quote:Op maandag 26 augustus 2019 14:46 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb hier trouwens ooit de tip van Westley Farm (in de Cotswolds) opgeslagen. Nog geen persoonlijke ervaring mee dus, maar op de site oogt het idyllisch!
Ben ik geweest! Heerlijk verblijf gehad. Lekker in de middle og Nowhere maar wel fijne kleine stadjes in fe omgeving.quote:Op maandag 26 augustus 2019 14:46 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb hier trouwens ooit de tip van Westley Farm (in de Cotswolds) opgeslagen. Nog geen persoonlijke ervaring mee dus, maar op de site oogt het idyllisch!
Dat zier er tof uitquote:Op maandag 26 augustus 2019 17:14 schreef Clubsoda het volgende:
Qua Cotswolds kan ik Heath Farm in Banbury ook aanraden
Toen de onzen klein waren zijn we vaak naar Landal De Miggelenberg geweest. Toen we wel eens iets anders wilden leidde dat tot de uitspraak: “Maar wij willen niet naar Australie. Wij willen naar Hoenderloo.” 🙂quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier zijn mensen die goed kunnen zoeken heb ik het idee.
Op zoek voor de herfstvakantie een huisje oid (vakantie start 12 okt) in de buurt van de julianatoren. Hoeft geen park te zijn. Al is een zwembad wel leuk.
B&b oid mag ook voor 4 personen
Landal Coldenhove, vond ik net een tikkie leuker dan Rabbit Hill.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier zijn mensen die goed kunnen zoeken heb ik het idee.
Op zoek voor de herfstvakantie een huisje oid (vakantie start 12 okt) in de buurt van de julianatoren. Hoeft geen park te zijn. Al is een zwembad wel leuk.
B&b oid mag ook voor 4 personen
quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:13 schreef Gaoxing het volgende:
“Maar wij willen niet naar Australie. Wij willen naar Hoenderloo.”
Lijkt me dat je geen stroom nodig hebt toch? Zolang t kleintje n veilige slaapplek heeft en lekker kan eten lijkt t me primaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:23 schreef BobbyMcGee het volgende:
Kamperen met een drie maanden oude baby.. wat zijn dan onmisbare tips?
We zijn ervaren kampeerders dus dat komt wel goed. We kamperen gewoonlijk zonder stroom. Zijn er redenen waarom dat met baby niet handig is? (hij krijgt borstvoeding).
Zoals het hoort, hij zitquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:48 schreef exode het volgende:
Hoe zitten de banken Rijst (ja ik ben een miep)? Wij willen wel een kindercottage gewoon omdat we het zo leuk vinden. Ik lees in de reviews dat de binnenkanten allemaal vernieuwd zijn maar de buitenkant en isolatie niet. Het kan dus lekker klam en koud zijn in de winter blijkbaar.
Ik vind het ook fijn dat er zoveel te doen is, B kan niet stilzitten en voor hetzelfde geld zeikt het van de regen in december.
We gaan vanavond beslissen: Beekse Bergen resort via de anwb of Landal Vennenbos. Ik denk dat ik voor de Beekse Bergen ga (nachtsafaris, uberhaupt dieren) en mijn vrouw voor Vennenbos. Zij heeft het goede argument dat de Beekse Bergen leuker is met wat beter weer en Vennenbos juist met slecht weer. En ik vind mijn argument dat Oud en Nieuw tussen de dieren met een speciaal kinderfeest tot 19:30 wel heel bijzonder is. (en vuurwerkvrij vind ik stiekem ook wel fijn)
Ja, goede tip, had ik nog niet aan gedachtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Lijkt me dat je geen stroom nodig hebt toch? Zolang t kleintje n veilige slaapplek heeft en lekker kan eten lijkt t me primawat wellicht wel fijn is om iets mee te nemen waarmee je schaduw kan maken.
Ik heb begrepen dat je de week voor kerst over de hoofden kan lopen in London. Helaas want wij waren het ook van plan twee jaar geleden maar hebben bet toen afgeblazen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 10:18 schreef exode het volgende:
Ah leuk FF, ben benieuwd hoe je het gaat vinden. Wij hebben er ook zo'n zin in. In de Kerstvakantie schijnen ze alles ook erg leuk aan te kleden.
We zijn voor Londen nu aan het kijken voor het weekend van 20 december, vrijdag t/m maandag. Mijn vrouw heeft maar 1 week meivakantie dit jaar en dan willen we graag gezamelijk weg dus dat is geen optie. MAAR die 2e week heeft B wel vrij, misschien is dat een optie.
Tips voor Amerika komen eraan
Wij hebben het 4 jaar geleden gedaan, ik vond het meevallen, tenminste het was druk maar ik vind Londen altijd enorm druk...quote:Op vrijdag 6 september 2019 11:06 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je de week voor kerst over de hoofden kan lopen in London. Helaas want wij waren het ook van plan twee jaar geleden maar hebben bet toen afgeblazen.
Cobnut voor een kleine week geboekt voor volgend jaar, bedankt voor de tip.quote:Op maandag 26 augustus 2019 17:14 schreef Clubsoda het volgende:
Qua Cotswolds kan ik Heath Farm in Banbury ook aanraden
Kennen wij elkaar?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
@:exode We gaan rijden van New York naar San Francisco, dan naar San Diego en dan weer naar Miami.
Ik vind de Beekse Bergen erg leuk, maar dat komt omdat ik er gewerkt heb. Er is heel veel te doen, maar ik weet niet precies hoe het nieuwe stuk eruit ziet. Heb zelf op het ‘oude’ vakantiepark gewerkt.
Je bent overal zo (al kan het er nasty waaien), maar Nes is wel echt het meest gezellige plaatsje.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:35 schreef Lemijn het volgende:
Tips gevraagd voor Ameland. Bijvoorbeeld welk dorp, of maakt dat niks uit? Ik overweeg een midweekje weg in oktober.
Geen idee, ik werkte er 10 jaar geleden.quote:Op zaterdag 14 september 2019 16:54 schreef YPPY het volgende:
[..]
Kennen wij elkaar?voor mij is het ongeveer 20 jaar geleden, voor alle verbouwingen. Werkte zowel op beide campings als Safari en incidenteel Speelland.
Als moeder ben ik er ook geweest en dat was ook prima.
Afgelopen zomer was ik met mijn dochter een weekje naar een dorp naast Winterberg. Leuk daar in de zomer! Het is geen Noorwegenmaar wel wat heuveltjes.
Dan waren we geen collega’s. 👍quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:17 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Geen idee, ik werkte er 10 jaar geleden.
quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je bent overal zo (al kan het er nasty waaien), maar Nes is wel echt het meest gezellige plaatsje.
Dit, Nes is echt heel gezellig.quote:Op zaterdag 14 september 2019 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je bent overal zo (al kan het er nasty waaien), maar Nes is wel echt het meest gezellige plaatsje.
Dat is ook de beste maar daar is Jacob al 2x geweestquote:Op zondag 15 september 2019 09:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit, Nes is echt heel gezellig.
(Maar leuker nog dan Ameland vind ik Schiermonnikoog)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |