abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:41:46 #151
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29181414
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:49 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zo wat gaaf. Ik zou dus DOL graag in dat huis willen zitten. En ik zou echt DOL graag dan die steen laten verhuizen. Echt waar ik wil dat wel eens mee maken. Lijkt me helemaal geweldig
die wens heb ik ook.
punt is alleen.. mocht het serviesgoed door de lucht vliegen... het is niet óns huis dat een ravage wordt...
(aangenomen dat het nog steeds bewoond wordt)
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:45:47 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29181533
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:41 schreef Mirage het volgende:

[..]

die wens heb ik ook.
punt is alleen.. mocht het serviesgoed door de lucht vliegen... het is niet óns huis dat een ravage wordt...
(aangenomen dat het nog steeds bewoond wordt)
Gaan we het een keer dan samen doen
Of gewoon met een hele stel fokkers
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:46:29 #153
34156 Mirage
Smile !!!
pi_29181554
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:45 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gaan we het een keer dan samen doen
Of gewoon met een hele stel fokkers
Dan stellen we voor om eerst al hun serviesgoed in dozen buiten het erf te zetten en halen we een stel glazen bij de kringloop
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 27 juli 2005 @ 20:49:16 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29181629
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 20:46 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dan stellen we voor om eerst al hun serviesgoed in dozen buiten het erf te zetten en halen we een stel glazen bij de kringloop
Glazen uit de horeca kosten 3X niks
En als ze dan toch gaan vliegen gooien we gewoon mee
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_29194588
Afijn, ik ga dus proberen het adres en eigenaar op te sporen, mocht je nog informatie kunnen vinden hoor ik het wel

[/quote]

Hoi Marietje_34, ik heb via email 'n beschrijving gekregen waar de spookboerderij zich moet bevinden.
De beschrijving heb ik letterlijk overgenomen uit 't mailtje dat ik binnenkreeg.

De spookboerderij ligt aan de Paralelweg wanneer je vanuit Zutphen naar Brummen rijd,
voorbij het kanon, dat is het laatste gebouw aan de kanonsdijk, verderop ligt nog een
boerderij en dan zie je nog een oud vervallen soort boerderij, het is meer een stal waarin
en waarbij ook nog koeien lopen.
Rechtdoor ga je naar Brummen, rechtsaf ga je naar Voorstonden.

Ik hoop dat je ( en natuurlijk evt andere geinteresseerden ) er iets aan hebt.
Verder heb ik er nog niets interessants over kunnen vinden, succes iig!

[ Bericht 1% gewijzigd door Dr.Campbell op 28-07-2005 10:25:53 ]
  zaterdag 30 juli 2005 @ 19:34:17 #156
95210 Tokse
De enige echte Tokse
pi_29272852
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 10:20 schreef Dr.Campbell het volgende:
Afijn, ik ga dus proberen het adres en eigenaar op te sporen, mocht je nog informatie kunnen vinden hoor ik het wel

Hoi Marietje_34, ik heb via email 'n beschrijving gekregen waar de spookboerderij zich moet bevinden.
De beschrijving heb ik letterlijk overgenomen uit 't mailtje dat ik binnenkreeg.

De spookboerderij ligt aan de Paralelweg wanneer je vanuit Zutphen naar Brummen rijd,
voorbij het kanon, dat is het laatste gebouw aan de kanonsdijk, verderop ligt nog een
boerderij en dan zie je nog een oud vervallen soort boerderij, het is meer een stal waarin

Heb ff een aanvulling nog:

http://vossen.xs4all.nl/bsz/jpa/brummen.htm#Eik%20spookboerderij

[/quote]
Haal eruit wat erin zit!
  donderdag 11 augustus 2005 @ 16:58:38 #157
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_29562198
quote:

Dr Campbell, thanx!! (beetje laat, maar vakantie enzo, vandaar). Locatie, adres, ik ga es proberen om hiermee de eigenaar te achterhalen.
Enik vind het erg aardig dat je voor me hebt verder gevraagd!
Ben lichtelijk druk op 't moment, maar als ik meer te weten mocht komen laat ik dat natuurlijk hier weten
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:06:00 #158
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_29562277
quote:
Bedankt!
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_29655328
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 16:58 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Dr Campbell, thanx!! (beetje laat, maar vakantie enzo, vandaar). Locatie, adres, ik ga es proberen om hiermee de eigenaar te achterhalen.
Enik vind het erg aardig dat je voor me hebt verder gevraagd!
Ben lichtelijk druk op 't moment, maar als ik meer te weten mocht komen laat ik dat natuurlijk hier weten
Graag gedaan hoor!
pi_29755190
Ik sta zowieso wel open voor dit soort dingen....

Maar ik ben nu 3,5 jaar terug verhuisd naar Purmerend, maar daarvoor woonde ik in Amsterdam-Noord.

Toen ik een jaar of 10 was, heb ik ooit een "man" in mijn kamer gezien en ik weet 100% zeker dat ik wakker was. Toen ik het licht aandeed was hij ineens weg.... Toen ik die man beschreef aan mijn moeder, bleek het mijn oom geweest te zijn die zich had opgehangen....

Nog een tijd later overleed de opa en ik schijn keihard te hebben gehuild op het exacte moment dat hij overleed.....

Verder hoorde ik in dat huis ook altijd geluiden, wij hadden een lamminaten vloer en stoelen met ijzeren poten. Als die stoelen schoven had dat gewoon een heel herkenbaar geluid. snachts hoorde ik dan ook vaak het geluid van een schuivende stoel, of als ik in bed lag leek het af en toe gewoon alsof er iemand op me ging zitten.
Ik werd daar heel bang van op een gegeven moment en ik durfde niet eens meer alleen te douchen savonds of zonder licht te slapen...

Het schijnt dat ik een keer heel raar in mijn bed heb liggen schreeuwen en praten, zo erg dat mijn moeder zelfs overstuur raakte....

Op latere leeftijd veranderde die angst in interesse, maar echt iets gezien heb ik toen niet meer.
Mijn ex vriendin durfde in ieder geval nooit alleen naar de wc omdat ze bang was in dat huis (ik had toen nog nooit verteld van bovenstaande dingen).

Een goede vriend van mij die heel nuchter is wat dit betreft bleef een keer na een feestje slapen en hoorde ook dezelfde dingen in dat huis als ik en wanneer we gingen kijken was er niets. En zodra we weer naar boven liepen kwam het geluid weer terug. Hij vertikte het dan ook om ooit nog een keer snachts in dat huis te blijven...
Ik was ook heel erg vaak ziek in de tijd dat ik in dat huis woonde.... bij het minste geringste had ik griep of iets anders.

Ik woon nu dus 3,5 jaar in Purmerend en heb nog geen 1 keer iets meegemaakt wat lijkt op bovenstaande dingen en ik wordt nu gemiddeld 1 keer per JAAR ziek....

Het is heel lastig te bewijzen dat het echt is en je kunt je een heleboel inbeelden, maar ik weet zeker dat wat ik heb meegemaakt echt is.

Ik vertelde ook toen we verhuisd waren aan mijn moeder dat ik altijd geluiden hoorde in huis (ik had het DAAR nog nooit over gehad met haar) en zij vertelde me toen ook pas dat zij dat ook altijd hoorde snachts.

Ik ben er nu in ieder geval heel erg in geïnteresseerd en wacht op het moment dat ik weer eens iets zie.
pi_29756306
Whehehe wat een lulkoek allemaal!
  donderdag 18 augustus 2005 @ 16:28:56 #162
8372 Bastard
Persona non grata
pi_29756566
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 16:19 schreef PDOA het volgende:
Whehehe wat een lulkoek allemaal!
Bedankt voor je reactie, move on!
The truth was in here.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 18:30:31 #163
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29758629
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 15:40 schreef Nick1983 het volgende:
verhaal
Even een vraagje en dit is niet om je voor lul te zetten of wat dan ook.
Maar blow jij?
pi_29758923
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar blow jij?
ik begrijp niet goed waarom je de vraag aan hem stelt.
juist zin verhaal is een behoorlijk "nuchter" duidelijk verhaal.
Er zijn wel "wildere" verhalen te vinden op truth.

Daarnaast denk ik dat het niet relevant is.
Wat voor conclusie denk jij eraan te kunnen verbinden ?
hallucineert iedere blower ? nee
kan een hallucinerende blower geen echte ervaringen hebben ? ook niet correct

dat zou hetzelfde zijn als dat een aansteller zijn been niet echt kan breken....

en @PDOA, kruisje rechtsboven aan je pagina
Sir Winston Churchill
  donderdag 18 augustus 2005 @ 18:50:01 #165
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29759099
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:42 schreef Mirage het volgende:

[..]

ik begrijp niet goed waarom je de vraag aan hem stelt.
juist zin verhaal is een behoorlijk "nuchter" duidelijk verhaal.
Er zijn wel "wildere" verhalen te vinden op truth.

Daarnaast denk ik dat het niet relevant is.
Wat voor conclusie denk jij eraan te kunnen verbinden ?
hallucineert iedere blower ? nee
kan een hallucinerende blower geen echte ervaringen hebben ? ook niet correct

dat zou hetzelfde zijn als dat een aansteller zijn been niet echt kan breken....

en @PDOA, kruisje rechtsboven aan je pagina
nou ja mensen die blowen hebben soms sneller he idee dat er iets gebeurd. Mocht het antwoord ja zijn heb ik zo een idee dat er een aantal dingen niet geheel echt gebeurd kunnen zijn

Was gewoon een vraagje meer niet. En al helemal geen aanval op de user
pi_29759209
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nou ja mensen die blowen hebben soms sneller he idee dat er iets gebeurd. Mocht het antwoord ja zijn heb ik zo een idee dat er een aantal dingen niet geheel echt gebeurd kunnen zijn

Was gewoon een vraagje meer niet. En al helemal geen aanval op de user
dat begreep ik al
Sir Winston Churchill
  donderdag 18 augustus 2005 @ 19:33:07 #167
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29760161
he nog even iets anders he. Ik heb gebeld naar de windekind. Maar er neemt niemand op
pi_29767175
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar blow jij?
Ik snap niet wat dat er mee te maken heeft, maar om even antwoord te geven op je vraag: nee ik blow niet.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 23:05:17 #169
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29767326
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:02 schreef Nick1983 het volgende:

[..]

Ik snap niet wat dat er mee te maken heeft, maar om even antwoord te geven op je vraag: nee ik blow niet.
zie mijn uitleg aan mirage
En oke, ik zou zonder problemen in dat huis willen slapen. Sterker nog lijkt me juist geweldig
pi_29768143
Sorry voor de offtopic als mod nota bene
Maar ik wil ook_gek even bedanken voor zijn manier van vraagstelling (ondanks mijn mening over de vraag zelf) een paar posts terug en zijn vriendelijke manier van reageren na mijn/onze wedervraag.

Ik had dit natuurlijk via mail kunnen doen, maar ik vind dat dit best openbaar mag en zeker ook moet kunnen
Ik ben er gewoon erg blij mee !
Sir Winston Churchill
  donderdag 18 augustus 2005 @ 23:48:32 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29768989
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:24 schreef Mirage het volgende:
Sorry voor de offtopic als mod nota bene
Maar ik wil ook_gek even bedanken voor zijn manier van vraagstelling (ondanks mijn mening over de vraag zelf) een paar posts terug en zijn vriendelijke manier van reageren na mijn/onze wedervraag.

Ik had dit natuurlijk via mail kunnen doen, maar ik vind dat dit best openbaar mag en zeker ook moet kunnen
Ik ben er gewoon erg blij mee !
Ben de slechtste niet

En om even on-topic te blijven. Ik ben heel rusig info aan het verzamelen over de windekind die ik later hier ga neer zetten voor de geen die het willen weten. En ik ga nieuwe foto's proberen te regelen
pi_29769134
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

zie mijn uitleg aan mirage
En oke, ik zou zonder problemen in dat huis willen slapen. Sterker nog lijkt me juist geweldig
Maar als je dat soort dingen als 10 jarig jongetje mee maakt wordt je er niet echt blij van...
Zoals ik zei is mijn angst ook omgeslagen in interesse voor deze dingen.

Daarbij komt dat ik echt heel vaak ziek werd in dat huis ( je kunt het altijd ergens anders door verklaren, maar ik ben ervan overtuigd dat er iets niet klopte in dat huis )

Ik zou willen dat ik nu weer eens iets meemaakte of iets zag, mjah daar moet ik maar op wachten dan ofzo.

Even iets heel anders, kennissen van mijn ouders doen aan Reiki en Shiatsu, als je niet geloof in energiën van mensen en dergelijke, dan moet je eens naar iemand gaan die Reiki kan.....
Echt heel erg lekker en heel apart...
  donderdag 18 augustus 2005 @ 23:58:52 #173
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_29769335
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:53 schreef Nick1983 het volgende:

[..]

Maar als je dat soort dingen als 10 jarig jongetje mee maakt wordt je er niet echt blij van...
Zoals ik zei is mijn angst ook omgeslagen in interesse voor deze dingen.

Daarbij komt dat ik echt heel vaak ziek werd in dat huis ( je kunt het altijd ergens anders door verklaren, maar ik ben ervan overtuigd dat er iets niet klopte in dat huis )

Ik zou willen dat ik nu weer eens iets meemaakte of iets zag, mjah daar moet ik maar op wachten dan ofzo.

Even iets heel anders, kennissen van mijn ouders doen aan Reiki en Shiatsu, als je niet geloof in energiën van mensen en dergelijke, dan moet je eens naar iemand gaan die Reiki kan.....
Echt heel erg lekker en heel apart...
ja weet je wat het is. Ik ben daar zo ongelovelijk nuchter in dat wil je niet weten. Dat soort dingen werken niet bij mij dat weet ik nu al. Met alle respect maar bij jou verhaal heb ik ook zo iets van TUURLIJK knul. Maar aan de andere kant word mijn intresse zo onwijs geprikkeld door jouw verhaal. Dat is bij mij heel tegen strijdig.

Ik heb hier wel eens verteld over een beeld dat uit de tempel komt ergens in India waar ik van kleins af aan gek van ben. Toen mijn oma kwam te overleiden hebben we dat beeld in de huiskamer gezet. Elke maand had mijn moeder extreem zware hoofdpijn zo erg dat ze letterlijk 3 dagen totaal van de wereld was. Gewoon echt 3 dagen totaal kwijt zijn en voor dood op bed liggen. Beeld komt op mijn kamer en ze heeft er NOOIT meer last van gehad. Kennis van me die dan ook dingen kan voelen heeft ook altijd gezegt van zet dat beeld bij ook_gek op zijn kamer let maar op!

leuke overeenkomst met jou verhaal over ziek zijn toch?
pi_29769809
Inderdaad, zoiets zou het kunnen zijn. En ik ben opzich ook wel nuchter hoor wat dat betreft, maar ik kan niet ontkennen wat ik zie of meemaak.
Die opa van mijn moeder waar ik het over had die woonde wel vroeger tegenover ons oude huis, misschien dat het er iets mee te maken heeft gehad... ik weet het in ieder geval niet....

Het probleem is echter vaak dat mensen naar aanleiding van sommige verhalen, hun eigen verhaal gaan creeëren en zo worden vaak de ongeloofwaardige verhalen de wereld in geholpen.
Mijn vader en broer zijn ook totaal nuchter wat dit betreft, maar zelfs mijn vader heeft wel eens hetzelfde gevoel als ik gehad, alsof er dus iemand op zijn borst zijn zitten ..... echt raar....
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:19:01 #175
29038 Vectra
Buurman, ik hier?!
pi_29791966
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:33 schreef ook_gek het volgende:
he nog even iets anders he. Ik heb gebeld naar de windekind. Maar er neemt niemand op
Staan ze onder "Windekind" in het telefoonboek, of ben je er inmiddels achter op wiens naam het staat?

Van de week nog twee keer langsgekomen, maar het zag er idd nogal verlaten uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')