Ze weet de camera al te vindenquote:
Hij weet het al.Heeft met Rob gebeld.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hebben ze Jens trouwens al gezegd dat het een grapje was van Teddy?
Ah mooi.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij weet het al.Heeft met Rob gebeld.
Haha hoe erg is ditquote:
place matsquote:Op maandag 18 februari 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Waarom geen soepkommen met handtekening?
Die heb jij al...quote:Op maandag 18 februari 2019 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
Waarom geen soepkommen met handtekening?
Heb jij al iets denderend voorbij horen komen dan?...quote:Op maandag 18 februari 2019 20:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vermoeiend die Jessie schiet alles af want ja hij bepaald
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tena's met aan de binnenkant het gezicht van Jessie
Tuurlijk niet... maar ja.. Jessiequote:Op maandag 18 februari 2019 20:29 schreef snetje het volgende:
[..]
Heb jij al iets denderend voorbij horen komen dan?...
Op bed.quote:
Ze zijn toch ook nog nooit op het idee gekomen om legpuzzels te maken?quote:
Vast weer op zijn bedquote:
Nee,ook leuk.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn toch ook nog nooit op het idee gekomen om legpuzzels te maken?
Te laten maken bedoel je?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn toch ook nog nooit op het idee gekomen om legpuzzels te maken?
En dan kunnen ze ruilen....al die van Tim zullen verfrommelt op de grond achterblijven...quote:Op maandag 18 februari 2019 20:31 schreef Bestweldonker het volgende:
Verzamelboek Utopia, met stickers...
why?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:33 schreef snetje het volgende:
[..]
En dan kunnen ze ruilen....al die van Tim zullen verfrommelt op de grond achterblijven...
Speelkaarten.......quote:Op maandag 18 februari 2019 20:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Te laten maken bedoel je?
Nee wel memorie.
Legpuzzels is best wel leuk. Maak een paar leuke foto's en laat daar puzzels van maken. Hadden ze eigenlijk met de feestdagen moeten doenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Te laten maken bedoel je?
Nee wel memorie.
Die maar 12,50 per pakje kosten.quote:
Ja dat zijn altijd wel leuke dingen.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Legpuzzels is best wel leuk. Maak een paar leuke foto's en laat daar puzzels van maken. Hadden ze eigenlijk met de feestdagen moeten doen
Omdat je natuurlijk alleen leuke Utopianen gaat verzamelen...quote:
diamond painting van hunquote:Op maandag 18 februari 2019 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Legpuzzels is best wel leuk. Maak een paar leuke foto's en laat daar puzzels van maken. Hadden ze eigenlijk met de feestdagen moeten doen
Al die stickers van Tim worden gebruikt om die muil van Jessie dicht te plakkenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:33 schreef snetje het volgende:
[..]
En dan kunnen ze ruilen....al die van Tim zullen verfrommelt op de grond achterblijven...
Ze hebben nu beide,verkoopt voor geen meter.quote:
Goeie.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
diamond painting van hun
Verbaast me niks.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hebben nu beide,verkoopt voor geen meter.
Juist goed verkopen mensen zijn er druk meequote:
Ja ik zie het steeds vaker voorbij komen overal.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Juist goed verkopen mensen zijn er druk mee
Okequote:
Daarom verkoopt denk ik heel goedquote:Op maandag 18 februari 2019 20:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja ik zie het steeds vaker voorbij komen overal.
Ja, ze liet een kettinkje zien toen ze bij koffietijd was, ziet er best leuk uit.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:36 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik denk, als Cristel haar sieraden, kan uitbreiden met een metalen letter van de koper erbij of als sleutelhangers met je eigen initiaal....dan gaat het lopen.
Fans kunnen nauwelijks gepersonaliseerde artikelen kopen, raar toch?
Die plaatjes kunnen ze straks gewoon downloaden van Fokquote:Op maandag 18 februari 2019 20:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een Mylène kalender gaat vast ook goed verkopen.En dan het liefst naakt.
Denk ik ook, je moet toch een beetje eropin springen wat populair is.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Daarom verkoopt denk ik heel goed
Ik denk dat Tim voodoo poppetjes goed zouden verkopenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:34 schreef snetje het volgende:
[..]
Omdat je natuurlijk alleen leuke Utopianen gaat verzamelen...
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik denk dat Tim voodoo poppetjes goed zouden verkopen
Als je zoiets kan kopen met je eigen letter of die van iemand anders als cadeau, dan gaat dat best lopen....denk ik.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja,z e liet een kettinkje zien toen ze bij koffietijd was, ziet er best leuk uit.
Dat is wel echt Utopiaans, jammer dat we daar nooit zoveel van zien of horen.
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Denk ik ook wel.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:38 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Als je zoiets kan kopen met je eigen letter of die van iemand anders als cadeau, dan gaat dat best lopen....denk ik.
Voodoo poppetjes vind ik wel een leuk idee, of misschien zijn gelukspoppetjes beter?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:38 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Avon? Dat had je vroeger ook.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:39 schreef rowan634 het volgende:
mijn moeder ging vroeger naar zon mylene avondjes met der vriendinnen
dan kwam ze met een tas vol zeepjes thuis (is een merk)
misschien iets voor onze mylene!
Ze willen ook overal de hoofdprijs voor hebben en er zo min mogelijk voor doenquote:
Dat overvragen aan hun fans, dat gaat ook tegen ze werken...............quote:
het bestaat nogquote:Op maandag 18 februari 2019 20:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Avon? Dat had je vroeger ook.
Een veel beter idee ja...quote:Op maandag 18 februari 2019 20:40 schreef BarryOSeven het volgende:
Ze zouden die kaarten gratis bij producten moeten meegeven.
quote:Op maandag 18 februari 2019 20:42 schreef rowan634 het volgende:
[..]
het bestaat noghttps://www.mylene.eu/
Bij 1 brood of appeltaart krijg je 2 stickersquote:Op maandag 18 februari 2019 20:40 schreef BarryOSeven het volgende:
Ze zouden die kaarten gratis bij producten moeten meegeven.
Ik begrijp nooit waarom mensen dit soort rommel kopen.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:44 schreef rowan634 het volgende:
ze zouden teddyberen moeten verkopen
die knuffels van bil&ruud gingen als ''zoete koekjes''
FreshFruit was je voorquote:Op maandag 18 februari 2019 20:44 schreef rowan634 het volgende:
ze zouden teddyberen moeten verkopen
die knuffels van bil&ruud gingen als ''zoete koekjes''
Dat lijkt me geen goed planquote:Op maandag 18 februari 2019 20:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ze moeten het brainstormen aan de COSsers overlaten, wij zijn hier beter in.
Ja doei, dat schreef ik 2 weken geleden al.quote:
Op FaceBook nog eerderquote:Op maandag 18 februari 2019 20:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja doei, dat schreef ik 2 weken geleden al.
Of bier verkopen met Teddy erop.quote:
Ik dacht dat wij alles samen deden?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja doei, dat schreef ik 2 weken geleden al.
Volgens mij nog geen bier gezien nog vandaag. Misschien Erik.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of bier verkopen met Teddy erop.![]()
Of is er nog geen blik opengetrokken?
iNbuseelquote:Op maandag 18 februari 2019 20:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Het stuit mij persoonlijk tegen de borst, dat ze alles bij een alie-express gaan bestellen en er zelf geen centje moeite voor willen doen.
Welke imbuseel gaat die zooi kopen dan?
Mwa,dat had Ivan meer gemaakt,Gabs zat er naast.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:48 schreef rowan634 het volgende:
dat boek wat naomi en gabs hadden gemaakt was wel heel leuk
daar heb ik toen veel te veel geld voor betaald
Probeer je me nu een ban aan te smeren?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij alles samen deden?
Stelen?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
iNbuseel![]()
Kwam van de week 'echowisten' tegen, moest een paar keer lezen wat er nu stond en wat het voor moest stelen.
AVONquote:Op maandag 18 februari 2019 20:39 schreef rowan634 het volgende:
mijn moeder ging vroeger naar zon mylene avondjes met der vriendinnen
dan kwam ze met een tas vol zeepjes thuis (is een merk)
misschien iets voor onze mylene!
Ik ben niet zo sterk in spelling....quote:Op maandag 18 februari 2019 20:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
iNbuseel![]()
Kwam van de week 'echowisten' tegen, moest een paar keer lezen wat er nu stond en wat het voor moest stellen.
oh jaaaa! dat was met dat magazine toen, dat was toen nog zo'n hele fittie met patrick die eerst de vormgeving deed en toen de bestanden wilde verwijderenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mwa,dat had Ivan meer gemaakt,Gabs zat er naast.
Heb je net lekker geneukt, komt er zo'n koekwaus van een cliniclown je uit bed halen.....quote:
En wat hebben jullie gedaan in Utopia?quote:
Met een ringquote:Op maandag 18 februari 2019 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wat hebben jullie gedaan in Utopia?
Geneukt.
En poepenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wat hebben jullie gedaan in Utopia?
Geneukt.
Ik vind het meedogenloos dat er zelfs nu geen compassie is voor Tim. Op mij komt hij authentiek over - zijn gevoelens zijn echt.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:58 schreef yaello het volgende:
hahaha dat filmpje uit de aflevering van vandaag "Tim is in tranen". Hi-la-risch. Hij doet flink zn best om te huilen.
Zijn gevoelens zullen zeker echt zijn.Alleen zijn gedrag en gedachten zijn wat hem maakt dat ik hem niet moet.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het meedogenloos dat er zelfs nu geen compassie is voor Tim. Op mij komt hij authentiek over - zijn gevoelens zijn echt.
Ja dat snap ik. Ik snap alleen niet dat er zelfs nu nog aan zijn gevoelens wordt getwijfeld.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn gevoelens zullen zeker echt zijn.Alleen zijn gedrag en gedachten zijn wat hem maakt dat ik hem niet moet.
Ik denk dat het ook wel meevalt met die gevoelens. Hij kan zijn kwakkie kwijt en ze luistert naar hemquote:Op maandag 18 februari 2019 21:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn gevoelens zullen zeker echt zijn.Alleen zijn gedrag en gedachten zijn wat hem maakt dat ik hem niet moet.
Doelde die op Jessie en relaties in Utopia 1... vond t nogal een uitspraakquote:Op maandag 18 februari 2019 21:05 schreef mazaru het volgende:
Tim: Ik ben een Narcist. Dat is een echte Narcist!
Volgens mij had hij het over Shelley en Gerritquote:Op maandag 18 februari 2019 21:07 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Doelde die op Jessie en relaties in Utopia 1... vond t nogal een uitspraak
Ik ben mild vandaag.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel meevalt met die gevoelens. Hij kan zijn kwakkie kwijt en ze luistert naar hem
Nope,ging echt over Jessie.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het over Shelley en Gerrit
Wij doelen op die scène in de broodbakkerij als hij te horen krijgt dat hij er niet mag werken. Hij houdt zich goed maar is zowat in tranen. Aan dat gevoel wordt getwijfeld.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel meevalt met die gevoelens. Hij kan zijn kwakkie kwijt en ze luistert naar hem
Dat is de uitzending toch? Niet nuquote:Op maandag 18 februari 2019 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij doelen op die scène in de broodbakkerij als hij te horen krijgt dat hij er niet mag werken. Hij houdt zich goed maar is zowat in tranen. Aan dat gevoel wordt getwijfeld.
Oh ik dacht dat je het over de 'liefde' tussen die twee bedoelde.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij doelen op die scène in de broodbakkerij als hij te horen krijgt dat hij er niet mag werken. Hij houdt zich goed maar is zowat in tranen. Aan dat gevoel wordt getwijfeld.
Ik geloof wel dat hij gek op haar is. Andersom lijkt me dat niet het geval.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over de 'liefde' tussen die twee bedoelde.
Daar heb ik namelijk wel mijn twijfels over om het tactisch te zeggen.
Ik denk dat hij gewoon blij is dat er iemand is die op hem valt. Dat zal niet al te vaak voorkomen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat hij gek op haar is. Andersom lijkt me dat niet het geval.
Hij heeft vaak gezegd dat ie er trots op is dat ie steeds een publieksstem krijgt. Dat ie het oké vindt dat ie buiten gehaat wordt.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook,hij heeft het ook bij Manon geprobeerd,die hem keihard afwees.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon blij is dat er iemand is die op hem valt. Dat zal niet al te vaak voorkomen.
En jij gelooft hem?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft vaak gezegd dat ie er trots op is dat ie steeds een publieksstem krijgt. Dat ie het oké vindt dat ie buiten gehaat wordt.
Dan moet ie ook niet janken als daar consequenties aan vastzitten.
En dat helpen in die bakkerij doet hij ook alleen maar omdat de stemmingen eraan komen. Anders is die nog te belazerd om voor 10 uur zijn bed uit te komen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft vaak gezegd dat ie er trots op is dat ie steeds een publieksstem krijgt. Dat ie het oké vindt dat ie buiten gehaat wordt.
dat zegt ie ook maar om het voor zichzelf te vergoelijkenquote:Op maandag 18 februari 2019 21:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ook dat.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat helpen in die bakkerij doet hij ook alleen maar omdat de stemmingen eraan komen. Anders is die nog te belazerd om voor 10 uur zijn bed uit te komen.
Nee hoor het ging om Jessie in Utopia 1quote:Op maandag 18 februari 2019 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het over Shelley en Gerrit
Knap, vorige had ze ook al een tampon in.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny moet bijna ongesteld worden.Dat we het maar even weten.
Ik doe niet aan NIVEA.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:15 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat zegt ie ook maar om het voor zichzelf te vergoelijken
Het ging mij er alleen maar om dat zijn verdriet over de bakkerij echt was. Dat hij verder zo stoer doet vind ik wat anders.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Ik ga alleen af op wat hij steeds roept. Dan moet ie dat niet roepen.
Iedereen heeft vorige week nog zijn naam op een lijstje geschreven voor vrijwilligers om Adriaan te helpen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat helpen in die bakkerij doet hij ook alleen maar omdat de stemmingen eraan komen. Anders is die nog te belazerd om voor 10 uur zijn bed uit te komen.
alweer?? Die is 3x in de maand ongesteld 😇quote:Op maandag 18 februari 2019 21:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny moet bijna ongesteld worden.Dat we het maar even weten.
Ja, ik moet beter luisteren. Maar dat is moeilijk als tim praat. Komt voornamelijk omdat alles wat er uit zijn mond komt een leugen of onzin is.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:15 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Nee hoor het ging om Jessie in Utopia 1
Tsja, wie zijn billen brandt.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ging mij er alleen maar om dat zijn verdriet over de bakkerij echt was. Dat hij verder zo stoer doet vind ik wat anders.
Die is in 2 maanden tijd al 6 keer ongesteld geweest.quote:
Dit dus,hij dacht echt de bad guy te zijn die mensen ergens ook wel leuk vonden.Maar dat is totaal mislukt.En daar komt hij steeds meer achter.Niemand vindt hem leuk.Zal mss wel hard aankomen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden. Als alles gezegd en gedaan is blijkt hij ook maar gewoon een mens.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Tsja, wie zijn billen brandt.
Geen medelijden mee of het verdriet nou echt is of niet.
Ik vond het ook sneu voor hem. En een afgang voor de hele groep, die zich door het fb schuim laten chanteren.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ging mij er alleen maar om dat zijn verdriet over de bakkerij echt was. Dat hij verder zo stoer doet vind ik wat anders.
Ik denk dat het komt omdat ze de ene keer de pil slikt en de andere keer een hooikoortstabletje. Lichaam snapt er niks meer van.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:16 schreef Derojo het volgende:
[..]
alweer?? Die is 3x in de maand ongesteld 😇
Tim is ook de enige die zich nu al druk aan het maken is over de stemming. Anders had hij echt niet aangeboden om te helpen. Die sukkel komt alleen tot leven tegen de tijd dat de stemmingen eraan komen. Daarvoor ligt die in bed en doet hij alles om de boel te saboteren en de BV leeg te trekken.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:16 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Iedereen heeft vorige week nog zijn naam op een lijstje geschreven voor vrijwilligers om Adriaan te helpen.
Tim was de enige die ook daadwerkelijk ging helpen.
Maar toen roerde het fb-schuim zich.
Het is een mens. Dat ie gewoon is, ben ik niet met je eensquote:Op maandag 18 februari 2019 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden. Als alles gezegd en gedaan is blijkt hij ook maar gewoon een mens.
Tsja, zo kun je alles wel goedpraten natuurlijk.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden. Als alles gezegd en gedaan is blijkt hij ook maar gewoon een mens.
Niet alleen het lichaam, als ik je zo leesquote:Op maandag 18 februari 2019 21:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat ze de ene keer de pil slikt en de andere keer een hooikoortstabletje. Lichaam snapt er niks meer van.
Ja inderdaad, het is het schuim van FB.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:18 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik vond het ook sneu voor hem. En een afgang voor de hele groep, die zich door het fb schuim laten chanteren.
Als zelfs zijn familie in post aangeeft dat hij therapie moet hebben is voor mij een teken dat hij als persoon verknipt is. Ook buiten utopiaquote:Op maandag 18 februari 2019 21:15 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat zegt ie ook maar om het voor zichzelf te vergoelijken
Het zou hem helpen als hij zijn eigen gedrag niet telkens goed probeert te praten, maar zijn mindere kanten in zou zien en erkennen naar anderen toe. Want natuurlijk heb je gelijk, maar hoe hij zich gedraagt en uitspreekt maakt dat je geeneens meer medelijden kan hebben.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zijn nu eenmaal de klanten, de klant is koning.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja inderdaad, het is het schuim van FB.
Als het om poezen gaat overtref jij mij. Oeh wat ben ik nu offtopic.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is een mens. Dat ie gewoon is, ben ik niet met je eens![]()
Maar goed jij hebt duidelijk meer empathisch vermogen dan ik
Ja vanaf 3 weken voor de stemmingenquote:Op maandag 18 februari 2019 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed punt Koos,en zelfs dat nam hij niet serieus.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als zelfs zijn familie in post aangeeft dat hij therapie moet hebben is voor mij een teken dat hij als persoon verknipt is. Ook buiten utopia
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het om poezen gaat overtref jij mij. Oeh wat ben ik nu offtopic.
Dat snap ik.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het zou hem helpen als hij zijn eigen gedrag niet telkens goed probeert te praten, maar zijn mindere kanten in zou zien en erkennen naar anderen toe. Want natuurlijk heb je gelijk, maar hoe hij zich gedraagt en uitspreekt maakt dat je geeneens meer medelijden kan hebben.
Als ze loopt te freewheelen met haar Citalopram kan kan de hormoonhuishouding ook behoorlijk van slag zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:19 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat ze de ene keer de pil slikt en de andere keer een hooikoortstabletje. Lichaam snapt er niks meer van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Voor 'n appelboom 'n beetje goede vrucht geeft ben je wel 4 jaar verderquote:Op maandag 18 februari 2019 21:20 schreef IkFok het volgende:
Tim wil een appelgaard maken in utopia voor de appeltaarten van Adriaanzegt jens tegen gerrit
Waar is Teddy?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:22 schreef Bblurker2 het volgende:
Een nieuwe plaat voor de OP![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar als je met hem een gesprek aangaat, gaat het met de snelheid van het licht weer over veganisme. Dat ga je mijden op den duur.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:24 schreef Ranah het volgende:
zo te horen voelt adje zich eenzaam
hij trekt zich 's avonds terug met een boek om utopia even uit te zetten
en niemand komt langs, niemand
hij werkt voor de bv, en iedereen gaat wel steeds naar de boomhut om te kijken
Hij bedoelde dat niemand naar de bakkerij kwam kijken (maar wel naar bijv de boomhut)quote:Op maandag 18 februari 2019 21:24 schreef Ranah het volgende:
zo te horen voelt adje zich eenzaam
hij trekt zich 's avonds terug met een boek om utopia even uit te zetten
en niemand komt langs, niemand
hij werkt voor de bv zodat er pizza's besteld kunnen worden, en iedereen gaat wel steeds naar de boomhut om te kijken
Bloedblaar op haar hoofdquote:
Ik hoor hem met Jessie wel normale gesprekken hebben. En Jessie helpt hem ook het meest met die bakkerij op poten zetten.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, maar als je met hem een gesprek aangaat, gaat het met de snelheid van het licht weer over veganisme. Dat ga je mijden op den duur.
Fontanelquote:
Ja daarom dat ik ook al zei dat ik het nogal een uitspraak vondquote:Op maandag 18 februari 2019 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ik moet beter luisteren. Maar dat is moeilijk als tim praat. Komt voornamelijk omdat alles wat er uit zijn mond komt een leugen of onzin is.
yep, bedoel ik ookquote:Op maandag 18 februari 2019 21:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat niemand naar de bakkerij kwam kijken (maar wel naar bijv de boomhut)
True, die twee zijn inderdaad wel leuk samen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoor hem met Jessie wel normale gesprekken hebben. En Jessie helpt hem ook het meest met die bakkerij op poten zetten.
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:26 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Ja daarom dat ik ook al zei dat ik het nogal een uitspraak vond
Hij is er ingesluisd volgens Shelley.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoor hem met Jessie wel normale gesprekken hebben. En Jessie helpt hem ook het meest met die bakkerij op poten zetten.
Die twee zijn een verademing in de ochtend. je moet er alleen wel vroeg (5 uur) je bed voor uit zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
True, die twee zijn inderdaad wel leuk samen.
Goddank trouwens dat Brandroid niet is doorgegaan met dat belachelijke rappenquote:Op maandag 18 februari 2019 21:12 schreef DKUp het volgende:
Lotus zingt en dan probeert die Brandon het ook nog
Dat is dan weer jammer jaquote:Op maandag 18 februari 2019 21:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die twee zijn een verademing in de ochtend. je moet er alleen wel vroeg (5 uur) je bed voor uit zijn.
En niemand komt op het idee om hem dat gewoon te zeggen als hij er over begint. Iets van: Nou dat heb ik nou wel gehoord. Maar hoe is het met jou?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, maar als je met hem een gesprek aangaat, gaat het met de snelheid van het licht weer over veganisme. Dat ga je mijden op den duur.
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij is er ingesluisd volgens Shelley.
Ik zet soms de wekker om het te zien.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die twee zijn een verademing in de ochtend. je moet er alleen wel vroeg (5 uur) je bed voor uit zijn.
Vooral dat laatste zou een unicum zijnquote:Op maandag 18 februari 2019 21:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En niemand komt op het idee om hem dat gewoon te zeggen als hij er over begint. Iets van: Nou dat heb ik nou wel gehoord. Maar hoe is het met jou?
Sjellie bedoel je ipv Jessie?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:29 schreef Zeyina het volgende:
Tja. Jessie gaat alvast 'aanpappen' met Adriaan. Want Gerrit is binnenkort niet meer bereikbaar vermoed ik
Klopt. Dat was toch dat ze haar tampon toch als bewijs moest laten zien? Heb ik hier gelezen, niet zelf gehoord.quote:
Jessie en Adriaan hebben al een klik samen sinds Jessie is binnengekomen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:29 schreef Zeyina het volgende:
Tja. Jessie gaat alvast 'aanpappen' met Adriaan. Want Gerrit is binnenkort niet meer bereikbaar vermoed ik
Al verbeterdquote:Op maandag 18 februari 2019 21:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sjellie bedoel je ipv Jessie?
Tuurlijk,want alles de schuld van Jessie.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
En waar doelt ze dan op? Ik neem aan dat ze op Jessie doelt want Shelley is helemaal gefocust op Jessie sinds ze veel bij die vier ransbakken zit.
Jep. Type fout moest Shelley zijn. Heb het al verbeterdquote:Op maandag 18 februari 2019 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie en Adriaan hebben al een klik samen sinds Jessie is binnengekomen.
dat is precies wat ik denk, haar wens is uitgekomen, er is een bloedmooie vrouw binnen zodat hij haar met rust laatquote:Op maandag 18 februari 2019 21:29 schreef Zeyina het volgende:
Tja. Shelley gaat alvast 'aanpappen' met Adriaan. Want Gerrit is binnenkort niet meer bereikbaar vermoed ik
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tuurlijk,want alles de schuld van Jessie.
wat een snotneus ook hè, een kippie, een konijnquote:Op maandag 18 februari 2019 21:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Jens vindt Mylene een leuk kippie, een vrolijk konijn.
Nou, dat vrolijke raakt iedereen daar kwijt.
Vanmorgen gesprek met Gerrit, Shelley en Jens over hoe Shelley het nu vond o.a.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:31 schreef Ranah het volgende:
[..]
dat is precies wat ik denk, haar wens is uitgekomen, er is een bloedmooie vrouw binnen zodat hij haar met rust laat
Ik ben gewoon al wakker, maar ik kijk die 2 ook altijdquote:Op maandag 18 februari 2019 21:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zet soms de wekker om het te zien.
Ik ook nog tot nu toequote:Op maandag 18 februari 2019 21:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mylène is vandaag al een paar keer scherp uit de hoek gekomen.Ik ben vooralsnog positief.
Ik heb beeldquote:Op maandag 18 februari 2019 21:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
Shelley aan het zuigen bij Adriaan.
Ik heb nog steeds geduld...quote:Op maandag 18 februari 2019 21:31 schreef PoezeligDing het volgende:
Jens vindt Mylene een leuk kippie, een vrolijk konijn.
Nou, dat vrolijke raakt iedereen daar kwijt.
Hoe oud is Jens?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:32 schreef Ranah het volgende:
[..]
wat een snotneus ook hè, een kippie, een konijn
man man blufferig pubertje
Dat moet leuk zijn.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:32 schreef Ranah het volgende:
[..]
wat een snotneus ook hè, een kippie, een konijn
man man blufferig pubertje
quote:
Mag Teddy er niet meer bij?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:22 schreef Bblurker2 het volgende:
Een nieuwe plaat voor de OP![]()
[ afbeelding ]
Ik voel een petitie en Kamervragen aankomen ...quote:
Hij draaft af en toe een beetje door.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:35 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Oke, zo lang hij het niet over seks heeft kan ik hem wel aanhoren.
Houwe zoquote:Op maandag 18 februari 2019 21:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een paar jaar volgens Jens.
Dat is onduidelijk en een groot geheim
Afspraak is alleen inwoners.quote:
Gizmo lukt het vast wel. Ik zet wel een TR.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:36 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Danique heeft dat plaatje gemaakt. Ik heb die niet.
Die maakt volgens mij ook geen tv en de rest wil niet naar huis.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:37 schreef Ranah het volgende:
de 2 denken dat erik niet lang meer blijft, is aan het eind van zijn latijn
Zijn mond stroomt er van over.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij draaft af en toe een beetje door.
Niet weer een Petertje!quote:Op maandag 18 februari 2019 21:37 schreef PoezeligDing het volgende:
Greet denkt dat het een onbegonnen zaak is om Erik daar te houden.
Weer een Petertjequote:
Dan ook de knuffelmvan merel Katie Lucy Anna eevee de vijf kippen en de poes.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:36 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Yep, die gedachte heb ik ook al gehad.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weer een Petertje![]()
En dat blijft ook zo. Dat komt omdat die stemming om de maand zou moeten. Om de twee maanden duurt te lang dan wil er iedere keer iemand weg
Niet veelquote:Op maandag 18 februari 2019 21:41 schreef mazaru het volgende:
Ja Gerrit dat vraag ik me ook af. Wat doet Brandon daar nou eigenlijk?
Overleven ?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:41 schreef mazaru het volgende:
Ja Gerrit dat vraag ik me ook af. Wat doet Brandon daar nou eigenlijk?
Gewoon 'pakken' uit de vorige OP?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:36 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik ga er niet over en mij maakt het verder niet uit.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ook de knuffelmvan merel Katie Lucy Anna eevee de vijf kippen en de poes.
Dat was dus de reden dat besloten was alleen inwoners in de
Op
quote:
Ik denk dat die thuis nog saaier is. Ik vind het een levenloze lul.quote:
Het is je dus niet opgevallen in de vorige OP?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ook de knuffelmvan merel Katie Lucy Anna eevee de vijf kippen en de poes.
Dat was dus de reden dat besloten was alleen inwoners in de
Op
Het beertje bij mij aanleveren werkt het best. Ik ga geen foto's "uitknippen", omdat dat de kwaliteit niet ten goede komt. Het beertje plak ik zo erbij in het bronbestand.quote:
Jesus wat is die lelijk (sorry)quote:
quote:
Die post tegenwoordig op Robert zijn FB.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:40 schreef formule het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Peter ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |