quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Enorm, vanaf tweede jaar studie ieder jaar bestuursjaartjes ed gedaan, nu ben ik slechts toegeworpen op het halen van 2 vakken die ik al heb gevolgd en het schrijven van een scriptie. Superkut. Weinig motivatie.
Kokenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kom je er niet meer onderuit want ik haat het om te koken
Echt he. Of haverfaciliteitsveiligheidsplanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is toch ook geen havenmout
Zolang ik tetten doorgestuurd krijg vind ik het bestquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan PUB niet weer open?
Voor naatje, nijntje en pinkje
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan PUB niet weer open?
Bitch, zeg je nu dat ik niet fel ben :squote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, ze was heerlijk fel en je kwam niet zomaar aan haar kant.
Ik werk te hard en te vaak om daar energie en tijd voor te hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kokenik kook tegenwoordig elke dag uitgebreid en heb er echt schik in.
Alsjeblieft niet, ik haat pubers.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan PUB niet weer open?
Ik ben 28 dus wel puber afquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, ik haat pubers.
Krijg je ook een foto van mij retourquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:rocknijntje heb ik je toestemming?
Ah joh, doe nou niet zo. Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
Doe waar jullie zin in hebben, zal me echt aan m'n reet roesten.
huh dat is l e t t e r l i j k toestemmingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ah joh, doe nou niet zo. Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig
Ik moet de AVG in het oog houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
Doe waar jullie zin in hebben, zal me echt aan m'n reet roesten.
Lijkt me niks zo'n papiersnede in m'n oogquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet de AVG in het oog houden
Gewoon jaloersquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nu wat @:xcachet vanochtend had, alleen dan hier in de ruimte. Klefdoenerij, gadverredamme.
Stuur dan maar naar mijquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet alleen niet of mijn DM aan gaat komen, want @:kiid negeert DM's van mannen
Ik negeer altijd die van hemquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet alleen niet of mijn DM aan gaat komen, want @:kiid negeert DM's van mannen
Nou, ik was verbaasd toen ik haar in Expeditie Robinson zag hoe leuk, grappig en ook intelligent zij juist is. Dat verwacht je dus niet met zo'n uiterlijk :squote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er is ook geen tijd voor wat anders met haar
Vrouwen worden dan echt mental niet overdreven is gewoon zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
Vrouwen zouden een stuk fijner zijn in de omgang als ze niet om de havenklap ongesteld zijn
Nee, doe maar deze negeer ik nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
die krijg je gewoon automatisch te zien teringdebielquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:11 schreef Kiid het volgende:
Zit de hele tijd mijn dm te refreshen als een gek
Kansloze vermoeiende hoerenact bij iedere foksterquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:11 schreef Kiid het volgende:
Zit de hele tijd mijn dm te refreshen als een gek
Jij zag een meisje met een zonnebril en wilt er meteen werk van makenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
Hmm, ik ga wel ook even @:amarantha toevoegen op feesboek, gemeenschappelijke vrienden genot
Hahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die krijg je gewoon automatisch te zien teringdebiel
Wat bedoel je vriend?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kansloze vermoeiende hoerenact bij iedere fokster
Zal je net zien dat het nu anders isquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die krijg je gewoon automatisch te zien teringdebiel
quote:
Ja zat meer in, maar daar moet je ook wel. Vond alsnog de beelden dat haar tieten aan het hobbelen waren de hoogtepunten van dat seizoen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, ik was verbaasd toen ik haar in Expeditie Robinson zag hoe leuk, grappig en ook intelligent zij juist is. Dat verwacht je dus niet met zo'n uiterlijk :s
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, ik was verbaasd toen ik haar in Expeditie Robinson zag hoe leuk, grappig en ook intelligent zij juist is. Dat verwacht je dus niet met zo'n uiterlijk :s
Ik ga ervan uit dat je mij een dm gaat sturen zo met haar fotoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je een DM in je droom hebt ontvangen, maar ik heb niets verstuurd.
Is geen discussie over mogelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja zat meer in, maar daar moet je ook wel. Vond alsnog de beelden dat haar tieten aan het hobbelen waren de hoogtepunten van dat seizoen.
Geloof ik niet. Prof en ik liggen op 1 lijn en delen dezelfde visiequote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat je het bloed onder prof zijn nagels vandaan haalt.
Geen reden tot jaloezie schat jij bent ook heel mooi hoor.quote:
Jij hebt natuurlijk tig foto's van mij gezien die werden doorgespeeld.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen reden tot jaloezie schat jij bent ook heel mooi hoor.
Nope. Enige die ik heb gezien is van jou zelf gekregen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk tig foto's van mij gezien die werden doorgespeeld.
Welke had ik gestuurd dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Enige die ik heb gezien is van jou zelf gekregen.
Dit MEEN je nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
Link naar afbeelding kopiëren lukt niet mobiel, sorry jongeman. Je zal nog even geduld moeten hebben.
Ik ben zelfs zo erg dat als ik een stapel rommel zie liggen in de vorm van een vrouw (heupen, borsten) dan krijg ik al een stijvequote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:13 schreef Cronometer het volgende:
Wat hebben mannen toch met bouncende tietjes.
Parkje ofzo, met andere mensen en je had all-stars aan kan ik me nog herinneren en heel veel krullend zwart haar...quote:
Jawel, maar het is nu wat afgevlakt en niet echt gericht. En heel veel gaat nu plat over seks.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Bitch, zeg je nu dat ik niet fel ben :s
Oh ja, klopt. Die had ik ook op fok geplaatst. Mensen waren verbaasd dat ik er zo uitzag.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Parkje ofzo, met andere mensen en je had all-stars aan kan ik me nog herinneren en heel veel krullend zwart haar...
Is evolutionair zo bepaaldquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:13 schreef Cronometer het volgende:
Wat hebben mannen toch met bouncende tietjes.
Je hebt gelijk, need to step up the game. Gooi wat water in mijn gezichtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, maar het is nu wat afgevlakt en niet echt gericht. En heel veel gaat nu plat over seks.
Jawel. En om nou een schermafbeelding te maken en op te loaden naar imgur is iets te veel moeite als ik gewoon later de laptop er even bij kan pakken.quote:
ze zat de laatste week nog in die rare tussenfase van doen alsof ze geen stimo was terwijl iedereen het wistquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, maar het is nu wat afgevlakt en niet echt gericht. En heel veel gaat nu plat over seks.
Zou me niks verbazen als jij dat niet was overigens.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Die had ik ook op fok geplaatst. Mensen waren verbaasd dat ik er zo uitzag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |