Stuur dan maar naar mijquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet alleen niet of mijn DM aan gaat komen, want @:kiid negeert DM's van mannen
Ik negeer altijd die van hemquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet alleen niet of mijn DM aan gaat komen, want @:kiid negeert DM's van mannen
Nou, ik was verbaasd toen ik haar in Expeditie Robinson zag hoe leuk, grappig en ook intelligent zij juist is. Dat verwacht je dus niet met zo'n uiterlijk :squote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er is ook geen tijd voor wat anders met haar
Vrouwen worden dan echt mental niet overdreven is gewoon zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
Vrouwen zouden een stuk fijner zijn in de omgang als ze niet om de havenklap ongesteld zijn
Nee, doe maar deze negeer ik nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
die krijg je gewoon automatisch te zien teringdebielquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:11 schreef Kiid het volgende:
Zit de hele tijd mijn dm te refreshen als een gek
Kansloze vermoeiende hoerenact bij iedere foksterquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:11 schreef Kiid het volgende:
Zit de hele tijd mijn dm te refreshen als een gek
Jij zag een meisje met een zonnebril en wilt er meteen werk van makenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
Hmm, ik ga wel ook even @:amarantha toevoegen op feesboek, gemeenschappelijke vrienden genot
Hahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die krijg je gewoon automatisch te zien teringdebiel
Wat bedoel je vriend?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kansloze vermoeiende hoerenact bij iedere fokster
Zal je net zien dat het nu anders isquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die krijg je gewoon automatisch te zien teringdebiel
quote:
Ja zat meer in, maar daar moet je ook wel. Vond alsnog de beelden dat haar tieten aan het hobbelen waren de hoogtepunten van dat seizoen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, ik was verbaasd toen ik haar in Expeditie Robinson zag hoe leuk, grappig en ook intelligent zij juist is. Dat verwacht je dus niet met zo'n uiterlijk :s
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, ik was verbaasd toen ik haar in Expeditie Robinson zag hoe leuk, grappig en ook intelligent zij juist is. Dat verwacht je dus niet met zo'n uiterlijk :s
Ik ga ervan uit dat je mij een dm gaat sturen zo met haar fotoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je een DM in je droom hebt ontvangen, maar ik heb niets verstuurd.
Is geen discussie over mogelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja zat meer in, maar daar moet je ook wel. Vond alsnog de beelden dat haar tieten aan het hobbelen waren de hoogtepunten van dat seizoen.
Geloof ik niet. Prof en ik liggen op 1 lijn en delen dezelfde visiequote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat je het bloed onder prof zijn nagels vandaan haalt.
Geen reden tot jaloezie schat jij bent ook heel mooi hoor.quote:
Jij hebt natuurlijk tig foto's van mij gezien die werden doorgespeeld.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen reden tot jaloezie schat jij bent ook heel mooi hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |