oh jaaaa! dat was met dat magazine toen, dat was toen nog zo'n hele fittie met patrick die eerst de vormgeving deed en toen de bestanden wilde verwijderenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mwa,dat had Ivan meer gemaakt,Gabs zat er naast.
Heb je net lekker geneukt, komt er zo'n koekwaus van een cliniclown je uit bed halen.....quote:
En wat hebben jullie gedaan in Utopia?quote:
Met een ringquote:Op maandag 18 februari 2019 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wat hebben jullie gedaan in Utopia?
Geneukt.
En poepenquote:Op maandag 18 februari 2019 20:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wat hebben jullie gedaan in Utopia?
Geneukt.
Ik vind het meedogenloos dat er zelfs nu geen compassie is voor Tim. Op mij komt hij authentiek over - zijn gevoelens zijn echt.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:58 schreef yaello het volgende:
hahaha dat filmpje uit de aflevering van vandaag "Tim is in tranen". Hi-la-risch. Hij doet flink zn best om te huilen.
Zijn gevoelens zullen zeker echt zijn.Alleen zijn gedrag en gedachten zijn wat hem maakt dat ik hem niet moet.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het meedogenloos dat er zelfs nu geen compassie is voor Tim. Op mij komt hij authentiek over - zijn gevoelens zijn echt.
Ja dat snap ik. Ik snap alleen niet dat er zelfs nu nog aan zijn gevoelens wordt getwijfeld.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn gevoelens zullen zeker echt zijn.Alleen zijn gedrag en gedachten zijn wat hem maakt dat ik hem niet moet.
Ik denk dat het ook wel meevalt met die gevoelens. Hij kan zijn kwakkie kwijt en ze luistert naar hemquote:Op maandag 18 februari 2019 21:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zijn gevoelens zullen zeker echt zijn.Alleen zijn gedrag en gedachten zijn wat hem maakt dat ik hem niet moet.
Doelde die op Jessie en relaties in Utopia 1... vond t nogal een uitspraakquote:Op maandag 18 februari 2019 21:05 schreef mazaru het volgende:
Tim: Ik ben een Narcist. Dat is een echte Narcist!
Volgens mij had hij het over Shelley en Gerritquote:Op maandag 18 februari 2019 21:07 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Doelde die op Jessie en relaties in Utopia 1... vond t nogal een uitspraak
Ik ben mild vandaag.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel meevalt met die gevoelens. Hij kan zijn kwakkie kwijt en ze luistert naar hem
Nope,ging echt over Jessie.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het over Shelley en Gerrit
Wij doelen op die scène in de broodbakkerij als hij te horen krijgt dat hij er niet mag werken. Hij houdt zich goed maar is zowat in tranen. Aan dat gevoel wordt getwijfeld.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel meevalt met die gevoelens. Hij kan zijn kwakkie kwijt en ze luistert naar hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |