Watquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:44 schreef Confetti het volgende:
Is die mongool van een analist op Veronica niet Henk Timmer?
Wat een waardeloze line-up weer.
johnniequote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:44 schreef Confetti het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:44 schreef Confetti het volgende:
Die vent naast Ronald de boer. Hij kijkt alsof die een begrafenis bijwoont.quote:
Oh je bent een act.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die vent naast Ronald de boer. Hij kijkt alsof die een begrafenis bijwoont.
Heitinga dus. Wat slecht.
Je drukt het nog zwak uitquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Die vent naast Ronald de boer. Hij kijkt alsof die een begrafenis bijwoont.
Heitinga dus. Wat slecht.
denk weinig keus maat, denk naturel of paprikaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ligt eraan welke smaak natuurlijk
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:57 schreef JanCees het volgende:
Leverzwembad gaat klop krijgen @:jr-style-93
Die Ketchup chips is de goorste chips die ik ooit heb gegeten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan sowieso doen, ribbelchips
Mijn favoriet is ketchup
Dat is patatje joppie alquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Ketchup chips is de goorste chips die ik ooit heb gegeten.
ik heb ze al ruim 10 jaar niet meer op, maar in mijn puberjaren waren dat mijn favo chipsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Ketchup chips is de goorste chips die ik ooit heb gegeten.
Ik vind die ketchupchips echt genot. Maar soms spuit ik ook gewoon ketchup op een bord om op te likken. Verder ben ik best normaal.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is ook matig, maar nog wel weg te krijgen. Van ketchup chips kreeg ik braakneigingen.
Bedankt voor je mening!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Apart topic was overbodig
Tot zover mijn mening
Ik wist al dat je smaak niet best was na het afkraken van mijn tosti, maar dit is wel een bevestiging.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:03 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb ze al ruim 10 jaar niet meer op, maar in mijn puberjaren waren dat mijn favo chips
thai sweet chiliquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:03 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb ze al ruim 10 jaar niet meer op, maar in mijn puberjaren waren dat mijn favo chips
Gewone ketchup is prima, maar die chips was heel zurig.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:03 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind die ketchupchips echt genot. Maar soms spuit ik ook gewoon ketchup op een bord om op te likken. Verder ben ik best normaal.
Je kan ze in ieder niet schransen die ketchupchips neequote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewone ketchup is prima, maar die chips was heel zurig.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:06 schreef superniger het volgende:
Salah was toch omgekomen in een vliegtuigongeluk?
quote:
Wow inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:06 schreef superniger het volgende:
Salah was toch omgekomen in een vliegtuigongeluk?
wij zijn het echt zelden eens hequote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist al dat je smaak niet best was na het afkraken van mijn tosti, maar dit is wel een bevestiging.
Plop de HJ open en proef gewoon? Meestal zijn die nog prima te drinken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit te bedenken welk bier ik zal gaan nuttigen. Hertog Jan die over de datum is, meuk van de Lidl of een speciaalbiertje.
hertog jan smaakt toch al oud.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zit te bedenken welk bier ik zal gaan nuttigen. Hertog Jan die over de datum is, meuk van de Lidl of een speciaalbiertje.
Meuk van de lidlquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Had er vorige week al eentje op ja, is goed te doen idd. Maar een speciaalbiertje is ook wel lekker, ik heb een aantal genotsbiertjes staan hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Plop de HJ open en proef gewoon? Meestal zijn die nog prima te drinken.
Gooi het dan weg.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En die meuk van de Lidl moet gewoon op, maar dat smaakt echt naar kattepis
Ik zal jou eens ploppenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Plop de HJ open en proef gewoon? Meestal zijn die nog prima te drinken.
je welquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:09 schreef skysherrif het volgende:
Mensen die voor Bayern zijn nemen we hier niet serieus.
het is sowieso niet mijn favoriet nee, maar het heeft oprecht het minst last van ouder worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Haten op HJ
Al was mijn voorkeur in mijn puberteit Grolsch
wie ben jij?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:09 schreef skysherrif het volgende:
Ik wil eigenlijk een droge witte wijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Had er vorige week al eentje op ja, is goed te doen idd. Maar een speciaalbiertje is ook wel lekker, ik heb een aantal genotsbiertjes staan hoor
En die meuk van de Lidl moet gewoon op, maar dat smaakt echt naar kattepis
Zou niet weten waarom je iets gaat drinken wat je echt ranzig vindt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is op zich wel een idee eigenlijk.
Ik heb geen eens wijnglazen in huis, laat staan wijnquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een droge witte wijn.
wat een proleet ben je tochquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb geen eens wijnglazen in huis, laat staan wijn
Bedankt, had je hoog zittenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:09 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb geen eens wijnglazen in huis, laat staan wijn
Ik heb het als housewarmingcadeau gekregen van een maatquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom je iets gaat drinken wat je echt ranzig vindt.
Verkeerde keuze gemaakt bij de aankoop, jammer dan.
Dan heeft die maat het vast ook ooit van iemand gekregen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb het als housewarmingcadeau gekregen van een maatZou het nooit zelf kopen
Hey Onloquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:13 schreef onlogisch het volgende:
Pijnlijk hoe ik genegeerd word door @:Anneloos
je bent de enigequote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:13 schreef onlogisch het volgende:
Pijnlijk hoe ik genegeerd word door @:Anneloos
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:13 schreef Adames het volgende:
[..]
die hoor je normaal alleen als het te laat is
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ik hoor hier nog niets in de lucht
Jaren geleden had ik hem ooit een vat van 5 liter Perlenbacher oid van de Lidl gegeven wat echt niet te zuipen was, dus hij vond het een goed idee om letterlijk ELK bier dat de Lidl heeft terug te gevenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heeft die maat het vast ook ooit van iemand gekregen.
goede actiequote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jaren geleden had ik hem ooit een vat van 5 liter Perlenbacher oid van de Lidl gegeven wat echt niet te zuipen was, dus hij vond het een goed idee om letterlijk ELK bier dat de Lidl heeft terug te geven
Klote. Ik had een verstopping aan de afvoer van mijn gootsteen. Hopelijk is het nu verholpenquote:
Nee ga gewoon keepen. Net zoals alles voetballend oplossen als je een verdediger bent, maar nog geen fatsoenlijke sliding kan maken. Please.quote:
Ondanks dat ik fokker ben, heb ik een vriendin, maar die drinkt vrijwel nooit alcohol. En als ze het wel doet is het een kriekbiertje.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja... als je dan een keer een vrouw mee naar huis neemt..
ga lekker het voetbal in 1960 kijkenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ga gewoon keepen. Net zoals alles voetballend oplossen als je een verdediger bent, maar nog geen fatsoenlijke sliding kan maken. Please.
Ik had ook een verstopping. Die is inmiddels ook opgelost!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klote. Ik had een verstopping aan de afvoer van mijn gootsteen. Hopelijk is het nu verholpen
Met jou dan?
Ga eens ontopic.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:22 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik had ook een verstopping. Die is inmiddels ook opgelost!
Ze weet niet wat ze mist.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik fokker ben, heb ik een vriendin, maar die drinkt vrijwel nooit alcohol. En als ze het wel doet is het een kriekbiertje.
Nee, laatst had ik een Duvel Tripel Hop Citra, wat toch wel een van mijn favoriete biertjes is. Vond ze het te sterk....quote:
Ja en bij de eerste de beste voorzet mis grabbelen, omdat hij niet zo goed is in ‘hoge ballen’.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ga lekker het voetbal in 1960 kijken
het houdt gewoon veel harder het tempo in het spel als zo'n keeper direct een goede bal kan geven
Oké. Ontopic graag.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Naast jankcomments valt er nog vrij weinig te zeggen
Ik bespeur wat irritatie bij je.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, laatst had ik een Duvel Tripel Hop Citra, wat toch wel een van mijn favoriete biertjes is. Vond ze het te sterk....
Zit ze dan met die zoete meuk van een Liefmans
Spelen die in het grijs?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk overigens de hele tijd dat ik naar Real Madrid zit te kijken door die shirts van Bayern
Ze spelen wel net zo kut.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik denk overigens de hele tijd dat ik naar Real Madrid zit te kijken door die shirts van Bayern
andere vriendin zoekenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, laatst had ik een Duvel Tripel Hop Citra, wat toch wel een van mijn favoriete biertjes is. Vond ze het te sterk....
Zit ze dan met die zoete meuk van een Liefmans
Wit. Maar dan verkeerd gewassen.quote:
Beter een Bobbiquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, wel altijd een Bob zo omdat ze dus vrijwel nooit drinkt
Bedankt Hansquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vond het ietwat overdreven om daar geel voor te trekken, maar nu ik het zo terug zie snap ik het wel.
Ja ik bedoel dan ook wat betreft gewilligheid hequote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Meh, die plastic tieten zijn niet mijn ding
dat is ook wat waard jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, wel altijd een Bob zo omdat ze dus vrijwel nooit drinkt
Nou nog een rijbewijs dan is het helemaal top.quote:
We zijn pas net bij elkaar dus dat zit nog wel goedquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dan ook wat betreft gewilligheid he
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We zijn pas net bij elkaar dus dat zit nog wel goed
Ogen dicht en lanceren maar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit soort voorzetten ben ik wel gewend als Feyenoorder met al 18 jaar een seizoenskaart
Het lijkt wel een goede camouflagekleur. Je ziet ze nauwelijks.quote:
Zo heet ie helemaal nietquote:
Ook lullig als je op safari bent.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het lijkt wel een goede camouflagekleur. Je ziet ze nauwelijks.
Feyenoord drie.quote:
Maar die betalen er ook goed geld voor.quote:
Hier!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:32 schreef KingRoland het volgende:
@:dj_day-v @:GGMM waar zijn jullie
@:lavenderr
Dat is wel te laat ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik als kantoorslaaf die elke van gewoon netjes van 8:30 tot 17:00 achter een bureau zit in de rust ga koken, is dat dan te laat of kan dat nog gewoon? #dtv
Als het pizza of spareribs is, kan het weer welquote:
lekker man, niks mis meequote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We zijn pas net bij elkaar dus dat zit nog wel goed
Wou eigenlijk nu aan mn doritos met salsa saus zitten, maar heb van 6 tot 8 eventjes geslapen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het pizza of spareribs is, kan het weer wel
Gewoon doen, papzak.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik als kantoorslaaf die elke dag gewoon netjes van 8:30 tot 17:00 achter een bureau zit in de rust ga koken, is dat dan te laat of kan dat nog gewoon? #dtv
Ligt eraan wat je gaat koken. Want een frituurtje kan ieder uurtje!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Als ik als kantoorslaaf die elke dag gewoon netjes van 8:30 tot 17:00 achter een bureau zit in de rust ga koken, is dat dan te laat of kan dat nog gewoon? #dtv
Ik denk dat het pasta wordt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:38 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gaat koken. Want een frituurtje kan ieder uurtje!
Waar is de brocolli?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeg ik overigens met een hap spaghetti in mn mond.
Ajax - Real was dan ook wel 8.5/10. Dit hooguit 6/10.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:38 schreef skysherrif het volgende:
Ajax - Real was kwalitatief, maar ook qua aantrekkelijkheid leuker dan de 2 potten vandaag in ieder geval.
Nou hè.quote:
Als Liverpool-fan zou ik me toch opvreten bij deze potquote:
Muah kan wel genieten van het hoge tempo en de mooie aanvallen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Liverpool-fan zou ik me toch opvreten bij deze pot
En je blijft ook van het voedsel van de McDonalds af.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vind geweld echt niet leuk
je blijft van elkaar af
maar vrouwtjes worden daar wel bbw vanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je blijft ook van het voedsel van de McDonalds af.
mcnuggetsgodquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je blijft ook van het voedsel van de McDonalds af.
Dat kan ook op lekkerdere manieren.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
maar vrouwtjes worden daar wel bbw van
Minder Lidl-meuk zuipen tijdens de eerste helft.quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Minder Lidl-meuk zuipen tijdens de eerste helft.
Natuurlijk nietquote:
quote:
Ja dan is die bucket list wel af.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:58 schreef skysherrif het volgende:
Triootje met helene en lilian marijnissen godin
LANGHOOFDEDquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:58 schreef skysherrif het volgende:
Triootje met helene en lilian marijnissen godin
In het echt is ze best wel knap hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:00 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
alleen als lilian een zak over haar hoofd doet
Zin hebben om te roeren in het zaad van Bart Nolles en Jan Slagterquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:00 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
alleen als lilian een zak over haar hoofd doet
Lesbisch?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:57 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Ik zou Helene zo hard doen dat ze zou gaan twijfelen aan haar lesbisch zijn
heb je haar gezien dan? gestalkt?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In het echt is ze best wel knap hoor.
Snap die bart nolles wel
Niet episch, best kijkbaar.quote:
Ze was bij de pauw uitzending waar ik in het publiek zatquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:01 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
heb je haar gezien dan? gestalkt?
En ons dat niet even informerenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze was bij de pauw uitzending waar ik in het publiek zat
En? Nummertje gescoord? Ben jij de andere man?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze was bij de pauw uitzending waar ik in het publiek zat
Sorry wil niet dat er met mn prive wordt gespeeldquote:
Nee was blij dat ik niet over mn nek ging, had katerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:02 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
En? Nummertje gescoord? Ben jij de andere man?
vast wel, maar niet direct voorhandenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb je ook koreaanse popsterren?
Zou kunnen maar de kansen zijn voor de tegenstander tot nu toe.quote:
als je een paar leuke kan posten zometeen of leuke aziatische dames dan zou dat top zijn maatquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:04 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
vast wel, maar niet direct voorhanden
Bij de amateurs is dat altijd even spannend ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat inspelen van die verdedigers die in de dekking staan de hele tijd![]()
Als Feyenoorder heb ik daar al 132094320948320948320948239074230974 hartaanvallen door gekregen in mijn leven
Ik voetbal zelf niet, maar ik geloof je gelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bij de amateurs is dat altijd even spannend ja.
Als Feyenoord al te hoog gegrepen is voor je...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik voetbal zelf niet, maar ik geloof je gelijk
een paar danquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als je een paar leuke kan posten zometeen of leuke aziatische dames dan zou dat top zijn maat
oh lekker hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:09 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
een paar dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen waarneembare tieten, afgekeurdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:09 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
[..]
een paar dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |