Genee zegt draw bij atleti.. die had gisteren beide goed.quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:24 schreef KingRoland het volgende:
@:ripcity
@:mansjester
wat is een goede bet bij deze? help
Echt geen ideequote:Op woensdag 20 februari 2019 19:24 schreef KingRoland het volgende:
@:ripcity
@:mansjester
wat is een goede bet bij deze? help
Toen was de eerste helft nog wel leukquote:Op woensdag 20 februari 2019 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Slechter dan gisteren kan niet
Maar wel ontzettend slordig . Dat Bayern alleen maar voor een gelijkspel kwam hielp ook niet mee .quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen was de eerste helft nog wel leuk
Vooral dom, want een 0-0 uit is helemaal geen goede uitslag.quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar wel ontzettend slordig . Dat Bayern alleen maar voor een gelijkspel kwam hielp ook niet mee .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er allemaal leuk en modern uit, maar het heeft niks vergeleken met Calderón. Dát is een stadion.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 20:42 schreef Max23 het volgende:
Will Smith gaat toch niet de rol van geest spelen in de live-action film van AladdinDit wordt een heerlijke meme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik maak zelf wel uit of ik ermee eens benquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Stelling: Mensen die Griezmann uitspreken als Grijesman mogen de griep krijgen
(quote als je het eens bent)
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:01 schreef KingRoland het volgende:
Stelling: Mensen die Griezmann uitspreken als Grijesman mogen de griep krijgen
(quote als je het eens bent)
Zeg gewoon Cavaliersquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koffieplanter gaat zo zeggen dat Atletico een uiterst nette club is. Hahaha.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Boys
kijkt GGMM weer eens met vrienden?
Vrienden?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Boys
kijkt GGMM weer eens met vrienden?
Niemand caredquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand die het antwoord op mijn mooie rebus weet?
Het is Atleti, wat verwacht je danquote:
jodejongquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Woensdagavond rebusavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna.quote:
Dat het iets minder is.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is Atleti, wat verwacht je dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is daarvan het nadeel voor PSV precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
waanzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolWhat can change the nature of a man?
Voor PSV is het niet echt nadelig dat Ajax na Real uit een zwaarder programma krijgt denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
Wel raar dat het gebeurt natuurlijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Niks, die zeiken gewoon constant omdat ze het idee hebben benadeeld te worden ten opzichte van het grote Ajax.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is daarvan het nadeel voor PSV precies?
Verdikkeme daar had je mij even te pakken zeg!quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geintje maat
welkomRené, Davy en ik heten je welkom
Geen idee. Misschien omdat PSV een paar dagen voor de wedstrijd tegen Ajax 120 minuten tegen Atetico moest spelen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
René trapte er laatst ook inquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Verdikkeme daar had je mij even te pakken zeg!
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, die zeiken gewoon constant omdat ze het idee hebben benadeeld te worden ten opzichte van het grote Ajax.
In andere competities als de Premier League zijn dit soort situaties vrijwel ieder seizoen meerdere keren aan de orde. Hoor je daar iemand zeuren over competitievervalsing?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hebben ze toen ook uitstel gevraagd?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien omdat PSV een paar dagen voor de wedstrijd tegen Ajax 120 minuten tegen Atetico moest spelen.
Uh watquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien omdat PSV een paar dagen voor de wedstrijd tegen Ajax 120 minuten tegen Atetico moest spelen.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In andere competities als de Premier League zijn dit soort situaties vrijwel ieder seizoen meerdere keren aan de orde. Hoor je daar iemand zeuren over competitievervalsing?
Kortom; zwakzinnig zwakzinnigengejank. Move along, nothing to see here. Er wordt meegedacht met een Europees spelende club.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Precies.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In andere competities als de Premier League zijn dit soort situaties vrijwel ieder seizoen meerdere keren aan de orde. Hoor je daar iemand zeuren over competitievervalsing?
Kortom; zwakzinnig zwakzinnigengejank. Move along, nothing to see here. Er wordt meegedacht met een Europees spelende club.
Zou vaker moeten gebeuren hier in Nederlandquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |