autosport.comquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:11 schreef HansvanOchten het volgende:
Iemand een makkelijke overzicht site waar ook de banden bij staan?
Op gpupdate en gptoday staan alleen de snelste tijden maar zonder bandenkeuze.
als het goed is wel ja, tenminste dat zeiden ze gisteravondquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:15 schreef beantherio het volgende:
De Red Bull is gewoon gerepareerd neem ik aan? Ik lees er verder niets meer over.
Max is nu op de baan dus ik denk ja.quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:15 schreef beantherio het volgende:
De Red Bull is gewoon gerepareerd neem ik aan? Ik lees er verder niets meer over.
inb4quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
... dat ze het maar tot op de baan mogen redden.
ze hebben de motor net opgestart dus de kans wordt groterquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
... dat ze het maar tot op de baan mogen redden.
Was er gisteren niet een bericht waaruit bleek dat ze pas na de lunch in actie zouden komen?quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben de motor net opgestart dus de kans wordt groter
ja maar het is een goed teken dat ze motor opstarten, dan ben je al aardig ver met de opbouw lijkt mequote:Op woensdag 20 februari 2019 10:08 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Was er gisteren niet een bericht waaruit bleek dat ze pas na de lunch in actie zouden komen?
Dat mogen we hier niet zeggenquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:09 schreef Cattom het volgende:
ehm...waar vind ik een livestream die werkt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wordt aan gewerkt....ben net terug
quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:13 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat mogen we hier niet zeggenIs geheim jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch al een naam die al 50 jaar voorkomt in de racerij. Emerson, Christian en Enzo kennen we ook al.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:23 schreef NaturalScience het volgende:
Fittipaldi ..... ik vind het maar een moeilijke naam....
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Toch al een naam die al 50 jaar voorkomt in de racerij. Emerson, Christian en Enzo kennen we ook al.
Ik heb de indruk dat die echt een heel ander programma afwerken dan de andere teams. Bij Mercedes en RBR lijken ze totaal niet bezig te zijn met snelle tijden.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:48 schreef Sunri5e het volgende:
Voor wat het tot nu toe waard is... Ferrari gaat wel erg goed tot nu toe.
Ferrari ook niet direct hoor. Zijn niet constant quali rondjes aan het rijden, verre van.quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat die echt een heel ander programma afwerken dan de andere teams. Bij Mercedes en RBR lijken ze totaal niet bezig te zijn met snelle tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |