SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Een goed slaapritme zou nog beter zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik toch eens een verse klok aanschaffen.
Goedenavond!
Ben je nog niet zo lang op dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een goed slaapritme zou nog beter zijn.
Ben al wel een paar uurtjes op maar sliep nog niet toen bij de meesten de wekker al lang weer was gegaan.quote:
Simon & Garfunkel neem ik aan. Ik vond het ook mooi; kende die nog niet van hen.quote:
Hi 11...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt snel in
Goedenavond
Om 05.30 was je dus nog wakker? Mijn dochter was vannacht aan het slaapwandelen. Eens in de zoveel tijd doet ze dat. Stond ze ineens om 01.30 bij ons bed met warrige verhalen. Voordat we haar weer rustig in bed hadden, waren we zelf klaarwakker.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ben al wel een paar uurtjes op maar sliep nog niet toen bij de meesten de wekker al lang weer was gegaan.
De titel van de show verklapt het gewoon al...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig begint een thema te vermoeden...
Rustige stadjes?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig begint een thema te vermoeden...
die kende je nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Simon & Garfunkel neem ik aan. Ik vond het ook mooi; kende die nog niet van hen.
Nee, is dat zo raar? Ik kreeg het gevoel dat dit nummer heel erg uit hun begintijd kwam.quote:
Och wat lijkt me dat lastig en akelig.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Om 05.30 was je dus nog wakker? Mijn dochter was vannacht aan het slaapwandelen. Eens in de zoveel tijd doet ze dat. Stond ze ineens om 01.30 bij ons bed met warrige verhalen. Voordat we haar weer rustig in bed hadden, waren we zelf klaarwakker.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alhoewel ik betwijfel of dit van Jamaica afkomstig is...
Denk dat ik rond een uur of 8 pas sliep en om 11 uur weer wakker.quote:
Oei, dat is niet echt handig.quote:Mijn dochter was vannacht aan het slaapwandelen. Eens in de zoveel tijd doet ze dat. Stond ze ineens om 01.30 bij ons bed met warrige verhalen. Voordat we haar weer rustig in bed hadden, waren we zelf klaarwakker.
Ik begrijp 'm.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoorde vandaag nog een prachtig nummer op de radio met "Town" in de titel. Een nummer dat een zekere relatie heeft met een voetbalclub in mijn woonplaats. En van een band waarvan de frontman zelf ook een - nog mooier - met "Town" in de titel heeft gemaakt
Soms ook wel vermakelijk de dag later. Een paar jaar geleden stond ze ineens bij mijn bed met het verhaal dat een moeder van een vriendin voor de deur stond. Ik was zelf ook niet zo helder natuurlijk en geloofde haar meteen. Ik was echt een beetje in paniek omdat het natuurlijk nooit goed nieuws kan zijn als iemand midden in de nacht voor de deur staat. Mijn dochter was zelf ook volslagen in paniek. Ik kleedde me snel aan en ondertussen vroeg ik aan mijn dochter welke vriendin dan en of ze wist wat er aan de hand was. Haar antwoorden waren heel vaag, maar ik ben toch naar beneden gegaan. Natuurlijk stond er niemand voor de deur en toen had ik pas door dat ze weer aan het slaapwandelen was.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Och wat lijkt me dat lastig en akelig.
ik heb T zelf zeker een keer of 4 gedraaid. 1 van mijn favoriete S&G nummers.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, is dat zo raar? Ik kreeg het gevoel dat dit nummer heel erg uit hun begintijd kwam.
Nee, die komt niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had nu Kingston Town verwacht(maar die komt vast nog)
Ja een dag later is het wel leuk. Wat een verhaal.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms ook wel vermakelijk de dag later. Een paar jaar geleden stond ze ineens bij mijn bed met het verhaal dat een moeder van een vriendin voor de deur stond. Ik was zelf ook niet zo helder natuurlijk en geloofde haar meteen. Ik was echt een beetje in paniek omdat het natuurlijk nooit goed nieuws kan zijn als iemand midden in de nacht voor de deur staat. Mijn dochter was zelf ook volslagen in paniek. Ik kleedde me snel aan en ondertussen vroeg ik aan mijn dochter welke vriendin dan en of ze wist wat er aan de hand was. Haar antwoorden waren heel vaag, maar ik ben toch naar beneden gegaan. Natuurlijk stond er niemand voor de deur en toen had ik pas door dat ze weer aan het slaapwandelen was.
Of staan in je slaapkamer en denken dat ze op het toilet zijn...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gek iets, dat slaapwandelen. Sommige mensen smeren 'm zelfs naar buiten.
MadMaster weet genoeg van voetbal om te weten wat PEC-supporters sinds een paar jaar op een spandoek hebben staanquote:
Gelukkig maar. Dat is een draak van een nummerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die komt niet.
Ik ga niet mijn eigen MadDisasters draaien...
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of staan in je slaapkamer en denken dat ze op het toilet zijn...
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MadMaster weet genoeg van voetbal om te weten wat PEC-supporters sinds een paar jaar op een spandoek hebben staan
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of staan in je slaapkamer en denken dat ze op het toilet zijn...
Ja, die zag ik ook. Maar deze vond ik mooier. Desespererenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ander spandoek.
Iets met pek en veren en zo...
Ik ben heel slecht in stadsliedjes merk ik. Want ook nu heb ik geen idee welk nummer het betreftquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Even in relatie tot de TT van dit topic:
Willen jullie de bekende hit versie horen of een wat onbekendere akoestische live versie?
Die van Sparks - This Town Ain't Big Enough enzovoorts...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in stadsliedjes merk ik. Want ook nu heb ik geen idee welk nummer het betreft
Verras me maar. Ik kan me dit nummer niet voor de geest halen. Zal wel een o ja, worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van Sparks - This Town Ain't Big Enough enzovoorts...
Gaarne.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:42 schreef MadMaster het volgende:
wat onbekendere akoestische live versie
ook lullig als je ze dan zo voorbij loopt als ze niet spelen...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Pretenders herken je bij de 1e gitaartonen.
Als ze niet spelen hoef je er ook niet bij stil te staan, natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook lullig als je ze dan zo voorbij loopt als ze niet spelen...
Ik herken Chrissie aan haar aangeleerde Schotse accent...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Pretenders herken je bij de 1e gitaartonen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook lullig als je ze dan zo voorbij loopt als ze niet spelen...
scherp!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ze niet spelen hoef je er ook niet bij stil te staan, natuurlijk.
Die zanger van UB40 past totáál niet bij haar, imo. Of andersom.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken Chrissie aan haar aangeleerde Schotse accent...
Komt ie dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hitversie plak ik er voor LiveLink gewoon achteraan...
Dank!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hitversie plak ik er voor LiveLink gewoon achteraan...
Goed idee. Graag iets met goedkope sequencersquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zal eens kijken of er een kekke remix van deze klassieker is.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed idee. Graag iets met goedkope sequencers
en weer een goed nummer verpestquote:
Mits klef...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed idee. Graag iets met goedkope sequencers
Heb jij kleffe, goedkope sequencers dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Desnoods maak ik de remix zelf
Ik verwijs naar de jingles in mijn showquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij kleffe, goedkope sequencers dan?
Zo ja, dan mag het...
Dat zijn goedkope synth deuntjes, te kort voor een sequencer reutel...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik verwijs naar de jingles in mijn show
Dit ging nog over The Sparks hè.... - lijkt me pittig...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, maar een remix is zo gemaakt van dat nummer hoor.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit ging nog over The Sparks hè.... - lijkt me pittig...
Maar als ik geen remix kan vinden, maak ik die zelf wel...
het is ongekendquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej, Symph.![]()
Blijft wifi stabiel nu, met het nieuwe modem?
stukken beter inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej, Symph.![]()
Blijft wifi stabiel nu, met het nieuwe modem?
Het is verleidelijk om 'It's Like That' van Run DMC nu in te starten, maar dat past helaas niet binnen het thema...quote:
Graag gedaan. Al was ik me er niet van bewust.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook in die stijl heb ik een 'Town' song, dank voor de inkopper...
Ik heb 'm, maar ik heb gekozen voor de goedkope versie zodat er een beetje consistentie in de uitzendingen hier zit...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:12 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig vindt dit een remix met goedkope sequencers![]()
(maar wel een fijn nummer)
Ik kan trouwens de DM remix van dit nummer aanraden; die is erg fijn.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb 'm, maar ik heb gekozen voor de goedkope versie zodat er een beetje consistentie in de uitzendingen hier zit...
Denk dat ze er zelf niet zo blij mee wasquote:
De meeste punk songs halen de 2 minuten niet, dus ik dorst 'm wel te draaien...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Denk dat ze er zelf niet zo blij mee was
inderdaad erg fijnquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heerlijk dit. Speciaal alle blaasinstrumenten.
Hier zijn er nog wat, speciaal voor jou...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heerlijk dit. Speciaal alle blaasinstrumenten.
En helemaal voor een fan van de blaasinstrumentenquote:
Wij hadden altijd de grens van 3 minuten. Duurde het langer dan tempo opvoeren, inkorten of gewoon schrappen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De meeste punk songs halen de 2 minuten niet, dus ik dorst 'm wel te draaien...
Het wordt in dit nummer zo mooi toegepast.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
En helemaal voor een fan van de blaasinstrumenten
Rico is helaas overleden, maar over een paar maanden ga ik de Specials toch weer bezoeken...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het wordt in dit nummer zo mooi toegepast.
ik wil even niet herinnerd worden aan de laatste klassieker...quote:
Precies, ook binnen de anarchistische gedachte moet er orde zijn...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wij hadden altijd de grens van 3 minuten. Duurde het langer dan tempo opvoeren, inkorten of gewoon schrappen.
Ik weet dat je Ajax - Feyenoord bedoelt, maar een klassieker is voor mij een wielerwedstrijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wil even niet herinnerd worden aan de laatste klassieker...
Man man, wat bezoek je toch veel concerten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rico is helaas overleden, maar over een paar maanden ga ik de Specials toch weer bezoeken...
Ik heb de geluidsopname nog van Theo Koomen met de 8-2 versie in het Olympisch Stadion...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vertel....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
een mager zesje, of was het nou een twee?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, die kan ik me ook nog herinnerenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de geluidsopname nog van Theo Koomen met de 8-2 versie in het Olympisch Stadion...
Theo Koomen, wat een geweldige man was datquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de geluidsopname nog van Theo Koomen met de 8-2 versie in het Olympisch Stadion...
Blijven cirkelen, Henk, blijven cirkelen...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een mager zesje, of was het nou een twee?
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Blijven cirkelen, Henk, blijven cirkelen...
Over naar Californië...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tot zover de Jack Daniel's special.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een mager zesje, of was het nou een twee?
met goedkope sequencers wordt de betere shilzzle gemaakt dusquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoort weer goedkope sequencers...
Gelukkig alleen de tags...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tags zijn vanavond bij Melanie blijven hangen.
Smalltown Boy roept gemengde gevoelens op tijdens uitzending van MadMasterquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
Zo weer terug. Ik was even boven bij een boze tiener....
pré puber gedrag...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Smalltown Boy roept gemengde gevoelens op tijdens uitzending van MadMaster
Ik herken het enigszins, met een neefje dat ongeveer zo oud is als jullie zoon.quote:
is ook zo, maar kun je niet altijd accepterenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik herken het enigszins, met een neefje dat ongeveer zo oud is als jullie zoon.
Hoort bij opgroeien, moet je maar denken....
nou ik heb liever een zonnige stadquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:45 schreef livelink het volgende:
Ja, hier zat ik al de hele tijd op te wachten.
Ik hoop stiekem nog op Going To A Town van Rufus Wainwrightquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:45 schreef livelink het volgende:
Ja, hier zat ik al de hele tijd op te wachten.
Uiteraard niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
is ook zo, maar kun je niet altijd accepteren
ach we zijn wel wat gewend hoor, maar soms moet even de rem ingetrapt worden.quote:
Ik heb het idee dat jongens dat wat makkelijker doen dan meisjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
Hij is tot inkeer gekomen en kwam beneden om het goed te maken.
Da's een flinke rem geweest dan...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
Hij is tot inkeer gekomen en kwam beneden om het goed te maken.
Laat dat maar aan Diaan overquote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's een flinke rem geweest dan...
Dat zou best kunnen, maar dat gold niet voor Twan. Die bleef er altijd een tijdje in hangen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jongens dat wat makkelijker doen dan meisjes.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die geeft zelfs een interview op de radio over rem...
[..]
Who run the world? Girls!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Hij mag veel, er kan veel, maar mij zeggen dat ik niets om hem geef als ik even streng ben en zijn zin niet geef dat gaat me te ver.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's een flinke rem geweest dan...
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je nou je kop niet houdt, dan ga je zonder eten naar bed!!
Welk eten?
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je nou je kop niet houdt, dan ga je zonder eten naar bed!!
Welk eten?
Oh ja, bij dat soort opmerkingen ga ik juist volledig in de negeermodus. Ene oor in en andere uit.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij mag veel, er kan veel, maar mij zeggen dat ik niets om hem geef als ik even streng ben en zijn zin niet geef dat gaat me te ver.
Ik heb hem toen rustig gezegd dat hij wel beter weet, dat hij daar maar eens over na moest denken en ben toen weg gelopen.
Ja dat is ook een goede en had ik - denk ik - normaal ook gedaan. Maar hij was op dat moment best overstuur en ik vond dat ik wel even iets moest zeggen. Gelukkig drong het door. Hij is nu rustig en is weer naar bed gegaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, bij dat soort opmerkingen ga ik juist volledig in de negeermodus. Ene oor in en andere uit.
Maar knap dat je wist door te dringen.
Ik heb m onlangs nog gedraaid in mijn zingende ouders en kinderen uitzending, maar deze staat volgens mij ook in de top 2000.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:03 schreef livelink het volgende:
Dit nummer associeer ik met R49. Ik vermoed van een show van Elf of Peaceman.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:03 schreef livelink het volgende:
Misschien verklaart de volgende song waarom...quote:I'm so tired of you, America.
de hele familie kwam pas langs in de show van peacemanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:03 schreef livelink het volgende:
Ik draai 'm veel te weinig.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:03 schreef livelink het volgende:
Oh ja, dat is ook zo. Ik zag dat Simon and Garfunkel met my little town ook in de top2000 heeft gestaan ooit. Ik mis kennelijk meer van de top2000 dan ik dacht.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb m onlangs nog gedraaid in mijn zingende ouders en kinderen uitzending, maar deze staat volgens mij ook in de top 2000.
je slaapt dus teveelquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook zo. Ik zag dat Simon and Garfunkel met my little town ook in de top2000 heeft gestaan ooit. Ik mis kennelijk meer van de top2000 dan ik dacht.
Ja, nu weet ik het weer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de hele familie kwam pas langs in de show van peaceman
Die staat ook in de playlist, maar zo staan er nog wel meer...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:12 schreef Elfletterig het volgende:
Billy Joel
Allentown had ook nog gekund
Best veel 'Town' songs zijn er.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Lekkere berg klassiekers vanavond, Mad.
nee van westlifequote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je de versie van Me First willen horen?
Tot nu toe waren het leuke nummers. En dan die ene om even snel te roken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Best veel 'Town' songs zijn er.
En dan heb ik echt niet alles in huis...
Ik heb nog een song van Salty Dick van hetzelfde album over iets met 'Town'...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mad, of je dat nummer nog een x wil draaien voor Diaan...
kan ze oefenen voor de playbackactquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kan ze oefenen voor de playbackact
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hoeft in ieder geval niet na te denken over een microfoon
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kan ze oefenen voor de playbackact
Oh wat leuk voor haar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Angela Groothuizen zat afgelopen donderdag in Verborgen Verleden. Was wel mooi om te zien. Ze kwam van allerlei dingen over haar vader te weten die ze nog niet wist.
gemist helaasquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Angela Groothuizen zat afgelopen donderdag in Verborgen Verleden. Was wel mooi om te zien. Ze kwam van allerlei dingen over haar vader te weten die ze nog niet wist.
Leuk, maar ik vind haar zo'n verschrikkelijk mens.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, jullie zien geen tags meer.
Het waren inderdaad de Dolly Dots met Boystown...
LB +1
hier komen gelukkig geen talentenjachten meer voorbij, praise the lord, hallelujahquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, maar ik vind haar zo'n verschrikkelijk mens.
Bij die talentenshows ook, dat commentaar van haar.
Als je niks inhoudelijks weet te zeggen, doe dat dan ook niet...
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Dan zie je in VV een heel andere kant van haar. Ik kijk ook nooit naar The Voice en dat soort shit.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij die talentenshows ook, dat commentaar van haar.
Als je niks inhoudelijks weet te zeggen, doe dat dan ook niet...
Hier zelden en als Ansjeela dan weer is geweest, gaat 'ie snel weer naar een andere zender...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier komen gelukkig geen talentenjachten meer voorbij, praise the lord, hallelujah
Plus een telescoopsteel om je zonnepanelen mee te kunnen wassenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Komt er morgen vast een koptelefoon voor me binnen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:29 schreef livelink het volgende:
[
[..]
Plus een telescoopsteel om je zonnepanelen mee te kunnen wassen
[ afbeelding ]
hij slaapt op de bank vannacht?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, bedtijd is het wel. Op naar een nacht zonder continu gedraai, gevechten met mijn dekbed en oh ja, een echtgenoot die eens een keer niet de heeeeeele nacht herrie maakt
helaas nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
helaas niet, dus ik bereid me maar weer voor op de ellende
quote:Op woensdag 20 februari 2019 05:35 schreef Melting het volgende:
Dank je de koekoek
Als kind van drie jaar
Geloofde ik al niet meer
In de duivel
En in zwarte piet
Het was allebei tante Riet
Goedemorgen livelink.quote:
Ik heb afgelopen nacht ook slecht geslapen, maar geen link gelegd met de supermaan. Wel met veel lawaai buiten tussen 04.00 en 05.00.quote:Op woensdag 20 februari 2019 06:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Die supermaan is niet goed voor mijn nachtrust.
Deze week de eerste 2 nachten heerlijk rustig geslapen. (Wel 2 keer wakker geworden). Maar voor de rest lekker rustig. Maar afgelopen nacht totaal niet.
Dat ze dat eens niet doen als fatsoenlijke mensen willen slapen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 06:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht ook slecht geslapen, maar geen link gelegd met de supermaan. Wel met veel lawaai buiten tussen 04.00 en 05.00.
Maar dat heeft misschien ook te maken gehad met de supermaan. Mensen doen dan misschien raarder of zo.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 05:35 schreef Melting het volgende:
Dank je de koekoek
Als kind van drie jaar
Geloofde ik al niet meer
In de duivel
En in zwarte piet
Het was allebei tante Riet
veel plezierquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:06 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
straks naar de kabouters en morgenavond weer terug
quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:06 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
straks naar de kabouters en morgenavond weer terug
quote:
Goedemorgen dames en heer.quote:
Alternatieve test optie:quote:Op dinsdag 19 februari 2019 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Komt er morgen vast een koptelefoon voor me binnen.
Perfect, dank!quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alternatieve test optie:
Luister naar FRANKY JONES vs BOUNTYHUNTER @ OUTDOOR STEREO FESTIVAL 2015 (NL) van Franky Jones #np op #SoundCloud
https://soundcloud.com/fr(...)reo-festival-2015-nl
Bij mij rond lunchtijd pas.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:14 schreef Charlotte3 het volgende:
Hoe is het hier?
MIdden vd week..doormidden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |