Ja maar het was een waarschuwing.quote:
Oh dat is wel een heel zielig verhaal, ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:36 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Che_, mijn ouders, zusje, vriendinnen, werkgever, etc.
Gelukkig maar wel.
Op fok alleen jij.
SAD
22. Zit alweer bijna 10 jaar op FOK! godverdomme.quote:
Lekker belangrijk, ik ben toch mod?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik had toch de lapo?
Hoezo, ik waardeer jou gewoonquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:36 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Che_, mijn ouders, zusje, vriendinnen, werkgever, etc.
Gelukkig maar wel.
Op fok alleen jij.
SAD
Te jong, sorry.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
22. Zit alweer bijna 10 jaar op FOK! godverdomme.
jezus, was je 12 toen je aan FOK begon, daarom ben je zo verneukt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Show me some love.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, ik waardeer jou gewoon
Ja nee 13 of 14 ofzo. Maar inderdaadquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
jezus, was je 12 toen je aan FOK begon, daarom ben je zo verneukt.
BAMquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
jezus, was je 12 toen je aan FOK begon, daarom ben je zo verneukt.
Kjoetquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik heb je al een tijdje niet gezien idd, maar goed, ik km hier ook alleen als ik geen leven heb (lees 24/7)quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja nee 13 of 14 ofzo. Maar inderdaad.
Wel blij dat ik sinds m'n 18e nog maar sporadisch terug ben gekomen omdat ik vanaf toen een echt leven had.
Je houdt de jarenlange FOK!traditie van arbitrair machtsmisbruik goed in stand hoor ik. @Danny zal trots zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik ben toch mod?
Ik heb jullie tips uit het vorige topic goed tot mij genomenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je houdt de jarenlange FOK!traditie van arbitrair machtsmisbruik goed in stand hoor ik. @:Danny zal trots zijn.
Mooie leeftijdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe exact is dit een burn en niet iets wat al jaren vaststaat en bekend is?quote:
Dan komt de liefde vanzelfquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:41 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat is geen love, lamlul. Dat is seksuele intimidatie.
[..]
Weg, zag hem net nog.
Heb je altijd het idee gehad anders te zijn?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe exact is dit een burn en niet iets wat al jaren vaststaat en bekend is?
¿Por que no los dos?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
En sadboys, maak gewoon vrienden ofzo, FOK! is het niet waard.
Retweetquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
En sadboys, maak gewoon vrienden ofzo, FOK! is het niet waard.
Ik deed dat alleen omdat ze hier weer post en op haar oude niveau. Of dat een burn of wat dan ook is laat ik even in het midden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe exact is dit een burn en niet iets wat al jaren vaststaat en bekend is?
Ah is dit alweer Aberella ofzoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik deed dat alleen omdat ze hier weer post en op haar oude niveau. Of dat een burn of wat dan ook is laat ik even in het midden.
Grootste leugen van die zender is nog steeds dat Zimra Geurts er nooit op te zien isquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:43 schreef Cronometer het volgende:
Ik kwam net op secretcircle terecht. Blijkbaar ranzige films. Zie daar een vrouw geneukt worden en je ziet de verveling op haar gezicht. Ik had het beter gedaan.
Oja die is ook vaak zoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah is dit alweer Aberella ofzo
Doe je zelfquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit hier nu in de sociale ruimte van m'n vereniging met m'n vrienden. FOK! heeft me wederom verneukt.
Ik vind Zimra niet aantrekkelijk, ze heeft een raar figuur.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
Grootste leugen van die zender is nog steeds dat Zimra Geurts er nooit op te zien is
Waarom ga je niet met die jongens praten? Het probleem ligt bij jou.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit hier nu in de sociale ruimte van m'n vereniging met m'n vrienden. FOK! heeft me wederom verneukt.
Oefquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah is dit alweer Aberella ofzo
Stimorol was wel wat stabieler naar mijn gevoel, maar ja wat is het andersquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja die is ook vaak zomaar nee dit schijnt stimorol te zijn.
Ik zit met twee collega'squote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft verschillende fases gekend. Gezien alle voorkennis is het gewoon stimo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stimorol was wel wat stabieler naar mijn gevoel, maar ja wat is het anders
Heerlijke tietenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
Zimra Geurts rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr pjifrwefpwejgfpwegjewjgperwkg
dikke penis
Jezus, stimo was toen zo labiel als wat Stop hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stimorol was wel wat stabieler naar mijn gevoel, maar ja wat is het anders
Is goed ambipur.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jezus, stimo was toen zo labiel als wat Stop hoor
Dat is gewoon echt een vrouw die gemaakt is voor lust en meer niet :squote:
Ze is ongesteld dit weekendquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt een vrouw die gemaakt is voor lust en meer niet :s
Nou en ik heb geen afspraak met Zimra dit weekend.quote:
Fijne pragmatische benadering.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en ik heb geen afspraak met Zimra dit weekend.
Er is ook geen tijd voor wat anders met haarquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt een vrouw die gemaakt is voor lust en meer niet :s
Nee, ze was heerlijk fel en je kwam niet zomaar aan haar kant.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jezus, stimo was toen zo labiel als wat Stop hoor
Studeer je nog steeds Filo?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik moet eigenlijk lezen, dus op fok zitten is studie ontwijkend gedrag
Ken ik nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou en ik heb geen afspraak met Zimra dit weekend.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
Vrouwen zouden een stuk fijner zijn in de omvang als ze niet om de havenklap ongesteld zijn
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
Vrouwen zouden een stuk fijner zijn in de omgang als ze niet om de havenklap ongesteld zijn
Daarom gewoon niet met ze omgaanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
Vrouwen zouden een stuk fijner zijn in de omgang als ze niet om de havenklap ongesteld zijn
Enorm, vanaf tweede jaar studie ieder jaar bestuursjaartjes ed gedaan, nu ben ik slechts toegeworpen op het halen van 2 vakken die ik al heb gevolgd en het schrijven van een scriptie. Superkut. Weinig motivatie.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Enorm, vanaf tweede jaar studie ieder jaar bestuursjaartjes ed gedaan, nu ben ik slechts toegeworpen op het halen van 2 vakken die ik al heb gevolgd en het schrijven van een scriptie. Superkut. Weinig motivatie.
Kokenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kom je er niet meer onderuit want ik haat het om te koken
Echt he. Of haverfaciliteitsveiligheidsplanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is toch ook geen havenmout
Zolang ik tetten doorgestuurd krijg vind ik het bestquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan PUB niet weer open?
Voor naatje, nijntje en pinkje
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan PUB niet weer open?
Bitch, zeg je nu dat ik niet fel ben :squote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, ze was heerlijk fel en je kwam niet zomaar aan haar kant.
Ik werk te hard en te vaak om daar energie en tijd voor te hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kokenik kook tegenwoordig elke dag uitgebreid en heb er echt schik in.
Alsjeblieft niet, ik haat pubers.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Kan PUB niet weer open?
Ik ben 28 dus wel puber afquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, ik haat pubers.
Krijg je ook een foto van mij retourquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:rocknijntje heb ik je toestemming?
Ah joh, doe nou niet zo. Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
Doe waar jullie zin in hebben, zal me echt aan m'n reet roesten.
huh dat is l e t t e r l i j k toestemmingquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ah joh, doe nou niet zo. Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig
Ik moet de AVG in het oog houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
Doe waar jullie zin in hebben, zal me echt aan m'n reet roesten.
Lijkt me niks zo'n papiersnede in m'n oogquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet de AVG in het oog houden
Gewoon jaloersquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nu wat @:xcachet vanochtend had, alleen dan hier in de ruimte. Klefdoenerij, gadverredamme.
Stuur dan maar naar mijquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet alleen niet of mijn DM aan gaat komen, want @:kiid negeert DM's van mannen
Ik negeer altijd die van hemquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ik weet alleen niet of mijn DM aan gaat komen, want @:kiid negeert DM's van mannen
Nou, ik was verbaasd toen ik haar in Expeditie Robinson zag hoe leuk, grappig en ook intelligent zij juist is. Dat verwacht je dus niet met zo'n uiterlijk :squote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er is ook geen tijd voor wat anders met haar
Vrouwen worden dan echt mental niet overdreven is gewoon zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:51 schreef Kiid het volgende:
Nee, doe maar deze negeer ik nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
die krijg je gewoon automatisch te zien teringdebielquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:11 schreef Kiid het volgende:
Zit de hele tijd mijn dm te refreshen als een gek
Kansloze vermoeiende hoerenact bij iedere foksterquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:11 schreef Kiid het volgende:
Zit de hele tijd mijn dm te refreshen als een gek
Jij zag een meisje met een zonnebril en wilt er meteen werk van makenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:11 schreef naatje_1 het volgende:
Hmm, ik ga wel ook even @:amarantha toevoegen op feesboek, gemeenschappelijke vrienden genot
Hahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die krijg je gewoon automatisch te zien teringdebiel
Wat bedoel je vriend?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kansloze vermoeiende hoerenact bij iedere fokster
Zal je net zien dat het nu anders isquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die krijg je gewoon automatisch te zien teringdebiel
quote:
Ja zat meer in, maar daar moet je ook wel. Vond alsnog de beelden dat haar tieten aan het hobbelen waren de hoogtepunten van dat seizoen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, ik was verbaasd toen ik haar in Expeditie Robinson zag hoe leuk, grappig en ook intelligent zij juist is. Dat verwacht je dus niet met zo'n uiterlijk :s
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou, ik was verbaasd toen ik haar in Expeditie Robinson zag hoe leuk, grappig en ook intelligent zij juist is. Dat verwacht je dus niet met zo'n uiterlijk :s
Ik ga ervan uit dat je mij een dm gaat sturen zo met haar fotoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je een DM in je droom hebt ontvangen, maar ik heb niets verstuurd.
Is geen discussie over mogelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja zat meer in, maar daar moet je ook wel. Vond alsnog de beelden dat haar tieten aan het hobbelen waren de hoogtepunten van dat seizoen.
Geloof ik niet. Prof en ik liggen op 1 lijn en delen dezelfde visiequote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat je het bloed onder prof zijn nagels vandaan haalt.
Geen reden tot jaloezie schat jij bent ook heel mooi hoor.quote:
Jij hebt natuurlijk tig foto's van mij gezien die werden doorgespeeld.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen reden tot jaloezie schat jij bent ook heel mooi hoor.
Nope. Enige die ik heb gezien is van jou zelf gekregen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:13 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk tig foto's van mij gezien die werden doorgespeeld.
Welke had ik gestuurd dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Enige die ik heb gezien is van jou zelf gekregen.
Dit MEEN je nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
Link naar afbeelding kopiëren lukt niet mobiel, sorry jongeman. Je zal nog even geduld moeten hebben.
Ik ben zelfs zo erg dat als ik een stapel rommel zie liggen in de vorm van een vrouw (heupen, borsten) dan krijg ik al een stijvequote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:13 schreef Cronometer het volgende:
Wat hebben mannen toch met bouncende tietjes.
Parkje ofzo, met andere mensen en je had all-stars aan kan ik me nog herinneren en heel veel krullend zwart haar...quote:
Jawel, maar het is nu wat afgevlakt en niet echt gericht. En heel veel gaat nu plat over seks.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Bitch, zeg je nu dat ik niet fel ben :s
Oh ja, klopt. Die had ik ook op fok geplaatst. Mensen waren verbaasd dat ik er zo uitzag.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Parkje ofzo, met andere mensen en je had all-stars aan kan ik me nog herinneren en heel veel krullend zwart haar...
Is evolutionair zo bepaaldquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:13 schreef Cronometer het volgende:
Wat hebben mannen toch met bouncende tietjes.
Je hebt gelijk, need to step up the game. Gooi wat water in mijn gezichtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, maar het is nu wat afgevlakt en niet echt gericht. En heel veel gaat nu plat over seks.
Jawel. En om nou een schermafbeelding te maken en op te loaden naar imgur is iets te veel moeite als ik gewoon later de laptop er even bij kan pakken.quote:
ze zat de laatste week nog in die rare tussenfase van doen alsof ze geen stimo was terwijl iedereen het wistquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jawel, maar het is nu wat afgevlakt en niet echt gericht. En heel veel gaat nu plat over seks.
Zou me niks verbazen als jij dat niet was overigens.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Die had ik ook op fok geplaatst. Mensen waren verbaasd dat ik er zo uitzag.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:16 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Die had ik ook op fok geplaatst. Mensen waren verbaasd dat ik er zo uitzag.
Als jij daarna niet agressief om je heen gaat slaan wil ik je best nat maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, need to step up the game. Gooi wat water in mijn gezicht
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze zat de laatste week nog in die rare tussenfase van doen alsof ze geen stimo was terwijl iedereen het wist
nog even en ze komt weer los
:S Hoezoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als jij dat niet was overigens.
Wat ben jij toch heerlijk heteroquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is geen discussie over mogelijk inderdaad.
Ben nooit agressief. Alleen als je mij boos maakt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als jij daarna niet agressief om je heen gaat slaan wil ik je best nat maken.
Ik mis NIELSquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wel jammer dat figuren als stimo terugkomen maar toppers als niels weg blijven
Ja nogal wiedes, het punt is dus of jij boos wordt als je nat wordt gemaakt. Ik zou zelf namelijk ziedend worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:20 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ben nooit agressief. Alleen als je mij boos maakt.
Ligt er aan hoe je mij nat wil maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nogal wiedes, het punt is dus of jij boos wordt als je nat wordt gemaakt. Ik zou zelf namelijk ziedend worden.
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:24 schreef Cronometer het volgende:
Ik ben lid geworden van de vegetariers bond :$
maar je vroeg nergens om een meningquote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:28 schreef Cronometer het volgende:
[..]
IK VROEG OM IEDEREENS MENING BEHALVE VAN JOU EN DER MAN OK
Geen zorgen. Ik kan heel goed voor mijzelf zorgen. Heb een lekker pistoletje met filet americain en ei.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar.
Ik begon mij al zorgen te maken
Maakt niet uit of je voor jezelf kan zorgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik kan heel goed voor mijzelf zorgen. Heb een lekker pistoletje met filet americain en ei.
Wie?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
Maakt niet uit of je voor jezelf kan zorgen.
Misschien wilt iemand anders jou wel pijn doen..
Pijn is maar een emotie.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Geen idee, was maar een wilde gedachte
Let maar niet op de afgunst van Noel hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb geen kwoot noti's aanstaan, maar toch bedankt
Ik zit niet op school, ik zit op de uni. Tevens heb ik net een tijdje sociaal gedaan, maar nu moet ik wachten op een appie bestelling.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zit jij nu niet op school?
Moet je dan niet sociaal doen ofzo?
Afgunstquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Let maar niet op de afgunst van Noel hoor.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit niet op school, ik zit op de uni.
Triest deze reacties. Pure jaloezie. Meid, jouw quads zijn groter dan alle hersencellen van deze mensen bij elkaar. Dus jij zit goedquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:25 schreef xcachet het volgende:
Aandachtshoer wordt op dr plek gezet en anno 2019 is iedereen weer offended; https://www.thebestsocial(...)i-de-deur-open-doet/
Heeft hij iets om afgunstig op te zijn dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Let maar niet op de afgunst van Noel hoor.
iK ZIt NiET oP sCHoOl iK ZiT oP DE uNiquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Triest deze reacties. Pure jaloezie. Meid, jouw quads zijn groter dan alle hersencellen van deze mensen bij elkaar. Dus jij zit goed![]()
![]()
Mijquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heeft hij iets om afgunstig op te zijn dan?
Ja. Ik help driepink graag als hij onjuiste bewoordingen gebruikt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
iK ZIt NiET oP sCHoOl iK ZiT oP DE uNi
Ken mensen op de basisschool die meer doen dan jij met je uni geneuzelquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zit niet op school, ik zit op de uni. Tevens heb ik net een tijdje sociaal gedaan, maar nu moet ik wachten op een appie bestelling.
alles voor de aandachtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:31 schreef xcachet het volgende:
Je lichaam showen maar oh wee als iemand commentaar heeft. Dat mag niet hoor.
op de basisschool wordt ook van je verwacht dat je aanwezig bent..quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ken mensen op de basisschool die meer doen dan jij met je uni geneuzel
Ik had ook meer huiswerk op de basisschool dan op de uni denk ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ken mensen op de basisschool die meer doen dan jij met je uni geneuzel
Jaloezie en afgunst is wat anders. Met je onjuiste bewoording.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij is jaloers op jou? Hoezo word ik daar dan bij betrokken?
jaloers (bn), synoniemen:quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaloezie en afgunst is wat anders. Met je onjuiste bewoording.
Klopt niks van.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jaloers (bn), synoniemen:
afgunstig, ijverzuchtig, naijverig
Maar goed, dit ontwijkt de vraag, als jij degene bent op wie hij afgunstig of jaloers is, waar kom ik dan in het spel?quote:
Nergensquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar goed, dit ontwijkt de vraag, als jij degene bent op wie hij afgunstig of jaloers is, waar kom ik dan in het spel?
zou der doenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:25 schreef xcachet het volgende:
Aandachtshoer wordt op dr plek gezet en anno 2019 is iedereen weer offended; https://www.thebestsocial(...)i-de-deur-open-doet/
ik ben genoeg voor je toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:02 schreef HPLC het volgende:
Mag ik vragen als het hier ineens weer druk is
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:02 schreef HPLC het volgende:
jouw huisquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:52 schreef Driepink het volgende:
@:haags_kwartiertje wat gaan we slopen dan
Is dit een bewuste taalfout om driepink uit te dagen, of mis ik een bepaalde context?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:02 schreef HPLC het volgende:
@driepink is even sporten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is dit een bewuste taalfout om driepink uit te dagen, of mis ik een bepaalde context?
Denk het wel, die staat hier nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat hij je fiets wel staan?
mooi zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Denk het wel, die staat hier niet
wasdaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:22 schreef Solotov het volgende:
Vanavond beginnen met dirty John heuu
Dat laatstequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is dit een bewuste taalfout om driepink uit te dagen, of mis ik een bepaalde context?
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Concentratievermogen voor zijn studie bijvoorbeeld
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoezo kookt je moeder nog voor je?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:53 schreef Solotov het volgende:
Andijviestamppot mmm mmmmm ooooocjaaaa
waarom ga je ineens zo sassy doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo kookt je moeder nog voor je?
Ik maak het zelf. Hele shitload aan spekjes er in nomnomnomquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoezo kookt je moeder nog voor je?
Waarom kijk je dergelijke shit?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet Temptation Island nog terugkijken.
Iedere keer als ik weer eens in deze SC kom snap ik niets van de status van deze (ex-)relatie.quote:
Tussen noel en xcachet? Ik heb ook geen ideequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iedere keer als ik weer eens in deze SC kom snap ik niets van de status van deze (ex-)relatie.
ik snap niks van naatjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iedere keer als ik weer eens in deze SC kom snap ik niets van de status van deze (ex-)relatie.
Het is uit. Zo moeilijk is 't nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daarom zit ik op FOK!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Leuk tijdverdrijf voor ‘s avonds.
Nounouquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij doelde op mij en der_mann, trut
Oh huh maar waarom doen mensen dan zo van HAHAHAH NOEL KIJK HIER IS ZE HOORquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:00 schreef Solotov het volgende:
[..]
Het is uit. Zo moeilijk is 't niet
Ik zag maar 1 iemand het doen hoor kweeniequote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh huh maar waarom doen mensen dan zo van HAHAHAH NOEL KIJK HIER IS ZE HOOR
Dat deed ik omdat Noel dat eerder vandaag bij mij deed.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh huh maar waarom doen mensen dan zo van HAHAHAH NOEL KIJK HIER IS ZE HOOR
OHquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat deed ik omdat Noel dat eerder vandaag bij mij deed.
kom nou niet op voor Aberquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Trut is wel een beetje een basisschoolterm
Hier zijn wel iets betere lichamen te vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 18:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer. Bij elkaar geraapt hoopje ellende.
Geniet ervan meidjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet Temptation Island nog terugkijken.
Dat moet je ook niet willenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |