SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Een goed slaapritme zou nog beter zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik toch eens een verse klok aanschaffen.
Goedenavond!
Ben je nog niet zo lang op dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een goed slaapritme zou nog beter zijn.
Ben al wel een paar uurtjes op maar sliep nog niet toen bij de meesten de wekker al lang weer was gegaan.quote:
Simon & Garfunkel neem ik aan. Ik vond het ook mooi; kende die nog niet van hen.quote:
Hi 11...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt snel in
Goedenavond
Om 05.30 was je dus nog wakker? Mijn dochter was vannacht aan het slaapwandelen. Eens in de zoveel tijd doet ze dat. Stond ze ineens om 01.30 bij ons bed met warrige verhalen. Voordat we haar weer rustig in bed hadden, waren we zelf klaarwakker.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ben al wel een paar uurtjes op maar sliep nog niet toen bij de meesten de wekker al lang weer was gegaan.
De titel van de show verklapt het gewoon al...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig begint een thema te vermoeden...
Rustige stadjes?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig begint een thema te vermoeden...
die kende je nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Simon & Garfunkel neem ik aan. Ik vond het ook mooi; kende die nog niet van hen.
Nee, is dat zo raar? Ik kreeg het gevoel dat dit nummer heel erg uit hun begintijd kwam.quote:
Och wat lijkt me dat lastig en akelig.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Om 05.30 was je dus nog wakker? Mijn dochter was vannacht aan het slaapwandelen. Eens in de zoveel tijd doet ze dat. Stond ze ineens om 01.30 bij ons bed met warrige verhalen. Voordat we haar weer rustig in bed hadden, waren we zelf klaarwakker.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alhoewel ik betwijfel of dit van Jamaica afkomstig is...
Denk dat ik rond een uur of 8 pas sliep en om 11 uur weer wakker.quote:
Oei, dat is niet echt handig.quote:Mijn dochter was vannacht aan het slaapwandelen. Eens in de zoveel tijd doet ze dat. Stond ze ineens om 01.30 bij ons bed met warrige verhalen. Voordat we haar weer rustig in bed hadden, waren we zelf klaarwakker.
Ik begrijp 'm.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoorde vandaag nog een prachtig nummer op de radio met "Town" in de titel. Een nummer dat een zekere relatie heeft met een voetbalclub in mijn woonplaats. En van een band waarvan de frontman zelf ook een - nog mooier - met "Town" in de titel heeft gemaakt
Soms ook wel vermakelijk de dag later. Een paar jaar geleden stond ze ineens bij mijn bed met het verhaal dat een moeder van een vriendin voor de deur stond. Ik was zelf ook niet zo helder natuurlijk en geloofde haar meteen. Ik was echt een beetje in paniek omdat het natuurlijk nooit goed nieuws kan zijn als iemand midden in de nacht voor de deur staat. Mijn dochter was zelf ook volslagen in paniek. Ik kleedde me snel aan en ondertussen vroeg ik aan mijn dochter welke vriendin dan en of ze wist wat er aan de hand was. Haar antwoorden waren heel vaag, maar ik ben toch naar beneden gegaan. Natuurlijk stond er niemand voor de deur en toen had ik pas door dat ze weer aan het slaapwandelen was.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Och wat lijkt me dat lastig en akelig.
ik heb T zelf zeker een keer of 4 gedraaid. 1 van mijn favoriete S&G nummers.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, is dat zo raar? Ik kreeg het gevoel dat dit nummer heel erg uit hun begintijd kwam.
Nee, die komt niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had nu Kingston Town verwacht(maar die komt vast nog)
Ja een dag later is het wel leuk. Wat een verhaal.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms ook wel vermakelijk de dag later. Een paar jaar geleden stond ze ineens bij mijn bed met het verhaal dat een moeder van een vriendin voor de deur stond. Ik was zelf ook niet zo helder natuurlijk en geloofde haar meteen. Ik was echt een beetje in paniek omdat het natuurlijk nooit goed nieuws kan zijn als iemand midden in de nacht voor de deur staat. Mijn dochter was zelf ook volslagen in paniek. Ik kleedde me snel aan en ondertussen vroeg ik aan mijn dochter welke vriendin dan en of ze wist wat er aan de hand was. Haar antwoorden waren heel vaag, maar ik ben toch naar beneden gegaan. Natuurlijk stond er niemand voor de deur en toen had ik pas door dat ze weer aan het slaapwandelen was.
Of staan in je slaapkamer en denken dat ze op het toilet zijn...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gek iets, dat slaapwandelen. Sommige mensen smeren 'm zelfs naar buiten.
MadMaster weet genoeg van voetbal om te weten wat PEC-supporters sinds een paar jaar op een spandoek hebben staanquote:
Gelukkig maar. Dat is een draak van een nummerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die komt niet.
Ik ga niet mijn eigen MadDisasters draaien...
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of staan in je slaapkamer en denken dat ze op het toilet zijn...
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MadMaster weet genoeg van voetbal om te weten wat PEC-supporters sinds een paar jaar op een spandoek hebben staan
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of staan in je slaapkamer en denken dat ze op het toilet zijn...
Ja, die zag ik ook. Maar deze vond ik mooier. Desespererenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ander spandoek.
Iets met pek en veren en zo...
Ik ben heel slecht in stadsliedjes merk ik. Want ook nu heb ik geen idee welk nummer het betreftquote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:42 schreef MadMaster het volgende:
Even in relatie tot de TT van dit topic:
Willen jullie de bekende hit versie horen of een wat onbekendere akoestische live versie?
Die van Sparks - This Town Ain't Big Enough enzovoorts...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in stadsliedjes merk ik. Want ook nu heb ik geen idee welk nummer het betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |