Nou en ik heb geen afspraak met Zimra dit weekend.quote:
Fijne pragmatische benadering.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en ik heb geen afspraak met Zimra dit weekend.
Er is ook geen tijd voor wat anders met haarquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt een vrouw die gemaakt is voor lust en meer niet :s
Nee, ze was heerlijk fel en je kwam niet zomaar aan haar kant.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jezus, stimo was toen zo labiel als wat Stop hoor
Studeer je nog steeds Filo?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik moet eigenlijk lezen, dus op fok zitten is studie ontwijkend gedrag
Ken ik nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en ik heb geen afspraak met Zimra dit weekend.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
Vrouwen zouden een stuk fijner zijn in de omvang als ze niet om de havenklap ongesteld zijn
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
Vrouwen zouden een stuk fijner zijn in de omgang als ze niet om de havenklap ongesteld zijn
Daarom gewoon niet met ze omgaanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
Vrouwen zouden een stuk fijner zijn in de omgang als ze niet om de havenklap ongesteld zijn
Enorm, vanaf tweede jaar studie ieder jaar bestuursjaartjes ed gedaan, nu ben ik slechts toegeworpen op het halen van 2 vakken die ik al heb gevolgd en het schrijven van een scriptie. Superkut. Weinig motivatie.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Enorm, vanaf tweede jaar studie ieder jaar bestuursjaartjes ed gedaan, nu ben ik slechts toegeworpen op het halen van 2 vakken die ik al heb gevolgd en het schrijven van een scriptie. Superkut. Weinig motivatie.
Kokenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kom je er niet meer onderuit want ik haat het om te koken
Echt he. Of haverfaciliteitsveiligheidsplanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is toch ook geen havenmout
Zolang ik tetten doorgestuurd krijg vind ik het bestquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan PUB niet weer open?
Voor naatje, nijntje en pinkje
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan PUB niet weer open?
Bitch, zeg je nu dat ik niet fel ben :squote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, ze was heerlijk fel en je kwam niet zomaar aan haar kant.
Ik werk te hard en te vaak om daar energie en tijd voor te hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kokenik kook tegenwoordig elke dag uitgebreid en heb er echt schik in.
Alsjeblieft niet, ik haat pubers.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan PUB niet weer open?
Ik ben 28 dus wel puber afquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, ik haat pubers.
Krijg je ook een foto van mij retourquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:rocknijntje heb ik je toestemming?
Ah joh, doe nou niet zo. Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
Doe waar jullie zin in hebben, zal me echt aan m'n reet roesten.
huh dat is l e t t e r l i j k toestemmingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ah joh, doe nou niet zo. Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig
Ik moet de AVG in het oog houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
Doe waar jullie zin in hebben, zal me echt aan m'n reet roesten.
Lijkt me niks zo'n papiersnede in m'n oogquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet de AVG in het oog houden
Gewoon jaloersquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nu wat @:xcachet vanochtend had, alleen dan hier in de ruimte. Klefdoenerij, gadverredamme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |