EEY HALLO GOED NIEUWS
ik ben vandaag zondag 13-11-2005
naar kasteel nieuwe helaer geweest in st michgestel.
heelaas mochten we niet binnen kijke de kasteel is heelaas bewoont. maar we hebben wel foto genomen. ik was met me zus en maat geweest, me zus is erg gevoelig voor paranormaale dingen net als ik. ze kreeg erg kout en keek naar de toren van die kasteel daar zijn velen verhalen gehoort over paranormaal dingen. en geesten enzo.
ik kreeg heel raar gevoel die toren deed me iets net of iemand van uit die toren naar me toekeek en ik maakte twee foto,s, even later kwam ik thuis aan. keek de foto,s goed. en ja hoor foto 2 van de toren zie je gezicht in het raam kijkt heel boos. tis eng gezicht moet de foto ok goed in zoemen om het goed te kunnen zien. ik ben erg geshork van dat op me foto staat. maar daar ging ik uit eindelijk ook voor. me maat stuurde zijn fotos naar mij, ik keek hem fotos en ja hoor bij hem fotos van heel kasteel had hij gemaak en ja er staat ok entiteit op, ik weet 100% zeker dat deze kasteel kasteel nieuwe helear spookt. ok al woon der bewooners maar toren is egt spook toren. 100% zekers. ik en maat zijn bezig om site te open binnen kort zal je fotos zien op onze site ik laat het nog weten . onze tweede tour gaan we maken naar SAS VAN GENT Engste huis in belgie. daargaan we in december heen.
gr maarten
[ Bericht 0% gewijzigd door Mr_gangster op 13-11-2005 19:04:35 ]