his en Chris laten nul komma nul los over hun eigen privé leven, maar wel wroeten in die van anderen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:50 schreef Bonken het volgende:
Favoriete dagbesteding, uren over anderen lullen zodat ze niet aan hun eigen rol in Utopia en de problemen hoeven te denken. Laat staan eens een keer initiatief te tonen ... op wat voor vlak dan ook [ afbeelding ]
Juist en werken ho maarquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
his en Chris laten nul komma nul los over hun eigen privé leven, maar wel wroeten in die van anderen.
Ik denk dat ze af en toe best bezig is met administratie / computerwerk maar dat de regie haar niet op de streams laat zien, omdat ze doodsaai is.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat doet die Hiske eigenlijk voor de groep? Ik kijk nu een ruime week en heb haar echt nog niets zien bijdragen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:57 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik denk dat ze af en toe best bezig is met administratie / computerwerk maar dat de regie haar niet op de streams laat zien, omdat ze doodsaai is.
Franny?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het meisje met het beste hart van Utopia doet alleen mee als Jens ook mee doet
ja..:) the only onequote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Snotkoker nu met z'n klaagzang bij de verse.
Tiental niksnutten is al gedicimeerd tot 8.
Kijk eens in de spiegel neus!![]()
Kan er ook niks beters van maken, maar ik hoor van mede inwoners haar niet vaak genoemd worden in het rijtje luie mensen. Of ze moet inderdaad een verlengstuk van de Febo zijn, zodat ze zich wat vaker kan drukken ...quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]ja erg zwaar pc werk
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fijn, zo ga je met mensen om die iets voor niets voor je komen doen, schijtvolk ....
Er viel niets over 'uit de tent te lokken' over Gerrit want ze wist het ook eenvoudigweg niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mylene laat zich niet uit de tent lokken over Gerrit
Zegt de grootste laffe flikker in hoogsteigen persoon!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:05 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Gerrit: ''Jullie zijn allemaal laffe flikkers''![]()
![]()
Precies, omkeren en snel wegwezen, ondankbaar kutvolk .....quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:04 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Ga gewoon weg dames. Laat dat zooitjuhhhh.
Die wijven zijn gewoon laf, wel de mannen uitlachen maar het nu zelf af laten weten. klassiek geval van ''Laffe flikker''quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zegt de grootste laff flikker in hoogsteigen persoon!
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:07 schreef freaky40 het volgende:
En maar weer een bank naar buiten slepen...
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
his en Chris laten nul komma nul los over hun eigen privé leven, maar wel wroeten in die van anderen.
echt erg, ik hoorde ze net bezig en gaf de voorkeur aan de boor geluiden. Wat een heksen, ze overbieden elkaar over wat ze wel niets wisten over het vreemdgaan van Mlene en benoemen dan ook nog dat dier beiden hebben aangegeven eerst even met elkaar te bespreken wat ze daar wel of niet over willen zeggen op de streams. En deze twee benoemen het breeduit en ook niet 1 keer. Kotskotskotsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Ja dat moet haast welquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap werkelijk niet, dat hier nog mensen naar toe komen, zal wel goed betalen .....
Als, alleen als Gerrit straks weer aan het werk gaat moeten ze er ook zo bij gaan staan schreeuwen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
bank buiten zetten in de zooi echt zuinig op hun spullen daar
wil de dikste blijven gok ikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:10 schreef Sofia2019 het volgende:
Waarom doet merel nooit mee ? Ze is de dikste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |