Ik begrijp nooit waarom mensen dit soort rommel kopen.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:44 schreef rowan634 het volgende:
ze zouden teddyberen moeten verkopen
die knuffels van bil&ruud gingen als ''zoete koekjes''
FreshFruit was je voorquote:Op maandag 18 februari 2019 20:44 schreef rowan634 het volgende:
ze zouden teddyberen moeten verkopen
die knuffels van bil&ruud gingen als ''zoete koekjes''
Dat lijkt me geen goed planquote:Op maandag 18 februari 2019 20:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ze moeten het brainstormen aan de COSsers overlaten, wij zijn hier beter in.
Ja doei, dat schreef ik 2 weken geleden al.quote:
Op FaceBook nog eerderquote:Op maandag 18 februari 2019 20:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja doei, dat schreef ik 2 weken geleden al.
Of bier verkopen met Teddy erop.quote:
Ik dacht dat wij alles samen deden?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja doei, dat schreef ik 2 weken geleden al.
Volgens mij nog geen bier gezien nog vandaag. Misschien Erik.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of bier verkopen met Teddy erop.![]()
Of is er nog geen blik opengetrokken?
iNbuseelquote:Op maandag 18 februari 2019 20:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Het stuit mij persoonlijk tegen de borst, dat ze alles bij een alie-express gaan bestellen en er zelf geen centje moeite voor willen doen.
Welke imbuseel gaat die zooi kopen dan?
Mwa,dat had Ivan meer gemaakt,Gabs zat er naast.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:48 schreef rowan634 het volgende:
dat boek wat naomi en gabs hadden gemaakt was wel heel leuk
daar heb ik toen veel te veel geld voor betaald
Probeer je me nu een ban aan te smeren?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij alles samen deden?
Stelen?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
iNbuseel![]()
Kwam van de week 'echowisten' tegen, moest een paar keer lezen wat er nu stond en wat het voor moest stelen.
AVONquote:Op maandag 18 februari 2019 20:39 schreef rowan634 het volgende:
mijn moeder ging vroeger naar zon mylene avondjes met der vriendinnen
dan kwam ze met een tas vol zeepjes thuis (is een merk)
misschien iets voor onze mylene!
Ik ben niet zo sterk in spelling....quote:Op maandag 18 februari 2019 20:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
iNbuseel![]()
Kwam van de week 'echowisten' tegen, moest een paar keer lezen wat er nu stond en wat het voor moest stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |