die wens heb ik ook.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo wat gaaf. Ik zou dus DOL graag in dat huis willen zitten. En ik zou echt DOL graag dan die steen laten verhuizen. Echt waar ik wil dat wel eens mee maken. Lijkt me helemaal geweldig![]()
Gaan we het een keer dan samen doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:41 schreef Mirage het volgende:
[..]
die wens heb ik ook.
punt is alleen.. mocht het serviesgoed door de lucht vliegen... het is niet óns huis dat een ravage wordt...
(aangenomen dat het nog steeds bewoond wordt)
Dan stellen we voor om eerst al hun serviesgoed in dozen buiten het erf te zetten en halen we een stel glazen bij de kringloopquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gaan we het een keer dan samen doen![]()
Of gewoon met een hele stel fokkers![]()
Glazen uit de horeca kosten 3X niksquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dan stellen we voor om eerst al hun serviesgoed in dozen buiten het erf te zetten en halen we een stel glazen bij de kringloop
quote:Op donderdag 28 juli 2005 10:20 schreef Dr.Campbell het volgende:
Afijn, ik ga dus proberen het adres en eigenaar op te sporen, mocht je nog informatie kunnen vinden hoor ik het wel
Dr Campbell, thanx!! (beetje laat, maar vakantie enzo, vandaar). Locatie, adres, ik ga es proberen om hiermee de eigenaar te achterhalen.quote:Hoi Marietje_34, ik heb via email 'n beschrijving gekregen waar de spookboerderij zich moet bevinden.
De beschrijving heb ik letterlijk overgenomen uit 't mailtje dat ik binnenkreeg.
De spookboerderij ligt aan de Paralelweg wanneer je vanuit Zutphen naar Brummen rijd,
voorbij het kanon, dat is het laatste gebouw aan de kanonsdijk, verderop ligt nog een
boerderij en dan zie je nog een oud vervallen soort boerderij, het is meer een stal waarin
en waarbij ook nog koeien lopen.
Rechtdoor ga je naar Brummen, rechtsaf ga je naar Voorstonden.
Ik hoop dat je ( en natuurlijk evt andere geinteresseerden ) er iets aan hebt.
Verder heb ik er nog niets interessants over kunnen vinden, succes iig!![]()
Bedankt!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:34 schreef Tokse het volgende:
Heb ff een aanvulling nog:
http://vossen.xs4all.nl/bsz/jpa/brummen.htm#Eik%20spookboerderij
Graag gedaan hoor!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Dr Campbell, thanx!! (beetje laat, maar vakantie enzo, vandaar). Locatie, adres, ik ga es proberen om hiermee de eigenaar te achterhalen.
Enik vind het erg aardig dat je voor me hebt verder gevraagd!![]()
Ben lichtelijk druk op 't moment, maar als ik meer te weten mocht komen laat ik dat natuurlijk hier weten![]()
Even een vraagje en dit is niet om je voor lul te zetten of wat dan ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:40 schreef Nick1983 het volgende:
verhaal
ik begrijp niet goed waarom je de vraag aan hem stelt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Even een vraagje en dit is niet om je voor lul te zetten of wat dan ook.
Maar blow jij?
nou ja mensen die blowen hebben soms sneller he idee dat er iets gebeurd. Mocht het antwoord ja zijn heb ik zo een idee dat er een aantal dingen niet geheel echt gebeurd kunnen zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:42 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik begrijp niet goed waarom je de vraag aan hem stelt.
juist zin verhaal is een behoorlijk "nuchter" duidelijk verhaal.
Er zijn wel "wildere" verhalen te vinden op truth.![]()
Daarnaast denk ik dat het niet relevant is.
Wat voor conclusie denk jij eraan te kunnen verbinden ?
hallucineert iedere blower ? nee
kan een hallucinerende blower geen echte ervaringen hebben ? ook niet correct
dat zou hetzelfde zijn als dat een aansteller zijn been niet echt kan breken....
en @PDOA, kruisje rechtsboven aan je pagina
dat begreep ik alquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ja mensen die blowen hebben soms sneller he idee dat er iets gebeurd. Mocht het antwoord ja zijn heb ik zo een idee dat er een aantal dingen niet geheel echt gebeurd kunnen zijn![]()
Was gewoon een vraagje meer niet. En al helemal geen aanval op de user![]()
Ik snap niet wat dat er mee te maken heeft, maar om even antwoord te geven op je vraag: nee ik blow niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Even een vraagje en dit is niet om je voor lul te zetten of wat dan ook.
Maar blow jij?
zie mijn uitleg aan miragequote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:02 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Ik snap niet wat dat er mee te maken heeft, maar om even antwoord te geven op je vraag: nee ik blow niet.
Ben de slechtste nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:24 schreef Mirage het volgende:
Sorry voor de offtopic als mod nota bene
Maar ik wil ook_gek even bedanken voor zijn manier van vraagstelling (ondanks mijn mening over de vraag zelf) een paar posts terug en zijn vriendelijke manier van reageren na mijn/onze wedervraag.
Ik had dit natuurlijk via mail kunnen doen, maar ik vind dat dit best openbaar mag en zeker ook moet kunnen
Ik ben er gewoon erg blij mee !
Maar als je dat soort dingen als 10 jarig jongetje mee maakt wordt je er niet echt blij van...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zie mijn uitleg aan mirage
En oke, ik zou zonder problemen in dat huis willen slapen. Sterker nog lijkt me juist geweldig
ja weet je wat het is. Ik ben daar zo ongelovelijk nuchter in dat wil je niet weten. Dat soort dingen werken niet bij mij dat weet ik nu al. Met alle respect maar bij jou verhaal heb ik ook zo iets van TUURLIJK knul. Maar aan de andere kant word mijn intresse zo onwijs geprikkeld door jouw verhaal. Dat is bij mij heel tegen strijdig.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:53 schreef Nick1983 het volgende:
[..]
Maar als je dat soort dingen als 10 jarig jongetje mee maakt wordt je er niet echt blij van...
Zoals ik zei is mijn angst ook omgeslagen in interesse voor deze dingen.
Daarbij komt dat ik echt heel vaak ziek werd in dat huis ( je kunt het altijd ergens anders door verklaren, maar ik ben ervan overtuigd dat er iets niet klopte in dat huis)
Ik zou willen dat ik nu weer eens iets meemaakte of iets zag, mjah daar moet ik maar op wachten dan ofzo.
Even iets heel anders, kennissen van mijn ouders doen aan Reiki en Shiatsu, als je niet geloof in energiën van mensen en dergelijke, dan moet je eens naar iemand gaan die Reiki kan.....
Echt heel erg lekker en heel apart...
Staan ze onder "Windekind" in het telefoonboek, of ben je er inmiddels achter op wiens naam het staat?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:33 schreef ook_gek het volgende:
he nog even iets anders he. Ik heb gebeld naar de windekind. Maar er neemt niemand op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |