quote:ik zag t ook maar ik denk dat het gewoon op de muur zit.
Op maandag 24 november 2003 21:29 schreef gamerXXX het volgende:
5de foto Zie je die vlek dan rechts van de deur ook nog iets raar iemand een idee wat dit kan zijn?
quote:Nee, zit niet op de muur.. Vlak daarn anog een foto gemaakt, en toen was t weg!
Op maandag 24 november 2003 22:04 schreef CherryLips het volgende:[..]
ik zag t ook maar ik denk dat het gewoon op de muur zit.
Deze foto heb ik er meteen achtna genomen omdat ik dacht dat het huis er niet mooi op stond!
quote:Jah, die vlek is echt een vlek op de muur jah.. Die zit ook wel aan de andere kant van deur maar dan nog langwerpiger!
Op maandag 24 november 2003 23:28 schreef CherryLips het volgende:
de vlek die ik bedoelde zit er nog steeds...
Maar op dit plaatje: http://storiez.nl/fok/huis6.jpg , zit een hele heldere vlek. Ik dnek persoonlijk dat het een regen druppel (op de lens ? ) is. Maar een foto later dus (Bovenstaande) is de vlek weg! Opgedroogd, na 10 seconden?
quote:En waar ligt Wichmond?
Op woensdag 10 december 2003 17:57 schreef Bartolomew het volgende:
Staat dit huis niet in Wichmond?
Ja idd, die engelsen staan op de nummer 1 qua datquote:Op maandag 6 januari 2003 16:29 schreef neliz123 het volgende:
Klinkt leuk! En waar is 'bij ons op de straat'?quote:Op dinsdag 1 juni 2004 20:17 schreef Plske het volgende:
Bij ons op de straat is een huis waar iemand zich in de keuken heeft opgahangen.
Het huis is nu al 3 keer in een jaar verkocht. volgens mij spookt het daar en kunnen mensen niet slapen![]()
Dat wil ik nu ook al jaren.... maar ik weet geen geschikte locatie.... er moet een mooi verhaal bij zitten niet zo van hets spookt want er komen rare geluiden vandaanquote:Op zaterdag 4 januari 2003 20:12 schreef ThugLove het volgende:
Nee want voor je het weet ben je zelf een lopend spookhuis !quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:28 schreef rik007 het volgende:
ZweefMeisje wil je een rondleiding in een spookhuis? Ik zou er geen nacht willen blijven. Ik heb alle Most Haunted afleveringen bekeken en ik moet er niet aan denken dat ik in het donker in één van deze objecten zou moeten overnachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |