abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188633091
Lake District, Peak District, Cornwall... eigenlijk is heel Engeland vol met kneuterige dorpjes, groene heuvels en scones O+
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_188633110
Ja de scones zijn wel echt heel belangrijk.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_188633121
Ik appte de suggestie van de Cotswolds door naar Baard en volgens mij zijn we er wel uit.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_188633469
Ik heb hier trouwens ooit de tip van Westley Farm (in de Cotswolds) opgeslagen. Nog geen persoonlijke ervaring mee dus, maar op de site oogt het idyllisch!
pi_188633631
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 14:46 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb hier trouwens ooit de tip van Westley Farm (in de Cotswolds) opgeslagen. Nog geen persoonlijke ervaring mee dus, maar op de site oogt het idyllisch!
O+ zo tof!!!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 26 augustus 2019 @ 15:02:46 #256
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_188633649
Andere regio maar wij waren begin van deze vakantie op smallicombe farm bij de jurassic coast. Ook een aanrader om te verblijven.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_188634721
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 14:46 schreef lunapuella het volgende:
Ben ik geweest! Heerlijk verblijf gehad. Lekker in de middle og Nowhere maar wel fijne kleine stadjes in fe omgeving.
Steenoven in de tuin en vrij plukken uit de tuin.
pi_188634770
En tea with scones ja. En bergen clotted cream en likje jam :9

Wij hebben het in Weymouth ook erg fijn gehad, aan de kust. Mooie cliffen en kasteeltjes en leuk apenpark in de buurt. Monkey World oid.
pi_188634801
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 15:01 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

O+ zo tof!!!
Dit! :9 Opgeslagen.
Let me see you stripped down to the bone
pi_188634826
Oh jee, straks gaat half fok! er naartoe. :'D
pi_188635462
Wij gaan deze winter 3 maanden in een camper door Amerika reizen met onze kleuter. Ik gok dat we de meeste tips en tricks wel kennen, maar is er iemand die nog extra tips heeft?
pi_188635559
Qua Cotswolds kan ik Heath Farm in Banbury ook aanraden :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188635817
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 17:14 schreef Clubsoda het volgende:
Qua Cotswolds kan ik Heath Farm in Banbury ook aanraden :Y
Dat zier er tof uit O+ Ik sla hem op voor ooit, volgend jaar hebben we al iets gereserveerd :D
E.
pi_188636167
Hier zijn mensen die goed kunnen zoeken heb ik het idee.

Op zoek voor de herfstvakantie een huisje oid (vakantie start 12 okt) in de buurt van de julianatoren. Hoeft geen park te zijn. Al is een zwembad wel leuk.

B&b oid mag ook voor 4 personen
  maandag 26 augustus 2019 @ 18:13:26 #265
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_188636280
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:

Op zoek voor de herfstvakantie een huisje oid (vakantie start 12 okt) in de buurt van de julianatoren. Hoeft geen park te zijn. Al is een zwembad wel leuk.

Toen de onzen klein waren zijn we vaak naar Landal De Miggelenberg geweest. Toen we wel eens iets anders wilden leidde dat tot de uitspraak: “Maar wij willen niet naar Australie. Wij willen naar Hoenderloo.” 🙂

We zijn er toevallig vorige week langsgereden en ze snapten dat nog steeds: het heeft een hele leuke speeltuin, op een eiland, waar je bijna wel vies en nat móet worden :P
pi_188636594
Wij zijn 2 weken geleden naar Miggelenberg geweest. Wat een heerlijk park O+

Wat ze ook leuk vinden is Rabitt Hill maar we hebben daar alleen gespeeld nog geen huisje gehad.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 26 augustus 2019 @ 21:20:28 #267
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_188639692
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:

Landal Coldenhove, vond ik net een tikkie leuker dan Rabbit Hill.

Wij verblijven momenteel in Park Vennenbos. Zwembad een heel stuk groter dan alle andere Landal Parken, want een voormalig park van CenterParcs.. :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_188645481
Wat lekker Rijst! Zit je in een vernieuwd huisje? Het is/was 1 van onze overwegingen voor Oud en Nieuw, zo'n gerestyled kinderhuisje.

Ik kwam er gisteren achter dat ik via de ANWB gewoon 240 Euro minder betaal voor de Beekse Bergen (voor die 4 nachten met Oud en Nieuw). Je krijgt er dan ook van alles bij. Je kan alleen geen huisje kiezen, alleen een preferentie opgeven. Ik ga hem wel serieus overwegen nu, ze organiseren ook allemaal leuke dingen in die week, in het donker :)

Engeland ziet mijn schatje toch niet zitten met Oud en Nieuw. Ze wilt het liefste dichterbij huis. Ik heb alle tips wel opgeslagen voor een mei- of zomervakantie :D

MevrouwC, wat gaaf! In welk deel van de planning zit je? Heb je al specifieke plekken waar je heengaat? Wij hebben 2 keer een rondreis gemaakt door Amerika en zijn 3 keer in New York geweest dus ik heb best wel wat tips, maar niet perse voor een kleuter 8-)
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 09:00:27 #269
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_188645493
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:13 schreef Gaoxing het volgende:
“Maar wij willen niet naar Australie. Wij willen naar Hoenderloo.”
:D
KuikenGuppy
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:30:35 #270
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_188651133
Wij zitten in een vernieuwde 5persoons, Exode. Dichtbij het centrum ivm de loopafstand voor mijn man. Dat is goed te doen. Wij hebben zo'n kindercottage niet nodig.

Er is hier ontzettend veel te doen. We komen net terug van de kids Bingo. Madam zit nu ff in bad, na het eten gaan we zwemmen. Het zwembad zit nu overvol ivm de temperatuur buiten. (Bijna 34 graden)!
pi_188664829
Hoe zitten de banken Rijst (ja ik ben een miep)? Wij willen wel een kindercottage gewoon omdat we het zo leuk vinden. Ik lees in de reviews dat de binnenkanten allemaal vernieuwd zijn maar de buitenkant en isolatie niet. Het kan dus lekker klam en koud zijn in de winter blijkbaar.

Ik vind het ook fijn dat er zoveel te doen is, B kan niet stilzitten en voor hetzelfde geld zeikt het van de regen in december.

We gaan vanavond beslissen: Beekse Bergen resort via de anwb of Landal Vennenbos. Ik denk dat ik voor de Beekse Bergen ga (nachtsafaris, uberhaupt dieren O+ ) en mijn vrouw voor Vennenbos. Zij heeft het goede argument dat de Beekse Bergen leuker is met wat beter weer en Vennenbos juist met slecht weer. En ik vind mijn argument dat Oud en Nieuw tussen de dieren met een speciaal kinderfeest tot 19:30 wel heel bijzonder is. (en vuurwerkvrij vind ik stiekem ook wel fijn)
pi_188666344
Kamperen met een drie maanden oude baby.. wat zijn dan onmisbare tips?
We zijn ervaren kampeerders dus dat komt wel goed. We kamperen gewoonlijk zonder stroom. Zijn er redenen waarom dat met baby niet handig is? (hij krijgt borstvoeding).
pi_188666949
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 12:23 schreef BobbyMcGee het volgende:
Kamperen met een drie maanden oude baby.. wat zijn dan onmisbare tips?
We zijn ervaren kampeerders dus dat komt wel goed. We kamperen gewoonlijk zonder stroom. Zijn er redenen waarom dat met baby niet handig is? (hij krijgt borstvoeding).
Lijkt me dat je geen stroom nodig hebt toch? Zolang t kleintje n veilige slaapplek heeft en lekker kan eten lijkt t me prima ^O^ wat wellicht wel fijn is om iets mee te nemen waarmee je schaduw kan maken.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 28 augustus 2019 @ 13:45:42 #274
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_188667729
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 10:48 schreef exode het volgende:
Hoe zitten de banken Rijst (ja ik ben een miep)? Wij willen wel een kindercottage gewoon omdat we het zo leuk vinden. Ik lees in de reviews dat de binnenkanten allemaal vernieuwd zijn maar de buitenkant en isolatie niet. Het kan dus lekker klam en koud zijn in de winter blijkbaar.

Ik vind het ook fijn dat er zoveel te doen is, B kan niet stilzitten en voor hetzelfde geld zeikt het van de regen in december.

We gaan vanavond beslissen: Beekse Bergen resort via de anwb of Landal Vennenbos. Ik denk dat ik voor de Beekse Bergen ga (nachtsafaris, uberhaupt dieren O+ ) en mijn vrouw voor Vennenbos. Zij heeft het goede argument dat de Beekse Bergen leuker is met wat beter weer en Vennenbos juist met slecht weer. En ik vind mijn argument dat Oud en Nieuw tussen de dieren met een speciaal kinderfeest tot 19:30 wel heel bijzonder is. (en vuurwerkvrij vind ik stiekem ook wel fijn)
Zoals het hoort, hij zit :6
Nee, kul. Ik ben onze super fijne hoekbank thuis gewend en daar zit deze wel erg hard bij. Wij zijn sowieso weinig in het huisje te vinden. E. speelt al ruim 3.5 uur in de speeltuintjes rondom het centrum (waar nu een kleine braderie is) en er is om 14:00 uur een activiteit met Puk en Pelle en Bollo. Daarna gaan we weer ff naar onze cottage.

Over koude oid hoor je mij niet klagen, het is warm in het huisje. Dat komt ook omdat het buiten vrij warm is momenteel en de warmte ook flink blijft hangen. Ook al waait er nu wel een heerlijke bries. Je alternatief klinkt anders ook ontzettend leuk, succes met kiezen :)
pi_188667783
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:03 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Lijkt me dat je geen stroom nodig hebt toch? Zolang t kleintje n veilige slaapplek heeft en lekker kan eten lijkt t me prima ^O^ wat wellicht wel fijn is om iets mee te nemen waarmee je schaduw kan maken.
Ja, goede tip, had ik nog niet aan gedacht ^O^ We nemen een schaduwdoek mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')