SPOILER: LINKSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Hoezo dat eerste?quote:Op maandag 18 februari 2019 15:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
stoppen met sup spelen. En duo's spelen
omdat botlane veel minder invloed heeft op het spel dan top of mid. Of zelfs junglequote:
mobafire heeft geloof ik wel wat handige beginners guides. sowieso handig om builds op te zoeken en de goede runes voor je champs opzoeken.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben hier vandeweek mee begonnen maar de instap is wel groot, met al die gekke termen die ik niet ken.
Iemand een goeie noobguide?
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 17:05 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben hier vandeweek mee begonnen maar de instap is wel groot, met al die gekke termen die ik niet ken.
Iemand een goeie noobguide?
ik soms. Niet veel. Maar soms vind ik het wel leuk om een potje te doenquote:
Valt best mee. De goede spelers (en heb het niet over mij zelfquote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:28 schreef roos94 het volgende:
Vind het ook leuk maar soms kan het RNG gedeelte je zo erg tegenzitten dat het haast onmogelijk is om een top 4 plek te krijgen
Ja gaat hard op het begin. 1 win en je gaat een hele divisie omhoogquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 14:47 schreef Djurres het volgende:
Silver 2 in yoloq, iron in TFT maar dat ging ik ranked spelen terwijl ik t niet snapte. Pak nu 74lp per top3 notering lol
De volslagen willekeur staat me ook tegen. Dat sommige gasten 6 items hebben waar ik er 2 heb en dan na 4 rondes al 2 silver champs en ik 0quote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:28 schreef roos94 het volgende:
Vind het ook leuk maar soms kan het RNG gedeelte je zo erg tegenzitten dat het haast onmogelijk is om een top 4 plek te krijgen
De community is ook vrij toxic helaas. Als ik het speel doe ik dat het liefst met een volle groep.quote:Op maandag 7 oktober 2019 20:43 schreef Enix het volgende:
Plat 1 in soloQ.
Plat 4 in TFT.
TFT begint wel saai te worden na paar weken gespeeld te hebben. Weinig variatie enz.
/mute allquote:Op woensdag 9 oktober 2019 18:11 schreef Peripheral het volgende:
[..]
De community is ook vrij toxic helaas. Als ik het speel doe ik dat het liefst met een volle groep.
Snap ik, vind ik ook leuk om te doen. Dan speel je om fun te hebben. In soloQ heb ik andere mindset en wil ik gewoon winnenquote:Op woensdag 9 oktober 2019 18:11 schreef Peripheral het volgende:
[..]
De community is ook vrij toxic helaas. Als ik het speel doe ik dat het liefst met een volle groep.
Play-ins klein beetje gevolgd. Pas wanneer group stage begint en de bekendere teams joinen ga ik wat meer matches kijken denk ik. Sowieso een interessante meta dit jaar.quote:
Beetje. Ik zet het meestal aan wanneer ik zelf aan het spelen ben.quote:
Heb er wel zin in, zaterdag meteen beginnen met Fnatic tegen SKT in wss de zwaarste poule ooit (met RNG en Clutch gaming erbij)quote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:23 schreef Enix het volgende:
[..]
Play-ins klein beetje gevolgd. Pas wanneer group stage begint en de bekendere teams joinen ga ik wat meer matches kijken denk ik. Sowieso een interessante meta dit jaar.
Ik had dit ook. Al mijn synergies waren weg terwijl ik 3 blademasters, 2 imperial enz had. Lolquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:38 schreef over_hedge het volgende:
Godver.. ik had net een vage bug met tft
ik had dit team:
[ afbeelding ]
En die draak ding was ook een yordle door een item. Alleen volgens het spel had ik maar 3 yordles
Riotquote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik had dit ook. Al mijn synergies waren weg terwijl ik 3 blademasters, 2 imperial enz had. Lol
Beetje maarquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 16:44 schreef Student42.2 het volgende:
Raak dit spel wekelijks aan maar toch snap ik waarom ik het niet actief speel,
De community is zo verrot he howly
quote:
Ripquote:
Nu wat minder :pquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ziet er n uweer een stuk beter uit voor Fnatic
Wat een vreemde comp.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 15:46 schreef skysherrif het volgende:
ja dit is over en wel terecht natuurlijk
Ja.... ze durven gewoon echt niet 'normaal' te spelen. Moet echt 0 vertrouwen zijn bij Rekkless.quote:
Geniet er nog naar van. Over 3 weken kan je weer opnieuw beginnenquote:
Nieuw seizoen?quote:Op woensdag 16 oktober 2019 15:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geniet er nog naar van. Over 3 weken kan je weer opnieuw beginnen
Jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |