Ik heb het als housewarmingcadeau gekregen van een maatquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom je iets gaat drinken wat je echt ranzig vindt.
Verkeerde keuze gemaakt bij de aankoop, jammer dan.
Dan heeft die maat het vast ook ooit van iemand gekregen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb het als housewarmingcadeau gekregen van een maatZou het nooit zelf kopen
Hey Onloquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:13 schreef onlogisch het volgende:
Pijnlijk hoe ik genegeerd word door @:Anneloos
je bent de enigequote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:13 schreef onlogisch het volgende:
Pijnlijk hoe ik genegeerd word door @:Anneloos
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:13 schreef Adames het volgende:
[..]
die hoor je normaal alleen als het te laat is
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:14 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ik hoor hier nog niets in de lucht
Jaren geleden had ik hem ooit een vat van 5 liter Perlenbacher oid van de Lidl gegeven wat echt niet te zuipen was, dus hij vond het een goed idee om letterlijk ELK bier dat de Lidl heeft terug te gevenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heeft die maat het vast ook ooit van iemand gekregen.
goede actiequote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jaren geleden had ik hem ooit een vat van 5 liter Perlenbacher oid van de Lidl gegeven wat echt niet te zuipen was, dus hij vond het een goed idee om letterlijk ELK bier dat de Lidl heeft terug te geven
Klote. Ik had een verstopping aan de afvoer van mijn gootsteen. Hopelijk is het nu verholpenquote:
Nee ga gewoon keepen. Net zoals alles voetballend oplossen als je een verdediger bent, maar nog geen fatsoenlijke sliding kan maken. Please.quote:
Ondanks dat ik fokker ben, heb ik een vriendin, maar die drinkt vrijwel nooit alcohol. En als ze het wel doet is het een kriekbiertje.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja... als je dan een keer een vrouw mee naar huis neemt..
ga lekker het voetbal in 1960 kijkenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ga gewoon keepen. Net zoals alles voetballend oplossen als je een verdediger bent, maar nog geen fatsoenlijke sliding kan maken. Please.
Ik had ook een verstopping. Die is inmiddels ook opgelost!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klote. Ik had een verstopping aan de afvoer van mijn gootsteen. Hopelijk is het nu verholpen
Met jou dan?
Ga eens ontopic.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:22 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik had ook een verstopping. Die is inmiddels ook opgelost!
Ze weet niet wat ze mist.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik fokker ben, heb ik een vriendin, maar die drinkt vrijwel nooit alcohol. En als ze het wel doet is het een kriekbiertje.
Nee, laatst had ik een Duvel Tripel Hop Citra, wat toch wel een van mijn favoriete biertjes is. Vond ze het te sterk....quote:
Ja en bij de eerste de beste voorzet mis grabbelen, omdat hij niet zo goed is in ‘hoge ballen’.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:21 schreef Adames het volgende:
[..]
ga lekker het voetbal in 1960 kijken
het houdt gewoon veel harder het tempo in het spel als zo'n keeper direct een goede bal kan geven
Oké. Ontopic graag.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Naast jankcomments valt er nog vrij weinig te zeggen
Ik bespeur wat irritatie bij je.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, laatst had ik een Duvel Tripel Hop Citra, wat toch wel een van mijn favoriete biertjes is. Vond ze het te sterk....
Zit ze dan met die zoete meuk van een Liefmans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |