Ik ben er nog nooit geweest. Wel eens een keer een foto / video gezien van de kustlijn daar, zag er mooi uit.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
heel leuk, schitterend land. Van de zomer ga ik weer
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Retteketet Pinkie aan de ket
Echt hè, zou zo weer terug willenquote:Op woensdag 20 februari 2019 08:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest. Wel eens een keer een foto / video gezien van de kustlijn daar, zag er mooi uit.
Ik heb een geheimhoudingsplichtquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben jij ook zijn psychiater ofzo?
nee.quote:Op woensdag 20 februari 2019 08:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OMDAT ER EEN HEK WAS
[..]
We hadden gewoon Guus moeten vragen of hij ons even naar elkaar wilde brengen over het veld.
[..]
Daag Sked
[..]
Hallooooo
Veel plezier Hansquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, ik ga emigreren
het is woensdag Hansquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:05 schreef HPLC het volgende:
lekker wachten op controleur van de cv-ketel. Beter kan je je werkweek niet beginnen
en wanneer stopt die?quote:
het is al 9:15. dat gaat niet meer lukkenquote:
Douchen wel.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is al 9:15. dat gaat niet meer lukken
hans is een part timerquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom altijd op woensdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |