ja wel een beetje he, maar het enthousiasme vind ik dan wel weer schattigquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het grote hoe promote ik mijn site topic?
nou klein voor beeldje... dat je alleen al in deze pagina 9x je website adres achterlaat... mensen horen een topic te lezen.. dus na de 2de keer snappen ze het welquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:35 schreef Mr_gangster het volgende:
Electro-Worm
Wat is je problem man :S.
heb je wat meer info? Google levert niet zoveel op.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:35 schreef Mr_gangster het volgende:
de_sapje
Jep pas op tv geweest die enne theater Karee of zo iets. amsterdam
Ik ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:55 schreef Cyan het volgende:
Mr_Gangster aka Maarten, kan je die foto's van Preston Palace niet op Fok posten? Ik ben nu wel erg nieuwsgierig geworden!
langs de weg van zutphen naar brummen liggen geloof ik twee spookhuizen, een daarvan pal naast de weg.quote:Op maandag 24 november 2003 09:27 schreef StorieZnl het volgende:
[..]
Geen idee... Het huis stond in een klein plaatsje voorbij Zutphen....
Ligt Warmond voorbij Zutphen?
het lijkt me dat als ze zelf de spullen heeft verplaatst ze ook wist waar ze lagen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:10 schreef Slickdude het volgende:
Hallo mede-spookjagers,
Ten eerste: een maand of wat geleden had er iemand wat over kasteel Nemelaer in Haren. Ik ken dat gebouw en ook de legende. Mijn oma beweerde vroeger dat er in een van de ramen op de eerste verdieping een geest verscheen achter het venster...
Ten tweede:
Laatst kreeg ik een nieuwe invalshoek te horen mbt spookhuizen. Mijn moeder heeft jaren geleden samengewoond met een kerel in Belgie. Toen ze hem verliet ging ze terug naar Nederland en nam ze een paar van de spullen mee die ze van hem gekregen had. Ze heeft niet tegen die kerel gezegd waar ze toen is gaan wonen. De maanden daarna begonnen die voorwerpen op geheimzinnige wijze door het huis te bewegen. Steeds als ze thuiskwam of wakker werd lagen die spullen op een andere plek.
Mijn moeder is niet bijgelovig, maar ze begon bijna te denken dat het er spookte. Toen ontmoette ze iemand, ik geloof een paragnost of zo, die zei dat dit betekende dat ze een fout had gemaakt door die kerel te verlaten, en dat zijzelf onbewust voorwerpen verplaatste, door middel van telekinese of iets in die richting.
Nu is ze al jaren gelukkig getrouwd met die man uit Belgie.
Heeft iemand anders ervaring met deze dingen?
Groeten Dude.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |