ja en van de zwarte stukjes op patat, krijg je kankerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
van roken krijg je longenfyzeeem enzo van te veel vet eten enzo obesitas, enz
Mike is ook bezig, maar even roken of mag dat ook al niet meer? Gerrit kon wel mee helpen zoals wel meer daar dan gezellig samen straten wat ze al eerder gedaan hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:42 schreef mazaru het volgende:
En zie de bouwers eens keihard aan het werk zijn![]()
En dan hoor je ze samen beslissen dat Gerrit de straat moet gaan leggen. Gerrit die dus nu wel bezig is met de kistjes in tegenstelling tot deze twee.
[ afbeelding ]
Nou ik zou dat wel logisch vinden als Jessie ze heeft aangesproken want daarvoor brandde hij ze achter hun rug af tot op het bot.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:39 schreef mazaru het volgende: [..] Goh... dat zal toch niet door Jessie zijn gedaan? Jessie die de hele dag niets doet hoewel ik hem constant bezig zie en Jessie die nooit iets zegt hoewel de hele zooi daar kwaad is omdat Jessie ze allemaal aanspreekt? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:45 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nou ik zou dat wel logisch vinden als Jessie ze heeft aangesproken want daarvoor brandde hij ze achter hun rug af tot op het bot.
Die heeft een bril nodig. Tjonge jongequote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit 'is een stoere vent' vind Christel....![]()
![]()
![]()
heb hier ene kat ben er goed voor en eet baconquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:50 schreef mazaru het volgende:
Klotus krijst dat ze bacon wil. Ze gaat allemaal bacon vreten zegt de dierenvriend.
Ja en werken ho maar ergste is komen ermee weg worden nooit aangesprokenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:50 schreef Bonken het volgende:
Favoriete dagbesteding, uren over anderen lullen zodat ze niet aan hun eigen rol in Utopia en de problemen hoeven te denken. Laat staan eens een keer initiatief te tonen ... op wat voor vlak dan ook [ afbeelding ]
Ik heb ook een kat, ben gek op het beest en eet graag bacon, en eieren en kippensoep enzquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb hier ene kat ben er goed voor en eet bacon
Dieren beulquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb ook een kat, ben gek op het beest en eet graag bacon, en eieren en kippensoep enz
Totaal nietsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat doet die Hiske eigenlijk voor de groep? Ik kijk nu een ruime week en heb haar echt nog niets zien bijdragen.
Vraag het snotkoker.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat doet die Hiske eigenlijk voor de groep? Ik kijk nu een ruime week en heb haar echt nog niets zien bijdragen.
Sfeer beïnvloedenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Dat zouden ze allemaal moeten doen, ze hebben net gesport. Ik zou zeggen doe het zelf maar vetzak, je kan het goed gebruiken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Merel en Mylene doen niet mee
Triestquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:56 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Nog een heel gedoe om mensen zover te krijgen om mee te doen.
his en Chris laten nul komma nul los over hun eigen privé leven, maar wel wroeten in die van anderen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:50 schreef Bonken het volgende:
Favoriete dagbesteding, uren over anderen lullen zodat ze niet aan hun eigen rol in Utopia en de problemen hoeven te denken. Laat staan eens een keer initiatief te tonen ... op wat voor vlak dan ook [ afbeelding ]
Juist en werken ho maarquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
his en Chris laten nul komma nul los over hun eigen privé leven, maar wel wroeten in die van anderen.
Ik denk dat ze af en toe best bezig is met administratie / computerwerk maar dat de regie haar niet op de streams laat zien, omdat ze doodsaai is.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:52 schreef BarryOSeven het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:57 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik denk dat ze af en toe best bezig is met administratie / computerwerk maar dat de regie haar niet op de streams laat zien, omdat ze doodsaai is.
Franny?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het meisje met het beste hart van Utopia doet alleen mee als Jens ook mee doet
ja..:) the only onequote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Snotkoker nu met z'n klaagzang bij de verse.
Tiental niksnutten is al gedicimeerd tot 8.
Kijk eens in de spiegel neus!![]()
Kan er ook niks beters van maken, maar ik hoor van mede inwoners haar niet vaak genoemd worden in het rijtje luie mensen. Of ze moet inderdaad een verlengstuk van de Febo zijn, zodat ze zich wat vaker kan drukken ...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]ja erg zwaar pc werk
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fijn, zo ga je met mensen om die iets voor niets voor je komen doen, schijtvolk ....
Er viel niets over 'uit de tent te lokken' over Gerrit want ze wist het ook eenvoudigweg niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mylene laat zich niet uit de tent lokken over Gerrit
Zegt de grootste laffe flikker in hoogsteigen persoon!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:05 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Gerrit: ''Jullie zijn allemaal laffe flikkers''![]()
![]()
Precies, omkeren en snel wegwezen, ondankbaar kutvolk .....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:04 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Ga gewoon weg dames. Laat dat zooitjuhhhh.
Die wijven zijn gewoon laf, wel de mannen uitlachen maar het nu zelf af laten weten. klassiek geval van ''Laffe flikker''quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zegt de grootste laff flikker in hoogsteigen persoon!
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:07 schreef freaky40 het volgende:
En maar weer een bank naar buiten slepen...
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
his en Chris laten nul komma nul los over hun eigen privé leven, maar wel wroeten in die van anderen.
echt erg, ik hoorde ze net bezig en gaf de voorkeur aan de boor geluiden. Wat een heksen, ze overbieden elkaar over wat ze wel niets wisten over het vreemdgaan van Mlene en benoemen dan ook nog dat dier beiden hebben aangegeven eerst even met elkaar te bespreken wat ze daar wel of niet over willen zeggen op de streams. En deze twee benoemen het breeduit en ook niet 1 keer. Kotskotskotsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ja dat moet haast welquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap werkelijk niet, dat hier nog mensen naar toe komen, zal wel goed betalen .....
Als, alleen als Gerrit straks weer aan het werk gaat moeten ze er ook zo bij gaan staan schreeuwen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
bank buiten zetten in de zooi echt zuinig op hun spullen daar
wil de dikste blijven gok ikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:10 schreef Sofia2019 het volgende:
Waarom doet merel nooit mee ? Ze is de dikste
Zeker wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Lotus heeft mooie ronde billen
Ze is een obesitas make-up doosquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:10 schreef Sofia2019 het volgende:
Zonde om al dat duur verkregen vet eraf te sporten. Kan ze opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:10 schreef Sofia2019 het volgende:
Die hebben niks geregeld.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:10 schreef BloesBloes het volgende:
Die dwerg en die vetklep hadden het gewoon beter moeten organiseren, ze weten toch dat die meiden trainen rond de middag. Ik geef die meiden die niet meedoen gewoon gelijk
Zogenaamd grappig.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat commentaar van die twee luie zwijnen .....![]()
![]()
Precies, die Gerrit is zo lui die moet doorlopen om niet om te vallen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat commentaar van die twee luie zwijnen .....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:13 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Meurel weer vloggen.
Die moet wel een hele lange selfie stik hebben of supper groothoek om die dikke kop compleet in beeld te brengen
Gerrit was op de hoogte. De dames vroegen direct bij binnenkomst naar Gerrit. En Gerrit had tegen Brandon gezegd om niet te hard te sporten omdat de bootcampdames erna zpuden komen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:11 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Die hebben niks geregeld.
Is gewoon over het hek geflikkerd door de FEBO.
Net als de rest daar.
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:14 schreef Angelique61 het volgende:
Sjel wou zo graag een PT maar meedoen als er een bootcamp is ho maar..
Ja verdomd moeilijk om goed te quoten, sorry ....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:14 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Lachende smileys op je eigen post![]()
![]()
Ja die was op de hoogte gebracht door de FEBO.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:14 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Gerrit was op de hoogte. De dames vroegen direct bij binnenkomst naar Gerrit. En Gerrit had tegen Brandon gezegd om niet te hard te sporten omdat de bootcampdames erna zpuden komen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:18 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Gerrit: hier zitten een paar laffe Twats![]()
energie drankquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:18 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Brandana en wiebelhoofd hebben de maar een halve liter bier bijgepakt
Die denkt in Vindicat te zitten, soort van ontgroening van 1e jaarsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:19 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Hele tijd dat gegil van die Gerrit. Irritant joch.
Daar kan ik wel echt om lachen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
't is net de balkonscene van de Muppetshow
Valt wel mee.quote:
Trek die roetkap maar over zijn hoofdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die denkt in Vindicat te zitten, soort van ontgroening van 1e jaars
Zit bij Albertus Magnus zei hij gisterenavond.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:21 schreef Sofia2019 het volgende:
Wel goed van franny dat ze mee doet. Voor het eerst dat ze haar eigen plan trekt
Sorry maar ik heb zon grote hekel aan Franny dat het niet meer uit maakt wat ze doet, ik wil haar zo snel mogelijk de poort uitquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:21 schreef Sofia2019 het volgende:
Wel goed van franny dat ze mee doet. Voor het eerst dat ze haar eigen plan trekt
Die is volgens mij harder gepakt in zijn ontgroening en probeert nu te projecteren bij die gasten daar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja, maar de manier waarop tie het brengt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat ik Jessie nog eens gelijk moet geven, verdomme ....
Juist!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eindelijk Brandon eens aangesproken .....
Juist heeft Jessie zijn kleding bedruktquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:32 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Je moet dit, je moet dat, je moet zus, je moet zo.
Wie laat zich dit zeggen?
Ik niet, en al helemaal niet door een snotjong van 27 met een verlopen rotkop van een 65 plusser.
een ex? we gaan wel mee hè zegt merelquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader, de andere stream tijdens de aankomst van Mylène gister ....![]()
[ afbeelding ]
Reacties op de andere stream - 18 februari 2019.
x72nyix
1 Dropitprodukt gedrukt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Juist heeft Jessie zijn kleding bedrukt
Dat is zijn taak.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:36 schreef Angelique61 het volgende:
Is toch niet te geloven die Jessie die aan Brandon vraagt wat ie gedaan heeft hij is nog erger als je baas...
En 5 mailtjes!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:36 schreef snetje het volgende:
Jessie: Heb je ook nog producten gedrukt?..
Brandon: Ja 1...
En als het teveel werk is voor Brandon dan had hij die taak niet op zich moeten nemen..quote:
echt een aanrader jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aanrader, de andere stream tijdens de aankomst van Mylène gister ....![]()
[ afbeelding ]
Reacties op de andere stream - 18 februari 2019.
x72nyix
Ja, maar dat zijn er een hoop daar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Mijn god wat is die Brandon ook dom.
Toch heeft Jessie zojuist drie stemmen verdiend denk ik ....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Mijn god wat is die Brandon ook dom.
Hij is al 8 uur aan het werk jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:37 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zoek de schuld eens bij jezelf jes!
Wat heb je nou feitelijk vandaag gedaan?
2 kissie en een halve kilo koffie bonen.
De rest enkel en alleen maar zeiken zeuren en mensen hun pleziertje ontnemen.
En het vreemd vinden dat mensen geen reet doen.
Zelfs A3 was het zat deze morgen.
Nee hoor. Alleen omdat hij hem volkomen terecht van repliek dient? Omgekeerde wereld!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Toch heeft Jessie zojuist drie stemmen verdiend denk ik ....
Door de hulp van Jessie weten ze eindelijk hoe ze moeten plotteren...dat ding stond er al weken en ze konden/deden er niets mee..anders had dat plotter apparaat daar nog staan te verstoffen...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:39 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn er een hoop daar.
Als je je laat sturen door zo'n ventje die daar de baas denkt te moeten uithangen.
Kereltje was de mijne geweest.
franny zegt het wel vaker te hebben, teveel stressquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze zat er dicht tegen aan.
Das echt klote.
[ afbeelding ]
Brandon zou zorgen voor een bord ..al dagen lang.. maar verschuilt zich achter Erik ..het bord is er nog niet omdat Erik niet voorruit te krijgen is...dan zoek je maar een andere manier..quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef Angelique61 het volgende:
Waar bemoeit ie zich mee die Jessie
Ik zag haar helemaal verkeerd ademen en Lotus had het snel door. Hyperventilatie is rot, vooral als je verkeerd door blijft ademen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:43 schreef Ranah het volgende:
[..]
franny zegt het wel vaker te hebben, teveel stress
zou toch niet moeten als gelukkige verloofde
Hij mot wat segguh he....sjonge wat een ...lamaarquote:
Iedereen leert hem straks kennen,ze krijgen hem door!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef Angelique61 het volgende:
Waar bemoeit ie zich mee die Jessie
Nou, knap hoor, koning plotter. En de rest van de 10 weken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Door de hulp van Jessie weten ze eindelijk hoe ze moeten plotteren...dat ding stond er al weken en ze konden/deden er niets mee..anders had dat plotter apparaat daar nog staan te verstoffen...
Jessie is hopelijk nog lang niet klaar.quote:
Alsof ze dat niet al eerder kregen....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:44 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Iedereen leert hem straks kennen,ze krijgen hem door!
Zal ze straks wel weer een ceremonie voor moeten regelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:40 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zal meurel al weten dat Karl Lagerfeld is overleden?
Helaas spreekt hij niet alle niksnutten aan. Waarschijnlijk zou ik hem dan wat minder irritant vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Jessie is hopelijk nog lang niet klaar.
Toch mist de beste man wel wat tact. Hij zou een spoedvergadering bijeen moeten roepen om dit soort dingen te bespreken.
Helaas is de groep te dom om naar hem te luisteren.
Kwam dit door het sporten?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Das echt klote.
[ afbeelding ]
Ik vind het weer drie keer niks, geef het twee maanden of zo ....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:49 schreef ANTPQ-36 het volgende:
A die verse moet ook ff weten wat Brandana allemaal gedaan heeft.
Serieus?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:46 schreef freaky40 het volgende:
Ambu P2000: Prio 1 Amersfoortsestraatweg Laren...
Ik hoorde ook nog voorbij komen dat Mylène vreemd zou zijn gegaan omdat Gerrit haar teveel vrijheid gaf.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:45 schreef Koos1958 het volgende:
Sensatie vrouwen bah ze vullen van alles in op basis wat gerrit verteld heeft.die twee kunnen heg samen goed vinden en die twee droge wijven maken er een heel verhaal omheen. Als het zo heftig had geweest had gerrit haar niet uitgenodid voor het bezoek
Arme Struisquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:53 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Vraag het snotkoker.
Die drukte net een hele struisvogel in der reet.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:53 schreef snetje het volgende:
Mylene: Ik heb al gesport..Ik ga daar niet staan puffen en hijgen en dan de rest van de dag op mijn bed liggen ...dan help ik liever Adriaan met schilderen...
En terecht.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:54 schreef BarryOSeven het volgende:
Gerrit voelde zich zo groot gisteren maar Mylène trekt totaal niet naar hem toe.
wie is dit?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:42 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Das echt klote.
[ afbeelding ]
Ja klopt, Jessie is overal de oorzaak van daar....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat Jessie dit veroorzaakt heeft bij Erik ......
Dat zei een ene Lotus in het begin ook.............Kijk wat er van gekomen is.....Veel blablabla in het begin en uiteindelijk belanden ze allemaal in hun nest...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:53 schreef snetje het volgende:
Mylene: Ik heb al gesport..Ik ga daar niet staan puffen en hijgen en dan de rest van de dag op mijn bed liggen ...dan help ik liever Adriaan met schilderen...
Voor die 16 broden per dag (op de markt na)quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:58 schreef freaky40 het volgende:
Dat bakkerijtje begint er leuk uit te zien. Behoorlijk opgepimpt in vergelijking hoe het was.
Voor 1800 Euro kan je een hoop doen .....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:58 schreef freaky40 het volgende:
Dat bakkerijtje begint er leuk uit te zien. Behoorlijk opgepimpt in vergelijking hoe het was.
Zit een gouden randje langs dat brood.......quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:59 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Voor die 16 broden per dag (op de markt na)
Hard en oud inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit een gouden randje langs dat brood.......
Gouwe schimmel.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit een gouden randje langs dat brood.......
Ik vond het wel aardig van Mike. Hij wil zelfs zijn busje laten komen voor Eric. 2.70 m hoog.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zonde van de moeite Mike, Erik is deze week nog weg .....
Zn hele dag verlult die wat doet ie verder helemaal niksquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef Chanel5 het volgende:
Jij staat je tijd nu ook te verdoen door te lullen over anderen Jessie.
En niet alleen NU.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef Chanel5 het volgende:
Die gast doet fysiek niets, maar lullen gaat hem goed af....Wat zeg ik, delegeren gaat hem goed af....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef Chanel5 het volgende:
Zeiken om het zeiken.......quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het enige dat Jessie doet, ouwehoeren om het ouwehoeren .....
Dus dat.....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:07 schreef Hagenesie het volgende:
Als je het zat bent Jessie stap je toch lekker op.
Hij zal vaak gelijk hebben maar door zijn manier van doen strijkt hij de mensen tegen de haren in en bewerkstelligd hij het tegenovergestelde en iedereen wordt sjacho.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:05 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En niet alleen NU.
Hij heeft er een dagtaak van gemaakt.
Die verse heeft het ook door geloof ik "Mensen gaan echt niet harder rennen omdat jij het zegt"
Geen idee of dit op snokoker betrekking had.
Ja, Brandon houdt er niet van om tegengesproken te worden als moraalridder.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:08 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Hij keek aantal x boos in de camera en smeet zn kleren weg. Zeker boos op Jessie ?
De nobele, eerlijke, hardwerkende man kneus is slecht neergezet ....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:08 schreef Sofia2019 het volgende:
Hij keek aantal x boos in de camera en smeet zn kleren weg. Zeker boos op Jessie ?
Brandon, ja Brandon is actiever dan Gerrit........quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, Brandon houdt er niet van om tegengesproken te worden als moraalridder.
Dat zal best maar het gaat over Brandon. Hiske doet nog minder dan Gerrit, maar jaaaaaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Brandon, ja Brandon is actiever dan Gerrit........
Ja ma ja........quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zal best maar het gaat over Brandon. Hiske doet nog minder dan Gerrit, maar jaaaaa
ik heb ook nog zo n boek: Hoe wordt ik een ratquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:11 schreef ANTPQ-36 het volgende:
'k heb nog wel een lesstencil liggen "Leiderschaps training en vorming" uit m'n officiers carrière.
Ken die neus nog wat van leren.
Ja, Brandon doet weinig volgens Jessie en toen was het raak.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar even voor mijn beeldvorming, wat is er gebeurt dan?.....Jessie uitgevallen naar Brandon?
Lang verhaal maar het komt er op neer dat dat die snokoker weer aan het zeiken is dat er mensen niks doen.( Je zal er maar een dagtaak aan hebben)quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar even voor mijn beeldvorming, wat is er gebeurt dan?.....Jessie uitgevallen naar Brandon?
Wat ik hier zo lees en daar hoor: ja. Dat Brandon niks doet. Alleen kijken naar de dames die sportenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Mmm okay...Jessie is bezig om nog meer vrienden te maken...De kwal...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, Brandon doet weinig volgens Jessie en toen was het raak.
Daarvoor was Jessie al bezig over Jens en Gerrit.
Ik denk dat ik steeds meer begin te snappen waarom Boyd hem uitkotst...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:17 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Lang verhaal maar het komt er op neer dat dat die snokoker weer aan het zeiken is dat er mensen niks doen.( Je zal er maar een dagtaak aan hebben)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |