47 schreef Coco. het volgende:
Oh. Hahahahaquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:47 schreef bianconeri het volgende:
Daar draait deze avond om toch?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Staat de server al klaar maatje?
Volgens mij vergis jij je in de website haha. Dit is niet www.altrecht.nlquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:47 schreef bianconeri het volgende:
Thomas ook zie ik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:50 schreef Doublepain het volgende:
Caland komt even met gestrekt been aan
Je werd flink aangepakt in dit topic.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:50 schreef GGMM het volgende:
Net op tijd terug voor Haxball
Geweldig.
Michael is zeker assertiever gewordenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij vergis jij je in de website haha. Dit is niet www.altrecht.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |