abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14900099
5de foto Zie je die vlek dan rechts van de deur ook nog iets raar iemand een idee wat dit kan zijn?
pi_14901613
quote:
Op maandag 24 november 2003 21:29 schreef gamerXXX het volgende:
5de foto Zie je die vlek dan rechts van de deur ook nog iets raar iemand een idee wat dit kan zijn?
ik zag t ook maar ik denk dat het gewoon op de muur zit.
Tap tap tap
pi_14904453
Marietje: Ik weet niet of t een echt spook huis was... t was in elk geval erg creepy op t laatst!
quote:
Op maandag 24 november 2003 22:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik zag t ook maar ik denk dat het gewoon op de muur zit.

Nee, zit niet op de muur.. Vlak daarn anog een foto gemaakt, en toen was t weg!

Deze foto heb ik er meteen achtna genomen omdat ik dacht dat het huis er niet mooi op stond!

En hier heb ik écht over nagedacht!
pi_14904784
de vlek die ik bedoelde zit er nog steeds...
Tap tap tap
pi_14908992
quote:
Op maandag 24 november 2003 23:28 schreef CherryLips het volgende:
de vlek die ik bedoelde zit er nog steeds...
Jah, die vlek is echt een vlek op de muur jah.. Die zit ook wel aan de andere kant van deur maar dan nog langwerpiger!

Maar op dit plaatje: http://storiez.nl/fok/huis6.jpg , zit een hele heldere vlek. Ik dnek persoonlijk dat het een regen druppel (op de lens ? ) is. Maar een foto later dus (Bovenstaande) is de vlek weg! Opgedroogd, na 10 seconden?

pi_15304419
Stormloop Topic!!

Not!

pi_15307669
Staat dit huis niet in Wichmond?
pi_15323079
quote:
Op woensdag 10 december 2003 17:57 schreef Bartolomew het volgende:
Staat dit huis niet in Wichmond?
En waar ligt Wichmond?
Het huis staat in elk geval in een plaatsje achter zutphen / dieren.
pi_15340406
De Heks van Wichmond?
It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
  woensdag 11 februari 2004 @ 04:40:04 #60
80564 missymouse
Lieve muisje :)
pi_17078825
op de laaste foto zie ik aan linkerkant onderste raam iets wat op een schim lijkt en die bol die je eerder benoemde zie ik 2x 1e heel fel en iets lager naar links een vage.
  zondag 18 april 2004 @ 10:56:28 #61
40519 ThugLove
Me Against The World
pi_18509295
ik zie niks op die foto`s hoor... ja als je lang genoeg staart dan gaan mun ogen zelf vlekker creeren...

ik zoek gewoon een leuk oud huis ofzow waar veel gefrustreerde spookjes zijn!
Only God Can Judge Me
pi_18511693
quote:
Op maandag 6 januari 2003 16:29 schreef neliz123 het volgende:
Ja idd, die engelsen staan op de nummer 1 qua dat
Ken wel een engels meisje en dat huis van haar schijnt ook niet zuiver te zijn.
pi_19570646
Bij ons op de straat is een huis waar iemand zich in de keuken heeft opgahangen.
Het huis is nu al 3 keer in een jaar verkocht. volgens mij spookt het daar en kunnen mensen niet slapen
pi_19574370
quote:
Op dinsdag 1 juni 2004 20:17 schreef Plske het volgende:
Bij ons op de straat is een huis waar iemand zich in de keuken heeft opgahangen.
Het huis is nu al 3 keer in een jaar verkocht. volgens mij spookt het daar en kunnen mensen niet slapen
Klinkt leuk! En waar is 'bij ons op de straat'?
pi_19591617
3 huizen verder
pi_19598825
De vorige bewoner van mijn huis heeft zich opgehangen in mijn kamer. En het spookt er............................. NIET. Toch niet dat ik weet, want ik slaap er alleen nog maar in't weekend. Maar ik ben toch wel blij dat ik het nog niet lang weet. Anders zouden mijn gedachten wel eens kunnen gaan spoken
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
  zaterdag 5 juni 2004 @ 20:44:48 #67
96505 freaky_girl
Wij die alles kunnen...
pi_19668942
In ede is een bos, ehm kernhem heet het!! Daar schijnt met volle maan een vrouw gezien te worden. Het witte wief word ze genoemd! Je hebt daar ook een steen. De bloedsteen noemen ze het. En met volle maan als je er in prikt komt er bloed uit! Dus ms dat je daareens kan geen kijken
En in een huis van een vriendin van mij zit een geest. Elke nacht klokslag 2 uur hoort ze gehuil van een vrouw. Wat blijkt, een vrouw is daar het raam uit gesprongen om 2 uur snachts. En bij dat raam hoort ze het............
We are like frogs oblivious..
  dinsdag 8 juni 2004 @ 12:04:50 #68
96267 machiavezistme
lekker boeiend
pi_19723769
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 20:12 schreef ThugLove het volgende:
Dat wil ik nu ook al jaren.... maar ik weet geen geschikte locatie.... er moet een mooi verhaal bij zitten niet zo van hets spookt want er komen rare geluiden vandaan . Of hets spookt hier maar waar is hier :S daar koop je gewoon nix voor.....

Volgens keromane is er in een dorpje in st-oedenrode een oude melkfabriek waar het schijnt te spoken das niet zo ver van me vandaan maar er wonen mensen !!!!! dus ben je al afhankelijk van andere.

Nou mocht er een goed plan zijn dan ga ik wel mee, tenminste als jullie niet bang zijn dat ik een geest ben
jullie zijn allemaal kneuzen die niks beters te doen hebben dan op fok te gaan zitten, omdat het rustig is op MSN.... ik blij dat ik het nu alleen even doe omdat het buiten regent.
pi_19768772
lang geleden hebben mijn ouders en ik in een 'spookhuis' gewoond.
Voor ons woonde er een oudere vrouw in dat huis en ze werd ziek dus moest naar een verpleegtehuis dat wilde ze niet, ze wilde in haar eigen huis sterven...
Dat is dus niet gebeurt dus is ze na haar dood 'terug gekomen'
ons gezin was waarschijnlijk te druk voor haar ... zodoende dat ze ons niet met rust liet.
even een rijtje dingen die daar gebeurde
Ten eerste hadden mijn ouders dat huis net gekocht (het is een huis van rond 1920 als ik me niet vergis), en mijn moeder ging de ramen wassen...allen waren schoon behalve 1 raam daar bleef een hand afdruk opzitten! het was niet vies het ging er gewoon niet af (zelf de ruit was een x gebroken maar handafdruk kwam weer terug).
alles maar dan ook ales verdween in dat huis en werd op hele andere plekken terug gevonden.
Mijn broer zag dingen daar (hij was misschien een jaar of 7 toen)...hij zag oa. altijd een oude indiaan . En weet je wat creepy is mijn pa is een aantal jaar geleden met stamboom onderzoek van onze familie en wij schijnen oa. af te stammen van de indianen!
and so on and so on.

Er is trouwens ook een x een tv opname gemaakt in ons huis voor de VPRO (weet niet meer hoe dat programma heet). Ook is er een x een paragnost geweest en die heeft verteld dat onze kelder oa een schuilplaats was voor joden in de 2de WO.

Mijn ouders hebben er uiteindelijk 12 jaar gewoond, ik zoiets van 5 (dus weet er nagenoeg nix meer van)...

nou dat was mijn creepy huisje
ijs_beer fan!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 10:43:14 #70
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28408189
Dat huis in Monster, is dat al weer bewoond ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28438627
Het huis in monster ziet er keurig verzorgt uit. Er staan geen 'te koop' borden in de tuin en volgens de telefoongidsen wonen er mensen. Bewoond dus (door levenden).
pi_28492900
Iemand zin in een kop koffie ?

Rondleiding komt vanzelf wel
Angst is de grootste vijand van de mens
pi_28568109
ZweefMeisje wil je een rondleiding in een spookhuis? Ik zou er geen nacht willen blijven. Ik heb alle Most Haunted afleveringen bekeken en ik moet er niet aan denken dat ik in het donker in één van deze objecten zou moeten overnachten.
pi_28587165
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 22:28 schreef rik007 het volgende:
ZweefMeisje wil je een rondleiding in een spookhuis? Ik zou er geen nacht willen blijven. Ik heb alle Most Haunted afleveringen bekeken en ik moet er niet aan denken dat ik in het donker in één van deze objecten zou moeten overnachten.
Nee want voor je het weet ben je zelf een lopend spookhuis !
Angst is de grootste vijand van de mens
pi_28603729
Daar zit wel wat in. Als je te veel naar spookfilms kijkt zie je 's-nachts op om uit je bed te komen om naar de wc te gaan. Je bent als de dood dat als je de deur open om de gang op te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')