ja en van de zwarte stukjes op patat, krijg je kankerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
van roken krijg je longenfyzeeem enzo van te veel vet eten enzo obesitas, enz
Mike is ook bezig, maar even roken of mag dat ook al niet meer? Gerrit kon wel mee helpen zoals wel meer daar dan gezellig samen straten wat ze al eerder gedaan hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:42 schreef mazaru het volgende:
En zie de bouwers eens keihard aan het werk zijn![]()
En dan hoor je ze samen beslissen dat Gerrit de straat moet gaan leggen. Gerrit die dus nu wel bezig is met de kistjes in tegenstelling tot deze twee.
[ afbeelding ]
Nou ik zou dat wel logisch vinden als Jessie ze heeft aangesproken want daarvoor brandde hij ze achter hun rug af tot op het bot.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:39 schreef mazaru het volgende: [..] Goh... dat zal toch niet door Jessie zijn gedaan? Jessie die de hele dag niets doet hoewel ik hem constant bezig zie en Jessie die nooit iets zegt hoewel de hele zooi daar kwaad is omdat Jessie ze allemaal aanspreekt? [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:45 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nou ik zou dat wel logisch vinden als Jessie ze heeft aangesproken want daarvoor brandde hij ze achter hun rug af tot op het bot.
Die heeft een bril nodig. Tjonge jongequote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:46 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit 'is een stoere vent' vind Christel....![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |