Ik zou Jorgensen vanaf links laten komen. Larsson is het gewoon niet.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:37 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dat kun je denk ik wel doen wanneer Berghuis geblesseerd is.
En dan 442 met Toornstra op rechts, Vilhena op links, Jorgensen en Van Persie in de spits
Typisch zo'n dag voor een verrassing dusquote:Op zondag 24 februari 2019 11:18 schreef fetX het volgende:
Verwacht er niet zoveel van. Die zitten al met woensdag in hun hoofd.
Hoezo, dan heb je twee hele matige vleugels? Kan prima mét Berghuis.quote:Op zondag 24 februari 2019 09:37 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dat kun je denk ik wel doen wanneer Berghuis geblesseerd is.
En dan 442 met Toornstra op rechts, Vilhena op links, Jorgensen en Van Persie in de spits
Berghuis rechtshalf?quote:Op zondag 24 februari 2019 12:13 schreef Oldground het volgende:
[..]
Hoezo, dan heb je twee hele matige vleugels? Kan prima mét Berghuis.
Ik hoop het. Zonder die bekerpot woensdag zou ik best veel verwachtingen hebben, maar ik ben bang dat de belangen voor PSV gewoon een heel stuk groter zijn en dat dat de doorslag gaat zijn.quote:Op zondag 24 februari 2019 11:29 schreef ace_eleven het volgende:
Ik ben best benieuwd naar de pot vanmiddag. Ik denk dat de spelers zich namelijk wel kunnen opladen voor een potje psv, en dan kan het best wel een interessante wedstrijd worden.
“Als je met tien man bij rust kansloos 2-0 achterstaat, gewoon blijven aanvallen!!”quote:Op zondag 24 februari 2019 12:32 schreef Caland het volgende:
Mario Been die PSV - Feyenoord gaat analyseren
Ik heb de TV maar weer uitgezet
Ongelooflijk blijft dat toch. Ontzettende kneus.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:32 schreef Caland het volgende:
Mario Been die PSV - Feyenoord gaat analyseren
Ik heb de TV maar weer uitgezet
Ik snap echt niet dat hij daar zelf niet voor bedanktquote:Op zondag 24 februari 2019 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
“Als je met tien man bij rust kansloos 2-0 achterstaat, gewoon blijven aanvallen!!”
Het is me dit seizoen nog niet opgevallen dat Feyenoord überhaupt een verdediging opsteltquote:Op zondag 24 februari 2019 12:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik hoop het. Zonder die bekerpot woensdag zou ik best veel verwachtingen hebben, maar ik ben bang dat de belangen voor PSV gewoon een heel stuk groter zijn en dat dat de doorslag gaat zijn.
Feyenoord gaat gewoon ontregelen en de vorm van de dag gaat bepalen of we daar in slagen. Het middenveld van PSV is namelijk weinig bijzonders en dat valt gewoon prima af te jagen. Echter, de aanval van PSV tegenover die zooi van ons in de verdediging vind ik wel eng.
Jawel af en toe spelen we met Botteghin en Haps maar meestal zijn die geblesseerd.quote:Op zondag 24 februari 2019 12:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is me dit seizoen nog niet opgevallen dat Feyenoord überhaupt een verdediging opstelt
middenveld eigenlijk ook, Toornstra, Clasie.quote:Op zondag 24 februari 2019 13:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Martina, Van Beek, Van der Heijden, Verdonk.
Een verdediging die ook bij Fortuna had kunnen spelen.
Scrummie jullie moeten wel ff winnen he vandaagquote:Op zondag 24 februari 2019 13:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2019 13:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |