Vast wel en anders schijnt er nog een tweede auto te zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:44 schreef beantherio het volgende:
Einde van de dag voor RBR. Hopelijk kunnen ze dit repareren voor morgen.
Schijnt niet al te ernstig te zijn. En kan me niet voorstellen dat er geen tweede auto 'klaar' staat.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:44 schreef beantherio het volgende:
Einde van de dag voor RBR. Hopelijk kunnen ze dit repareren voor morgen.
in dit stadium nog niet hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Schijnt niet al te ernstig te zijn. En kan me niet voorstellen dat er geen tweede auto 'klaar' staat.
Flinke crash op het begin en je hele week is naar de klote? Lijkt me van niet tochquote:
Het lijkt me dat ze dit vannacht wel kunnen repareren. Als ze (al) voldoende reserveonderdelen hebben dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Flinke crash op het begin en je hele week is naar de klote? Lijkt me van niet toch
Het wiel is het probleem niet. Ophanging vervangen is 2 uur werk... Als de versnellingsbak naar z'n grootje is wordt het wat problematischer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:52 schreef beantherio het volgende:
Het wiel links achter is wel echt afgebroken lijkt het.
Denk wel dat ze aan onderdelen het meeste zo niet alles reserve hebben liggen op locatie maar binnen een uurtje gaan ze het niet kunnen repareren ben ik bang.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Flinke crash op het begin en je hele week is naar de klote? Lijkt me van niet toch
De Honda power surge is natuurlijk nog veel groter dan die 150 pk die de Renault er ineens bijkreeg in de bocht.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vreemde slipper. Leek niet zoveel aan de hand te zijn
Apart hoe hij de auto kwijt raakt. Gelukkig een beetje aan het eind van de dag maar je mist toch redelijk wat testrondjes.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De Honda power surge is natuurlijk nog veel groter dan die 150 pk die de Renault er ineens bijkreeg in de bocht.
En daarna voorafgaand aan de 1e race weer demoten zodat Max de eerste race wintquote:Op dinsdag 19 februari 2019 17:31 schreef mikieu het volgende:
Druk van een topteam he, donderdag Kvyat in de RB15.
De verwachting is dat de FW42 vannacht aankomt in Barcelona en dat ze morgenmiddag pas gaan rijden.quote:Apparently we didnt fix everything yet. At this time I'll refrain from posting more updates because the things are going extremely hectic inside the factory and it's hard to be certain about anything.
The plan is still to hit the track tomorrow.
Sir Frank and Claire are in the factory supervising everything.
Normaal gesproken wel maar bij dit soort tests met testauto's hebben ze niet altijd alle onderdelen dubbel, daarom wil je de auto ook niet in de muur hebben (1 van de redenen waarom ze ook op Barcelona testen is vanwege de grindbakken).quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:55 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Denk wel dat ze aan onderdelen het meeste zo niet alles reserve hebben liggen op locatie maar binnen een uurtje gaan ze het niet kunnen repareren ben ik bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |